Ik wil haar best een keer serieus nemen.quote:
Ik wist het niet. Ik eet het niet, anders zou ik er bij dezen mee stoppen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is ook verstandigMaar serieus, hun doodstrijd is gruwelijk. Veel supermarkten (zoals Albert Heijn en Super de Boer) verkopen om die reden ook geen paling meer of stoppen daar spoedig mee.
Van dood in dood gegaan, totdat hij stierf.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is ook verstandigMaar serieus, hun doodstrijd is gruwelijk. Veel supermarkten (zoals Albert Heijn en Super de Boer) verkopen om die reden ook geen paling meer of stoppen daar spoedig mee.
Pauw heeft vast eens een blauwtje bij haar gelopenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pauw maakt haar ook steeds belachelijk
Ja maar deels ook weer niet ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:33 schreef matthijst het volgende:
Klimaatcrisis was toch nep?
Dat gaan we ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk moeten we allemaal dood gaan. Dat is beter, volgens Thieme.
Een beter milieu begint bij jezelfquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan raakt er toch ook een eco systeem uit balans?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klopt. Zevendedagsadventisten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zij zit toch bij een of ander eng clubje ofzo? Zevende dag-activisten ofzo
Adventisten. Hoewel, die best activistisch kunnen zijn......quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zij zit toch bij een of ander eng clubje ofzo? Zevende dag-activisten ofzo
Ja ze ben wel lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
snel nog even van genieten, over 38 jaar is er niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |