Ik heb het altijd jammer gevonden dat hij zich niet vaker wat breder georienteerd heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Mooi bruggetje van Johan. En verstandige, realistische taal, zoals altijd.
Minder intellectueel dan wat?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Derksen is altijd wel een goede gast in talkshows.
VI vind ik daardoor ook een leuk programma.(wel iets minder intellectueel en meer gekloot
)
Ze stopt er wel eens 1 met zijn staart in dr flamoes, en dan houdt ze een aansteker onder zijn kop. Gaatie kwispelen, vindt ze lekker.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Ze weet niets van die paling af.
Ja duh, dan kan ie ze niet vangen en ze gaan zich niet voortplantenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
maakt die man van de palingvisserij zich nou zorgen over palingen die in een gemaal terecht komen?
alsof hem dat wat kan schelen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze stopt er wel eens 1 met zijn staart in dr flamoes, en dan houdt ze een aansteker onder zijn kop. Gaatie kwispelen, vindt ze lekker.
[..]
Ze stopt er wel eens 1 met zijn staart in dr flamoes, en dan houdt ze een aansteker onder zijn kop. Gaatie kwispelen, vindt ze lekker.
Lekker verschuilen achter 'onderzoeken'.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Ze weet niets van die paling af.
[..]
ik bedoelde vanwege het lijden van de paling, hij zei "sterven ze een gruwelijke dood"quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja duh, dan kan ie ze niet vangen en ze gaan zich niet voortplanten
Serieus? Bij deze doe ik de palingsound in de banquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef TNA het volgende:
Overigens eet ik sowieso geen paling meer sinds ik heb gelezen over hun vangst en bereiding (levend in een zoutbad om hun huid te doen wegschroeien en onder bewustzijn de ingewanden verwijderen).
Ik vind het ook wel dik jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef Morendo het volgende:
Toch apart dat zo'n modale linksback als Johan Derksen, een gewone boerenlul uit de provincie, nu Mr. Bigstar uithangt op de nationale televisie. Ik vind het not dun.
Hij acteert een personality.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef Morendo het volgende:
Toch apart dat zo'n modale linksback als Johan Derksen, een gewone boerenlul uit de provincie, nu Mr. Bigstar uithangt op de nationale televisie. Ik vind het not dun.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thieme, bek houden en gewoon mooi zijn. Dat levert vast meer stemmen op.
Dat is ook verstandigquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Serieus? Bij deze doe ik de palingsound in de ban
Wederom zie TT?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat is toch positief, dat er veel van die lijnen zijn
Ik wil haar best een keer serieus nemen.quote:
Ik wist het niet. Ik eet het niet, anders zou ik er bij dezen mee stoppen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is ook verstandigMaar serieus, hun doodstrijd is gruwelijk. Veel supermarkten (zoals Albert Heijn en Super de Boer) verkopen om die reden ook geen paling meer of stoppen daar spoedig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |