En dat van iemand die toch al levenslang in de cel zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jemig man, wat een hypeland zijn we ook geworden. Wat een non-item met die Koos H., en dat al twee week lang.
Overhyped gedoe. Ik kijk niet.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef TNA het volgende:
Vanavond, 23.00 uur op Ned1
De uitzending zal in het teken staan van de aswolk en de ontregeling van het Europese vliegverkeer.
We nemen het treintje.quote:Op maandag 19 april 2010 18:07 schreef PiRANiA het volgende:
De hele uitzending staat in het teken van de aanhoudende ontregeling van het Europese vliegverkeer. Te gast directeur van Schiphol Jos Nijhuis, geoloog Salomon Kroonenberg, luchtvaartdeskundige Benno Baksteen, directeur van reisorganisatie TUI Steven van der Heijden en zangeres Trijntje Oosterhuis.
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.quote:
En Peter Paul de Vries zich maar afvragen waarom ze niet meer bellen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
Volgens mij heeft Kroonenberg daar bij P&W een stoel met z'n naam erop
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarstingin IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.
Ja die zit dan op zijn praatstoel en kletst over het uitsterven van dino's enzoquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarsting in IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.
Toffe gast
Ja die wordt steeds dommer naarmate haar tieten groter worden, een, ik wil aandacht typ.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef pberends het volgende:
Karin Bloemen, wat een vreselijk dom tyfuswijf is dat toch ook.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:08 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En Peter Paul de Vries zich maar afvragen waarom ze niet meer bellen.
Het wordt er niet interessanter op.quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef golfer het volgende:
Gastenlijst is enigszins aangepast:
Peter Hartman, president-directeur van KLM, verkeersminister Camiel Eurlings, directeur van Schiphol Jos Nijhuis, geoloog Salomon Kroonenberg, Paul Riemens van Luchtverkeersleiding Nederland en Michel Piers, directeur van het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium.
Met of zonder plaspauzequote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Witteman is er vanavond weer.
Bij Jeroen en Paul op schoot.quote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef TNA het volgende:
Zes gasten? Die Riemens en Piers zitten dan zeker zo lullig op een stoeltje naast de tafel?
Geopereerd in België en daarna teveel gezopen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef lachejonge het volgende:
Zag net de promo. Ligt het aan mij of ziet Paul Witteman er slecht uit?
Ja, dat is inderdaad wel een goed argument om alle toestellen aan de grond te houden.quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een geile scheiding heeft die man![]()
![]()
Zo heel gek is dat toch niet?quote:Op maandag 19 april 2010 23:16 schreef TNA het volgende:
Eurlings praat en zit erbij alsof hij werkelijk geen idee heeft van wat er eigenlijk aan de gang is. In een half uurtje bijgepraat door een paar ambtenaren. Zolang er maar geen moeilijke termen vallen gaat het wel.
Zit in de familie hč.quote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef TNA het volgende:
Ach gut, de kroonprins spreekt Duits.
Idd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Wat een geouwehoer van die Eurlings. Het is allemaal dankzij hem dat we weer mogen vliegen, maar dat het dagen niet mocht ligt aan het kaartje, hoewel hij Hartman wel toestemming kon geven op basis van het feit dat "KLM het wel zal weten".
Wat?quote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Als hij straks z'n vriendin bezwangert en hij en z'n vriendin laten een echo maken dan brult hij ook gelijk tegen de andere mensen in het ziekenhuis: "Kijk eens wat een mooie echo we hebben gemaakt, daar heb ik toestemming voor gegeven. Kijk eens, mensen."
Als ik gestrand zou zijn op 1 van de Europese vliegvelden, dan was ik sowieso niet meegegaan op wat voor testvlucht dan ook. Dan maar een paar dagen langer bivakkerenquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef El_jefe07 het volgende:
"Het heeft geen zin om op een kaartje te blijven kijken. Laten we nou wat meten, dan weten we of er wat mis is."
Ja, en als er dan wat mis is?
Zou de KLM top en de familie Eurlings sieren als zij een afgevaardigde meesturen op elke vertrekkende vlucht morgen.
Vooral dat geslijm van Hartman richting Eurlings de hele tijdquote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien was het een goed idee geweest om de uitzending wat evenwichtiger te maken. Met iemand die het vliegverbod verdedigt.
Inderdaad. Interessant stukje bij de commentaren op de site van de New York Times:quote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als ik gestrand zou zijn op 1 van de Europese vliegvelden, dan was ik sowieso niet meegegaan op wat voor testvlucht dan ook. Dan maar een paar dagen langer bivakkeren
Nu ook Eurlings weer:quote:the title "Deal Is Set to Reopen Air Travel" is very odd. Deal?? A deal is when to parties try to come to terms and each is willing to give something up to come to agreement. I'm afraid of the answer but....just what are the sides giving up? The only thing I can think of is safety.
Dus daarom laat je iedereen ineens plotseling maar weer vliegen?quote:"Ik kreeg zoveel sms'jes van mensen aan de andere kant van de wereld die naar huis wilden"
Zijn die er wel ?quote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien was het een goed idee geweest om de uitzending wat evenwichtiger te maken. Met iemand die het vliegverbod verdedigt.
Zouden ze zelf instappen op de eerste vluchten?quote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien was het een goed idee geweest om de uitzending wat evenwichtiger te maken. Met iemand die het vliegverbod verdedigt.
Ik voorspel ook wel minstens 2 crashes deze week. Gewoon lekker door die wolk vliegen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:42 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Inderdaad. Interessant stukje bij de commentaren op de site van de New York Times:
[..]
Nu ook Eurlings weer:
[..]
Dus daarom laat je iedereen ineens plotseling maar weer vliegen?
Stilletjes hoop ik dat er morgen even een half uurtje een motor uitvalt van een KLM kist.
Peter Hartman zat zelf in de eerste testvlucht van de klm.quote:Op maandag 19 april 2010 23:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zouden ze zelf instappen op de eerste vluchten?
Je bloeddrukquote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En flikker op met je 'compensatieprogramma's'![]()
. Bedrijfsrisico heet dat.
Oké, thnxquote:Op maandag 19 april 2010 23:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Peter Hartman zat zelf in de eerste testvlucht van de klm.
Eens.quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En flikker op met je 'compensatieprogramma's'![]()
. Bedrijfsrisico heet dat.
Maarja als zo'n vliegtuig crasht moet er ook weer een compensatie komen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En flikker op met je 'compensatieprogramma's'![]()
. Bedrijfsrisico heet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |