abonnement Unibet Coolblue
pi_82395823
Rookie Blue lijkt me wel wat.

En een mooi overzicht ook.
pi_82429106
Haven lijkt me wel wat en ga ook de eerste aflevering van Persons Unknow bekijken. En het tweede seizoen White Collar. Dat begint alweer in juli.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:45:39 #53
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_82446014
Neighbors From Hell
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_82455315
Zo even The Hard Times Of RJ Berger pilot zoeken.
pi_82457113
OP update!

[ Bericht 98% gewijzigd door Tegan op 07-06-2010 22:52:46 ]
pi_82471934
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Tegan het volgende:
Zo even The Hard Times Of RJ Berger pilot zoeken.
Zit nu op de helft... alle cliche's verzameld in 1 pilot. Nerds, cheerleader chicks, nerds die door hun moeder tijdens het masturberen op fantasyplaatjes gepakt worden, sportmacho's die nerds pesten en natuurlijk de dikke irritante sidekick nerd. Tot de broek van de hoofdrolnerd afzakt natuurlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Knipoogje op 07-06-2010 22:57:21 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_82488103
Vond The Hard Times Of RJ Berger helemaal niets idd.
pi_82488158
Gisteren begonnen Persons Unknown en Neighbors From Hell.

Ga alleen even Neighbors From Hell zoeken, ookal lijkt het me ook niet echt iets.
pi_82489207
Neighbours From Hell heb ik maar na 10 minuten uitgezet, wat een infantiele onzin. Geen enkele vorm van scherpe humor. Als het humoristisch hoogtepunt is een vrouw die in het gezicht van haar hond ruft, dan doe je iets verkeerd.

Persons Unknown staat klaar voor vanmiddag/vanavond, is het wat?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_82499186
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Orbis het volgende:
Neighbours From Hell heb ik maar na 10 minuten uitgezet, wat een infantiele onzin. Geen enkele vorm van scherpe humor. Als het humoristisch hoogtepunt is een vrouw die in het gezicht van haar hond ruft, dan doe je iets verkeerd.

Persons Unknown staat klaar voor vanmiddag/vanavond, is het wat?
Persons Unknown gezien en ik ben er wel enthousiast over, eigenlijk. De reviews op Metacritic zijn overwegend negatief, maar in mijn ogen niet helemaal terecht. Goed, de personages moeten nog een beetje groeien, maar wat wil je na één aflevering. Er zijn genoeg boeiende vragen opgeroepen op voorlopig te blijven kijken.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_82507884
Lie To Me en The Good Guys zijn weer begonnen.
pi_82509089
Persons unknown gezien en is me goed bevallen blijf ik wel volgen.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:09:44 #63
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_82509564
Net the Hard Times of RJ Berger gezien, omdat ik het idee erachter wel gewaagd en cool vond. De uitvoering was jammer genoeg een uitermate matig dertien-in-een-dozijn tienerkomedie. De preview op het einde van het seizoen beloofde ook weinig goeds, zo weinig dat ik niet eens een afl. 2 ga kijken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:08:33 #64
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82517557
Waarom schelden in RJ Berger, als ze weten dat het word gecensureerd... zeg dan gewoon '''what the shilzzle ma nizzle
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82517757
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net the Hard Times of RJ Berger gezien, omdat ik het idee erachter wel gewaagd en cool vond. De uitvoering was jammer genoeg een uitermate matig dertien-in-een-dozijn tienerkomedie. De preview op het einde van het seizoen beloofde ook weinig goeds, zo weinig dat ik niet eens een afl. 2 ga kijken.
De trailer was zo leuk als de pilot slecht was .
pi_82545043
Iemand Pretty Little Liars al gezien?
pi_82545408
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Iemand Pretty Little Liars al gezien?
Ik heb geen tijd. Misschien vanavond. Heb er echt heel veel zin in. Een tweede Gossip Girl... Hoewel de trailer me niet echt kon boeien .
pi_82545651
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd. Misschien vanavond. Heb er echt heel veel zin in. Een tweede Gossip Girl... Hoewel de trailer me niet echt kon boeien .
Ik ben m nu aan het binnen halen, en hij gaat heel snel!
Dus over un half uurtje kan ik t ns gaan bekijken
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:55:06 #69
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_82554771
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net the Hard Times of RJ Berger gezien, omdat ik het idee erachter wel gewaagd en cool vond. De uitvoering was jammer genoeg een uitermate matig dertien-in-een-dozijn tienerkomedie. De preview op het einde van het seizoen beloofde ook weinig goeds, zo weinig dat ik niet eens een afl. 2 ga kijken.
Heb hem net ook gezien. Ik heb een vrij brede smaak dit vond ik echt TE erg..echt cliche. Bij het begin al ; moeder die m betrapt tijdens masturberen ; en zo blijft t doorgaan...nogal cliche..ik ga deze serie niet verder volgen.

