Daphne Bunskoek, Manuela Kemp en Lorretta Schrijverquote:Op woensdag 14 april 2010 00:01 schreef TNA het volgende:
Daphne Bunskoek.
Heeft Lucille een handicap? Nooit zo gemerkt eerlijk gezegd.........quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Tja, ik heb dat ook met Lucille Werner. Die moet haar handicap ook 100x noemen in ieder interview.
Dus de hele uitzending staat in het teken van neuken.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek, Manuela Kemp en Lorretta Schrijver
Hebben ze daarom Johan 'kutscheet' Derksen uitgenodigd?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:04 schreef Politiek het volgende:
[..]
Dus de hele uitzending staat in het teken van neuken.
Zuurstoftekort bij de geboorte. Loopt als een halve tamme dusquote:Op woensdag 14 april 2010 00:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft Lucille een handicap? Nooit zo gemerkt eerlijk gezegd.........
Ik hoor haar daar eerlijk gezegd nauwelijks over. Althans niet als het aan haar gevraagd wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Tja, ik heb dat ook met Lucille Werner. Die moet haar handicap ook 100x noemen in ieder interview.
En al die 'Mis' verkiezingen dan, met gehandicapten?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik hoor haar daar eerlijk gezegd nauwelijks over. Althans niet als het aan haar gevraagd wordt natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zuurstoftekort bij de geboorte. Loopt als een halve tamme dus
Nee haar vader is piraat en daarom heeft ze dus een houten been geërfd.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Oh, loopt ze daarom zo krom naar de finaletafel toe. Ik dacht altijd dat ze voor de uitzending eerst flink op zijn grieks werd genomen door JP.
Lucia de B. komt op twitter veel voorbij.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:20 schreef Arcee het volgende:
Morgen een mystery guest.
Als ze maar wel Nederlands is, anders krijg je weer zo'n half assed vertaling.
quote:
Geert Wilders.quote:
Het is een 'zij'.quote:
Geertruida Wilders.quote:
quote:Een groot deel van de uitzending staat in het teken van de zaak tegen Lucia de B., waarover vandaag een uitspraak wordt gedaan. Bij vrijspraak zal Lucia zelf in de uitzending aanwezig zijn, naast haar advocaat Stijn Franken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |