Dat is zijn werk, proberen in het voordeel van die man te lullen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk, deze advocaat.En maar bagatelliseren, de misdaden van Koos H.
Waar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
En maar bagatelliseren, de misdaden van Koos H.
Arcee maakte 'm volquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Deze was iets eerder Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Q.E.D. het volgende:
Arcee maakte 'm voldus dan telt een minuutje niet meer.
Maar deze heeft al meer posts.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
"Het is al zo lang geleden"quote:
Maar het privacy aspect is wel een beetje interessant toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Het interesseert me allemaal niets. Dat oprakelen door Peter Rudolf niet en dit gehannes tussen advocaten over sensatie SBS6 sensatie-TV ook niet.
Daarbij zie Ik het belang en punt van Rudolf ook niet zo..quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Het interesseert me allemaal niets. Dat oprakelen door Peter Rudolf niet en dit gehannes tussen advocaten over sensatie SBS6 sensatie-TV ook niet.
Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Daarbij zie Ik het belang en punt van Rudolf ook niet zo..
OH WAT ERRUGquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef speknek het volgende:
Die advocaat![]()
.
Het is al heel lang geleden gebeurd, ik probeer het niet te bagatelliseren...
Dat probeer je wel anders zeg je niet dat de misdaden heel lang geleden gebeurd zijn.
Jij weet toch best dat dit een normale manier van doen is voor een (straf)advocaat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef speknek het volgende:
Die advocaat![]()
.
Het is al heel lang geleden gebeurd, ik probeer het niet te bagatelliseren...
Dat probeer je wel anders zeg je niet dat de misdaden heel lang geleden gebeurd zijn.
Jij maakt je ook druk om de privacyrechten van Koos H?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef venomsnake het volgende:
Ben het wel met hem eens.
Ja ik zal hem zeggen of hij jou ook entlost ofzo.quote:
Buiten dat zie ik niets maatschappelijk relevants.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
Ja, ik wel.
Kijkcijfers en reclame inkomsten voor SBS-6.
Je hoeft geen huichelaar te zijn om op te komen voor een veroordeelde zijn rechten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Jij weet toch best dat dit een normale manier van doen is voor een (straf)advocaat?
Beetje vreemd, die verontwaardiging.
Neuh, wel om privacyrechten in het algemeen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij maakt je ook druk om de privacyrechten van Koos H?
Dat je het nut er niet van in ziet is 1, maar om het dan voor Koos H. op te nemen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Neuh, wel om privacyrechten in het algemeen.
En bovendien zie ik het nut niet in van de uitzending van De Vries.
*zucht*quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat je het nut er niet van in ziet is 1, maar om het dan voor Koos H. op te nemen?
Ze lijkt qua gezicht een beetje op die assistente van Hans van der Togt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Be-Smart het volgende:
Wat een mooie vrouw...
Nou ja, dat is gewoon zijn werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat je het nut er niet van in ziet is 1, maar om het dan voor Koos H. op te nemen?
Ja, maar het ging om jou. Jij zei dat je het met hem eens was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, dat is gewoon zijn werk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dubbel topic. Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
Die advocaat heeft volgens jou geen punt, en Koos had het erbij moeten laten zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar het ging om jou. Jij zei dat je het met hem eens was.
Nee, het ging me om de mening van venomsnake hierover.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Die advocaat heeft volgens jou geen punt, en Koos had het erbij moeten laten zitten.
Moet ik het zo zien?
Ja, dat ben ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar het ging om jou. Jij zei dat je het met hem eens was.
Nee, dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:Volgens mij was ze nog niet klaar met vertellen, beetje lullig.
Flikker op kneus!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[h1]Dubbel topic[/h1] Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
Ik ook, maar anders kakte Karin Bloemen inquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dubbel topic Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:
Degene die het topic volmaakt (post 301) maakt een nieuw topic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
rot op naar je eigen topic danquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ja dat vind ik ook, maar dan hoef je nog niet Koos z'n acties te gaan vergoelijken door te zeggen van "ja maar die misdaden waren wel erg lang geleden begaan...". Want de levenslange gevangenisstraf is levenslang juist omdat we de misdaden zo erg vinden dat de zwaarte ervan niet afneemt over tijd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef venomsnake het volgende:
En ben bovendien van mening dat iedereen recht op privacy heeft, zo werkt dat gewoon in een rechtstaat, en ik wil dat graag zo houden!
Nouja, op zichzelf ik ook niet. Maar zijn onderzoeksjournalistiek bestaat natuurlijk bij de gratie dat het reclameinkomsten genereert. Zonder uitzending geen onderzoek, en zonder onderzoek waren de nabestaanden schijnbaar nog steeds in het ongewis over de precieze details omtrent de dood van hun kinderen. Ik vind dat die het recht op het kennen van de feiten wel hebben.quote:Ik zie het nut niet in van de reportage van De Vries.
Dit is het topic voor mannen met twéé ballen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef Adelante het volgende:
Dit is het goede topic toch?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dit is het topic voor mannen met twéé ballen.
Ja, jammer dat ze bezet is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Jac0bus het volgende:
Q.E.D., toch onder de indruk van die Ruslandmevrouw he?
Nopequote:
Wie de laatste post in de oude topic maakt, maakt ook de nieuwe topic aan, met heerschende TT. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
NopeHeb jeje toch vergist, let op het topicnummer. Van dit topic: 1443553, de andere: 1443552 Die was dus eerder, deze kan dus dicht.
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wie de laatste post in de oude topic maakt, maakt ook de nieuwe topic aan, met heerschende TT. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Waarom is het zo belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.
Mijn Atheist zeg...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Waarschijnlijk een weddenschap met iemand, dat hij een topic open kan houdenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?![]()
Man, je hebt nog nooit er in gepost en geilt blijkbaar op het feit dat je een keer een topic hebt geopend ergens.
Doe dat lekker verder in onzin ofzo?
Oh pff, jij moet ook nog een mening geven? Doe dat lekker in onzin ofzo!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?![]()
Man, je hebt nog nooit er in gepost en geilt blijkbaar op het feit dat je een keer een topic hebt geopend ergens.
Doe dat lekker verder in onzin ofzo?
Je begrijpt er echt helemaal niks van hè...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oh pff, jij moet ook nog een mening geven? Doe dat lekker in onzin ofzo!![]()
Man, je geilt er maar al te graag op dit soort post in te kunnen tikken zodat jouw slet je eens in je billen knijpt, je gelijk geeft, zodat jij je weer een echte vent kan voelen.Als het aan jou ligt krijgen we het CDA met Balkenende weer aan de macht. Immers, deze man heeft als we jouw domme voorbeeld (en andere zelfde voorbeelden) erbij halen zo vaak iets gezegd in het verleden, zodat, omdat hij als laatste premier is geweest het straks weer mag worden....
Jaja, logica.
Dat ontbreekt nou juist vooral zo vaak in jouw posts.quote:
En ook hier ontbreekt elke vorm van logica weer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ontbreekt nou juist vooral zo vaak in jouw posts.
Drugs beschadigen blijkbaar toch wel een beetje de hersens, knul.
En dat van iemand die toch al levenslang in de cel zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jemig man, wat een hypeland zijn we ook geworden. Wat een non-item met die Koos H., en dat al twee week lang.
Overhyped gedoe. Ik kijk niet.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef TNA het volgende:
Vanavond, 23.00 uur op Ned1
De uitzending zal in het teken staan van de aswolk en de ontregeling van het Europese vliegverkeer.
We nemen het treintje.quote:Op maandag 19 april 2010 18:07 schreef PiRANiA het volgende:
De hele uitzending staat in het teken van de aanhoudende ontregeling van het Europese vliegverkeer. Te gast directeur van Schiphol Jos Nijhuis, geoloog Salomon Kroonenberg, luchtvaartdeskundige Benno Baksteen, directeur van reisorganisatie TUI Steven van der Heijden en zangeres Trijntje Oosterhuis.
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.quote:
En Peter Paul de Vries zich maar afvragen waarom ze niet meer bellen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
Volgens mij heeft Kroonenberg daar bij P&W een stoel met z'n naam erop
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarstingin IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.
Ja die zit dan op zijn praatstoel en kletst over het uitsterven van dino's enzoquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarsting in IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.
Toffe gast
Ja die wordt steeds dommer naarmate haar tieten groter worden, een, ik wil aandacht typ.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef pberends het volgende:
Karin Bloemen, wat een vreselijk dom tyfuswijf is dat toch ook.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:08 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En Peter Paul de Vries zich maar afvragen waarom ze niet meer bellen.
Het wordt er niet interessanter op.quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef golfer het volgende:
Gastenlijst is enigszins aangepast:
Peter Hartman, president-directeur van KLM, verkeersminister Camiel Eurlings, directeur van Schiphol Jos Nijhuis, geoloog Salomon Kroonenberg, Paul Riemens van Luchtverkeersleiding Nederland en Michel Piers, directeur van het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium.
Met of zonder plaspauzequote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Witteman is er vanavond weer.
Bij Jeroen en Paul op schoot.quote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef TNA het volgende:
Zes gasten? Die Riemens en Piers zitten dan zeker zo lullig op een stoeltje naast de tafel?
Geopereerd in België en daarna teveel gezopen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef lachejonge het volgende:
Zag net de promo. Ligt het aan mij of ziet Paul Witteman er slecht uit?
Ja, dat is inderdaad wel een goed argument om alle toestellen aan de grond te houden.quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een geile scheiding heeft die man![]()
![]()
Zo heel gek is dat toch niet?quote:Op maandag 19 april 2010 23:16 schreef TNA het volgende:
Eurlings praat en zit erbij alsof hij werkelijk geen idee heeft van wat er eigenlijk aan de gang is. In een half uurtje bijgepraat door een paar ambtenaren. Zolang er maar geen moeilijke termen vallen gaat het wel.
Zit in de familie hè.quote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef TNA het volgende:
Ach gut, de kroonprins spreekt Duits.
Idd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Wat een geouwehoer van die Eurlings. Het is allemaal dankzij hem dat we weer mogen vliegen, maar dat het dagen niet mocht ligt aan het kaartje, hoewel hij Hartman wel toestemming kon geven op basis van het feit dat "KLM het wel zal weten".
Wat?quote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
Als hij straks z'n vriendin bezwangert en hij en z'n vriendin laten een echo maken dan brult hij ook gelijk tegen de andere mensen in het ziekenhuis: "Kijk eens wat een mooie echo we hebben gemaakt, daar heb ik toestemming voor gegeven. Kijk eens, mensen."
Als ik gestrand zou zijn op 1 van de Europese vliegvelden, dan was ik sowieso niet meegegaan op wat voor testvlucht dan ook. Dan maar een paar dagen langer bivakkerenquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef El_jefe07 het volgende:
"Het heeft geen zin om op een kaartje te blijven kijken. Laten we nou wat meten, dan weten we of er wat mis is."
Ja, en als er dan wat mis is?
Zou de KLM top en de familie Eurlings sieren als zij een afgevaardigde meesturen op elke vertrekkende vlucht morgen.
Vooral dat geslijm van Hartman richting Eurlings de hele tijdquote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien was het een goed idee geweest om de uitzending wat evenwichtiger te maken. Met iemand die het vliegverbod verdedigt.
Inderdaad. Interessant stukje bij de commentaren op de site van de New York Times:quote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als ik gestrand zou zijn op 1 van de Europese vliegvelden, dan was ik sowieso niet meegegaan op wat voor testvlucht dan ook. Dan maar een paar dagen langer bivakkeren
Nu ook Eurlings weer:quote:the title "Deal Is Set to Reopen Air Travel" is very odd. Deal?? A deal is when to parties try to come to terms and each is willing to give something up to come to agreement. I'm afraid of the answer but....just what are the sides giving up? The only thing I can think of is safety.
Dus daarom laat je iedereen ineens plotseling maar weer vliegen?quote:"Ik kreeg zoveel sms'jes van mensen aan de andere kant van de wereld die naar huis wilden"
Zijn die er wel ?quote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien was het een goed idee geweest om de uitzending wat evenwichtiger te maken. Met iemand die het vliegverbod verdedigt.
Zouden ze zelf instappen op de eerste vluchten?quote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik voorspel ook wel minstens 2 crashes deze week. Gewoon lekker door die wolk vliegen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:42 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Inderdaad. Interessant stukje bij de commentaren op de site van de New York Times:
[..]
Nu ook Eurlings weer:
[..]
Dus daarom laat je iedereen ineens plotseling maar weer vliegen?
Stilletjes hoop ik dat er morgen even een half uurtje een motor uitvalt van een KLM kist.
Peter Hartman zat zelf in de eerste testvlucht van de klm.quote:Op maandag 19 april 2010 23:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zouden ze zelf instappen op de eerste vluchten?
Je bloeddrukquote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En flikker op met je 'compensatieprogramma's'![]()
. Bedrijfsrisico heet dat.
Oké, thnxquote:Op maandag 19 april 2010 23:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Peter Hartman zat zelf in de eerste testvlucht van de klm.
Eens.quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maarja als zo'n vliegtuig crasht moet er ook weer een compensatie komen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Preciesquote:Op maandag 19 april 2010 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eerste verstandige vraag. En dat tijdens de aftiteling.
Inderdaad, neem nog een borrelquote:Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef Q.E.D. het volgende:
En jullie zuipen teveel aan de comments te zien.
Die maf leek wel de meest normale van de gasten.quote:Op maandag 19 april 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Grappige man die hoogleraar!
Amper aan 't woord geweestquote:Op maandag 19 april 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Grappige man die hoogleraar!
Paul heeft natuurlijk even in de ziektewet gelopen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
Wat zou het gemiddelde salaris zijn geweest voor de gehele tafel deze uitzending?
Huh?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef Toad het volgende:
Reclame net: vanaf volgende week zijn de mannen aan de beurt. Men with talent! Ik ken de kandidaten al!
Maar toch: twee veelverdienende presentatoren, drie CEO's, een hoogleraar en een Minister. Ik denk dat het wel wat een de hoge kant zitquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Paul heeft natuurlijk even in de ziektewet gelopen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar toch: twee veelverdienende presentatoren, drie CEO's, een hoogleraar en een Minister. Ik denk dat het wel wat een de hoge kant zit
Hoge heertjes. Beter zetten ze een Haagse Sjonnie er tussen, een man van het volk, zodat mijn stem ook vertegenwoordigd wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar toch: twee veelverdienende presentatoren, drie CEO's, een hoogleraar en een Minister. Ik denk dat het wel wat een de hoge kant zit
En dat is dan eindregisseur van P&Wquote:Het is net alsof de Vrienden van Fokker gezellig even bomen aan de tafel van #penw.
Ik denk dat hij het positief bedoeld ...quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/bertvanderveer/status/12476441478
[..]
En dat is dan eindregisseur van P&W. Dat weet je toch van tevoren als je dit soort mensen uitnodigt. Doe er dan wat aan.
Oja, Haagse Sjonnie tussen die heertjes lekker over zijn wietwolk pratenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoge heertjes. Beter zetten ze een Haagse Sjonnie er tussen, een man van het volk, zodat mijn stem ook vertegenwoordigd wordt.
Vuile PVDA'er, ga je schamenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:55 schreef tong80 het volgende:
Eurlings lult zich er weer lekker uit.
Typisch CDA
Eurlings inderdaad "kijk mij hoe goed ik het heb geregeld en de anderen niet"quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:55 schreef tong80 het volgende:
Eurlings lult zich er weer lekker uit.
Typisch CDA
Je zou haast die indruk krijgen. Totaal overbodig dat dit soort mensen steeds weer mogen terugkomen. Zet daar iemand met verstand neer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef tong80 het volgende:
Is Bart Chabot plots parlementair verslaggever ?
Hij volgt de verkiezingen voor P&W. Logisch dus dat hij er elke week zit. Niet dat zijn rubriekje verder iets toevoegt aan de berichtgeving rondom de verkiezingen, maar goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou haast die indruk krijgen. Totaal overbodig dat dit soort mensen steeds weer mogen terugkomen. Zet daar iemand met verstand neer.
Dat dus vooralquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hij volgt de verkiezingen voor P&W. Logisch dus dat hij er elke week zit. Niet dat zijn rubriekje verder iets toevoegt aan de berichtgeving rondom de verkiezingen, maar goed.
Linkse aapjes kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef golfer het volgende:
Altijd een goede reden om over te slaan als Chabot er zit.
Ik denk dat Jeroen Pauw al een kamer heeft gereserveerd.quote:
Hij zwicht voor de rauwe stem van Ploumen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen Pauw al een kamer heeft gereserveerd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij zwicht voor de rauwe stem van Ploumen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen Pauw al een kamer heeft gereserveerd.
Menig mannelijke kijker zit al ruimschoots met zijn hoofd in de aswolken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef TNA het volgende:
Ik weet niet wat Samira Maas van aswolken vindt, maar ik ben het met haar eens.
Leek wel of die flapdrol campagne zat te voeren voor het CDAquote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Wat een geouwehoer van die Eurlings. Het is allemaal dankzij hem dat we weer mogen vliegen, maar dat het dagen niet mocht ligt aan het kaartje, hoewel hij Hartman wel toestemming kon geven op basis van het feit dat "KLM het wel zal weten".