Pretty Little Liars ook gezien ; en dat geef ik nog de kans ; al is het alleen maar om Holly Mary Combs eindelijk weer op TV te zien.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:59:18 #70
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_82554935
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef criminal_mind het volgende:
Persons unknown gezien en is me goed bevallen blijf ik wel volgen.
Same here.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_82561351
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]


Pretty Little Liars ook gezien ; en dat geef ik nog de kans ; al is het alleen maar om Holly Mary Combs eindelijk weer op TV te zien.
Ik vond het wel oke. Moet zich ontwikkelen, bij Vampire Diaries was ik ook pas later hooked.
pi_82561447
*heeft de eerste paar minuten gekeken van PLL*

Ik snap niet waarom ze verhuist zijn, en waarom ze na een jaar terugkomen .
pi_82561694
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef Tegan het volgende:
*heeft de eerste paar minuten gekeken van PLL*

Ik snap niet waarom ze verhuist zijn, en waarom ze na een jaar terugkomen .

Die vader is toch vreemdgegaan. Ze zijn naar Europa geweest. Zal ook wel geweest zijn om t meiske te ontlasten.
pi_82561781
Oh, dat is nog niet verteld.

*snel verder kijkt*

Dacht dat het te maken had met die verdwijning, maar dat klonk al zo raar.
pi_82561920
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:26 schreef Tegan het volgende:
Oh, dat is nog niet verteld.

*snel verder kijkt*

Dacht dat het te maken had met die verdwijning, maar dat klonk al zo raar.
Hoe langer je kijkt..
pi_82562072
Ik vond Pretty Little Liars wel oke, maar nu ik 1 aflevering heb gezien wil ik ze allemaal zien
pi_82574016
Hier een UK serie voor de zomer die me wel interessant lijkt: Pulse.
Een 'medische horror'.

http://www.tvrage.com/shows/id-25887
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00sj8f7
pi_82604071
Mmm, een lange lijst die ik ga volgen:

The Good Guys
Persons Unknown
Neighbors From Hell
Memphis Beat
Rookie Blue
The Gates
Scoundrels
Haven
The Brigde
Rizzoli & Isles
Covert Affairs
The Glades
Rubicon

Mmm, wellicht wat veel. ik volg overal 3 afleveringen van en streep dan door wat ik toch niet leuk vind.
pi_82626570
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Die vader is toch vreemdgegaan. Ze zijn naar Europa geweest. Zal ook wel geweest zijn om t meiske te ontlasten.
Ik kijk nu pas de tweede helft . Maar Holly Marie Combs weet niet dat papa vreemd ging?

Ene moment is het hardstikke saai, en het andere moment vind ik reuze boeiend. Ik twijfel nog of ik het ga volgen. Was wel minder leuk dan ik hoopte.
pi_82627116
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik kijk nu pas de tweede helft . Maar Holly Marie Combs weet niet dat papa vreemd ging?

Ene moment is het hardstikke saai, en het andere moment vind ik reuze boeiend. Ik twijfel nog of ik het ga volgen. Was wel minder leuk dan ik hoopte.
Snap ik. Ik zal het toch wel gaan kijken, bij gebrek aan beter.

Ik denk dat Aria de enige was die het wist. En ze heeft dat wel tegen Alison gezegd.
pi_82629388
Kunnen dat soort berichten niet in een spoiler ofzo? Ik moet hem nog kijken, niet dat ik het heel erg vind, maar er zijn vast gasten die zich eraan storen
pi_82629868
Het gaat hier om het bespreken van de nieuwe serieus. Uitgezonden -> geen spoiler meer.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:31:31 #83
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82631992
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef Tegan het volgende:
Het gaat hier om het bespreken van de nieuwe serieus. Uitgezonden -> geen spoiler meer.
Maar hoe weet ik dan of het een goeie pilot is zonder gespoilered te worden
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82632038
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef gniffie het volgende:

[..]

Maar hoe weet ik dan of het een goeie pilot is zonder gespoilered te worden
Dat wisten wij toch ook niet voordat we keken. Dit is het topic om te praten over de nieuwe series. Als je alleen informatie erover wil dan voldoet de OP, of andere sites over die series.
pi_82632141
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef Tegan het volgende:
Het gaat hier om het bespreken van de nieuwe serieus. Uitgezonden -> geen spoiler meer.
Dat is niet waar. Uitgezonden-> geen spoiler meer IN EIGEN TOPIC

Dit is een algemeen topic over series zoals je als TS weet en dan kan je spoilers nooit ontwijken...
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82632195
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Uitgezonden-> geen spoiler meer IN EIGEN TOPIC

Dit is een algemeen topic over series zoals je als TS weet en dan kan je spoilers nooit ontwijken...
Dit is het algemene topic om de nieuwe series te bespreken. Er valt weinig te bespreken als we niet mogen praten over wat uitgezonden is.

Als de serie zich bewezen heeft krijgt het een eigen topic.
pi_82632316
Je kan pilots toch wel reviewen zonder te spoileren? Lijkt me niet anders dan een film..Natuurlijk mag je wel iets over het verhaal vertellen (dat lees je ook wel in een synopsis of zie je in een promo), maar echte spoilers lijken me niet nodig.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82632422
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Je kan pilots toch wel reviewen zonder te spoileren? Lijkt me niet anders dan een film..Natuurlijk mag je wel iets over het verhaal vertellen (dat lees je ook wel in een synopsis of zie je in een promo), maar echte spoilers lijken me niet nodig.
Ik blijf erbij dat uitgezonden -> geen spoiler is. Anders is de grens ook heel vaag.

Laat een mod anders maar beslissen.

In reviews zitten ook spoilers.
pi_82632491
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat uitgezonden -> geen spoiler is. Anders is de grens ook heel vaag.

Laat een mod anders maar beslissen.
Met die grens ben ik het dus met je eens, maar dan alleen in topics specifiek van die serie. Heb het even in FB gevraagd en dan zien we wel weer verder
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82632524
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Met die grens ben ik het dus met je eens, maar dan alleen in topics specifiek van die serie. Heb het even in FB nagevraagd en dan zien we wel weer verder
Ok. Ik hoor het vanavond wel. Moet nu weg.
pi_82638697
dat spoileren zal wel meevallen, kan ook lastig zo in het begin en die trailers laten natuurlijk ook al 50% zien.

ik heb naar aanleiding van dit topic alles al binnengehaald wat binnen te halen is. Ga straks kijken, ben benieuwd! De tv series in de herst zien er leuker uit, maar misschien zit hier wat moois tussen dat blijft. Vind dit een zeer leuk topic (samen met de fall season series), ik hield het nooit zo in de gaten, maar dit is echt leuk.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:08:16 #92
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_82640608
Tegan heeft gelijk imo. Als het uitgezonden is, hoef je geen spoilers te gebruiken. Er zijn altijd wel een paar mensen die de serie pas een paar jaar later gaan kijken. Moeten we tot die tijd wachten om met spoilers te stoppen?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_82642297
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:32 schreef willempjewever het volgende:
dat spoileren zal wel meevallen, kan ook lastig zo in het begin en die trailers laten natuurlijk ook al 50% zien.

ik heb naar aanleiding van dit topic alles al binnengehaald wat binnen te halen is. Ga straks kijken, ben benieuwd! De tv series in de herst zien er leuker uit, maar misschien zit hier wat moois tussen dat blijft. Vind dit een zeer leuk topic (samen met de fall season series), ik hield het nooit zo in de gaten, maar dit is echt leuk.
Thanks. Kostte best flink wat moeite .
pi_82648239
Spoiler over het verloop van hele seizoen van PLL.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iets wat geen spoiler is.
quote:
Don't give up on PLL if the pilot doesn't dazzle you—filming has relocated from Vancouver to Los Angeles, with a fancy new set. "I can't wait for you to see the second episode," gushed Troian. "Our hair and makeup are totally different, [and it's] a lot more naturalistic."


Bron: http://uk.eonline.com/ube(...)s_share_secrets.html

Ga toch zeker wel kijken dan .

[ Bericht 45% gewijzigd door Tegan op 11-06-2010 01:23:26 ]
pi_82655493
100 Questions: doet met wat denken aan friends / joey en how i met your mother. Als je die 3 leuk vind, dan vind je dit ook leuk. Humor is net wat scherper dan bij die 3, maar bijster vernieuwend is het niet.
pi_82656142
Waarom staat de beste serie er trouwens niet tussen? Ik heb gisteren de pilot gezien en echt, dit is meesterlijk en echt een must see voor iedereen hier:



Pulse van de BBC3 , ongelofelijk wat goed.Een recensie , bevat spoilers
quote:
They say start as you mean to go on – and horror hospital drama Pulse (BBC 3, 9pm) was barely seconds in before the characters were being sprayed with blood.

From there it was but a hop and a skip to seeing dead people walking the wards, murky hospital "experiments" on patients and even a zombie attacked with a saw. Grand.

It's not often enough that horror is given a whirl and for that alone Pulse was worth a watch.

Better still, though, it was a proper suspense plot full of genuine, creepy menace and strong, believable characters.


Against a backdrop of shadows and flickering lights we meet medical student Hannah (Claire Foy) who has returned to hospital life after dropping out when her mother, also a doctor, died of cancer.

It's not long before she starts seeing her dead mum in the corridors and – eek! – something LIVING, Alien-like, inside a patient.

Hannah, or "crazy Hannah" as she's soon known by her colleagues, starts investigating.

It seems to centre on a patient Charlie Maddox, who is supposed to have stomach cancer and is being given dodgy, unrecorded, injections by her ex, ace surgeon Nick Gates.

That's not good, because Dr Nick is infected with something Very Nasty Indeed. After cutting himself during an operation on Charlie his hand swells up, blistering into one of the most horrible pus-filled boils committed to camera – and something starts moving inside him, too. Urgh.

Anyone who is the slightest bit squeamish about hospitals or operations should probably steer clear of this, especially the sequence when Charlie's operation goes horribly wrong. Firstly, he wakes up in the middle of it and is naturally not best pleased to discover he's being operated on.

Then, there's more red sauce being chucked about than in a tomato ketchup factory, as the interns all get splashed.

But Mr Maddox isn't done yet – as Hannah's investigations continue she finds him turned into a zombie, chasing her through the morgue. What's a girl to do? Saw his head off with – yep – quite a lot more blood.

As Nick comes to try to save her, he reveals the hospital has been conducting some secret tests: "They said we were going to make breakthroughs...it wasn't cancer. We put it into him..."

The storyline zipped along for nearly an hour, until it came to an abrupt ending. Er, was that it? Hope not.

This is one of three short dramas commissioned by BBC 3 which could be turned into a series. I'm not sure where they would go with it, but it could be fun to find out.
pi_82657735
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef willempjewever het volgende:
Waarom staat de beste serie er trouwens niet tussen? Ik heb gisteren de pilot gezien en echt, dit is meesterlijk en echt een must see voor iedereen hier:



Pulse van de BBC3 , ongelofelijk wat goed.Een recensie , bevat spoilers
[..]
Het is een lijst met enkel US series.
pi_82661041
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef willempjewever het volgende:
Waarom staat de beste serie er trouwens niet tussen? Ik heb gisteren de pilot gezien en echt, dit is meesterlijk en echt een must see voor iedereen hier:



Pulse van de BBC3 , ongelofelijk wat goed.Een recensie , bevat spoilers
[..]
Ik ben overtuigd, hij staat nu in de wachtrij!

Zou er overigens vandaag niet een tweede aflevering moeten zijn? Hij staat nog nergens, in ieder geval.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_82662631
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:57 schreef Orbis het volgende:
Zou er overigens vandaag niet een tweede aflevering moeten zijn? Hij staat nog nergens, in ieder geval.
volgens mij heeft de bbc bedacht dat ze van 3 series een pilot uitzenden en dan mag je op de website voten welke het gaat worden. Maar dit is zo goed, het kan bijna niet anders dat dit minimaal een seizoen krijgt.

Andere serie (dit keer uit de US) die ik gisteren gezien heb (pilot):
Losing It with Jillian Michaels!

Meer info: http://www.bierdopje.com/shows/losing-it-with-jillian-michaels

Het is een mix tussen afvallen met sonja bakker en een drill sergeant van het leger. Mjin god, wat een pilot aflevering. Jil ziet er zeer appetijtelijk uit , is echt de ergste nachtmerrie voor mensen met overgewicht en schreeuwt continue luidkeels tegen iedereen , als je wat meer over de deelnemers hoort wordt het vrij heftig allemaal. Ik heb echt 10 minuten zitten huilen tijdens de pilotaflevering, en dat terwijl ik dat echt nooit heb. Bizarre ervaring, het kan bijna niet dat aflevering 2 net zo goed is, maar een aanrader.
pi_82683219
vandaag alle 5 de afleveringen van Past Life gezien... opzich best een goede serie, goede acteurs je moet er wel van houden...
Ook Persons Unknown gekeken... vááág..... maar heeft potentie...
en ben ook begonnen met Pretty Little Liars, ook wel grappig
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')