Ze heeft al 3x in 3 minuten een vraag ontweken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef TNA het volgende:
Die Ploumen lijkt me wel ernstig soft als campagneleider. De ratten bij het CDA lachen erom.
En ze zegt steeds "Weet je". Heel vaak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze heeft al 3x in 3 minuten een vraag ontweken.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef Oidale het volgende:
Zeg gewoon dat je een allochtoon op 2 wil, muts.
Niemand luistert als zij in beeld is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom ondertiteling.
Witteman lijkt wel onder de morphine te zitten als die blonde doos praat.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Witteman lijkt wel onder de morphine te zitten als die blonde doos praat.
Die is beterquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Witteman glundert naar haar alsof hij z'n Viagra nooit meer nodig heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef lachejonge het volgende:
Iedere extra vraag aan Samira Maas is een godsgeschenk.
Mij helemaal niet, eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt me wel een slimme meid.
Hoogopgeleid maar toch dom.quote:
Dat gaat toch nergens over inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef TNA het volgende:
Wat een ontzettend kutinterview is het trouwens
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef pberends het volgende:
Witteman wordt verbaal dubbel in z'n prostaat geneukt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef pberends het volgende:
Bart Chabot denkt: kloppen m'n brilglazen wel?
Dat hoeft ook niet. Het werkt ook perfect met het geluid uit. Kan ik je trouwens echt aanraden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over inderdaad.
Ik ook. Een beetje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef pberends het volgende:
Ik moet bij Samira toch een beetje denken aan Kees Flodder op een of andere manier.
Ik ben niet meer de enige vrouw in dit topic.quote:
Vooral dat laatste ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:57 schreef lachejonge het volgende:
Ze hadden misschien wat meer met Samira kunnen praten. Ze hadden ook misschien wat meer de camera op haar gericht kunnen houden. Maarja, wie ben ik hè.
Ik vond haar wel zelfverzekerd juist, dat ze geen antwoord wou geven over wat haar leuk leek om te doen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:44 schreef TheGeneral het volgende:
Ze lijkt me wat zenuwachtig. Maar dom komt ze niet op me over.
Ik kijk nu. Welke brug was in beeld en waarom ?quote:
tongquote:Op woensdag 21 april 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu. Welke brug was in beeld en waarom ?
Ja, da's net zoiets als Tong die niet post.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:54 schreef tong80 het volgende:
Toch wel vreemd Bart Chabot die zijn mond houdt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, da's net zoiets als Tong die niet post.
Idd, enorm zelfverzekerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond haar wel zelfverzekerd juist, dat ze geen antwoord wou geven over wat haar leuk leek om te doen bijvoorbeeld.
Ik ga die film zeker zien, trouwens.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef pberends het volgende:
Ik moet bij Samira toch een beetje denken aan Kees Flodder op een of andere manier.
Hmm.quote:Vanavond, 23.00 uur op Ned1
- Atilay Uslu, oprichter van Corendon Airlines en voormalig werkgever van opgepakte piloot zonder vliegbrevet.
- Lodewijk Asscher spant kort geding aan tegen Amsterdamse vuilnismannen.
- Ervaringsdeskundige Keith Bakker en psycholoog Reinout Wiers in debat over alcoholgebruik bij jongeren.
Die zag ik al aankomen voordat ik de reactie plaatstequote:
Keith is al wel meteen een van de slimmere gasten dit jaar.quote:
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Het lijkt me overigens niet meer dan normaal als Samira Maas vanavond, morgenavond en de rest van het seizoen nog even aanschuift.
Gewoon erbij zitten en niets zeggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Het lijkt me overigens niet meer dan normaal als Samira Maas vanavond, morgenavond en de rest van het seizoen nog even aanschuift.
Die kut-Amerikanen ook altijdquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Jac0bus het volgende:
Een christenhond die komt debatteren over alcoholgebruik onder jongeren, dit wordt mooie tv
Tsja, dat kun je ook wel zeggen over die aswolk: wat boeit dat mensen die niemand kennen die op dat moment vliegt? Wat boeit alcohol geheelonthouders?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer een item over een stad. Wat boeit de rest van Nederland dat?
*Coma zuipt*quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Q.E.D. het volgende:
*Fok!kers trekken massaal hun potje bier open.*
Zucht, 'die ene met die Yolanthe-stem'. Ze was veel meer dan dat. Ze zag er ook nog lekker uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?
Geilste vrouw ooit op tv.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |