Ben je verliefd? Wat schattig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef JH87 het volgende:
Verliefd, dat is de juist term.
Wisten jullie dat m'n favoriete kassameisje ook de keiweek oopt!
Van welke supermarktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef JH87 het volgende:
Verliefd, dat is de juist term.
Wisten jullie dat m'n favoriete kassameisje ook de keiweek oopt!
Hertjes!quote:Hert, hertje
Aanvankelijk typisch Groningse studententerm voor eerstejaars meisje. Nu ook elders gangbaar. Op Soggen zegt ene Grunn over het Panacea-kamp: “Als je als na ief meisje door een ouderejaars bent geregeld, moet je de hele dag met een hertengewei rondlopen als zijnde het hertje.”
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef JH87 het volgende:
En de ultieme remedie tegen katers: Politieauto's.
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap het zelf samenstellen van mn rooster niet,.
Eigenlijk alles een beetje,quote:
Ditoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef JH87 het volgende:
En wat is jouw supermarkt?
Ik ga niet zeggen welke supermarkt het is, dat is geheim.
Maar je hebt keuzevrijheid begrijp ik voor bepaalde college's? Of moet je vakken kiezen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eigenlijk alles een beetje,.
Het staat ook niet echt heel duidelijk in dat boekje dat ik heb gekregen.
Of zou het ook nog uitgelegd worden op introductie-college ding.
Of moet ik het voor die tijd al ofwat.
Hmpf.
Uhm..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je hebt keuzevrijheid begrijp ik voor bepaalde college's? Of moet je vakken kiezen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ondertussen in Stadskanaal
[ afbeelding ]
STAR-trein ramt bestelbus op spoorwegovergang
In de zomervakantie zal de trein iedere dag wel rijden. Daarbuiten is het veel minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef Cortax het volgende:
ja, is dat een onbewaakte spoorovergang ofzo? en die museumlijn, rijdt die elke dag of gewoon soms
Heerlijk, dat bewijst maar weer dat dat oude spul beter gebouwd is dan die nieuwerwetse plastic troep. Tevens is het erg imposant om te zien hoe lang die greppel is die gecreeerd is bij dat aanrijdinkje bij 10km/u. Zo'n ding drukt duidelijk wel doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ondertussen in Stadskanaal
[ afbeelding ]
STAR-trein ramt bestelbus op spoorwegovergang
Hoeveel moest je betalen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:18 schreef Fappie het volgende:
Yes! Ik heb een date met mijn kassameisje!
Zuiderdiep ook. En in de marktkraam van Slager Wilner ofzo staat ook een te lief meisje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:28 schreef Fappie het volgende:
Ik weet het wel
AH Brugstraat.
Er zijn daar minstens drie hele mooie dames!
Is ze ook 17?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:14 schreef JH87 het volgende:
Waaaaaaaaaat een date met een kassameisje dat wil ik ook.. Daar stel ik m'n trouwerij met Bob. zelfs voor uit.
Dat zeg ik ook altijd als ze 16 zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef JH87 het volgende:
Nee, maar ik weet ook niet hoe oud ze is hoor.
Simplon.. Het was niet erg druk maar iedereen ging wel uit z'n dakkie. Vandaag maar lekker achter het beeldscherm gekropen met een serie.quote:
Happy Huntingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Fappie het volgende:
Als het met een R begint is ze blond, toch?
Ik zei nog, je had een courgette moeten nemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef Fappie het volgende:
Hoi.
Niet gescoord helaas.
Vrijdag beter.
Heb je wel een bonnetje gevraagd? En had je je bonuskaart wel bij je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef Fappie het volgende:
Hoi.
Niet gescoord helaas.
Vrijdag beter.
Ik hoor net dat het nogal dooie boel was in de stad ;oquote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:49 schreef Bob. het volgende:
Ik had nog wel mijn hgoe hakken aan gedaan om mezelf te beschermen tegen al te lang stappen.
De keilopers zijn wel leuk.
En de barmannen van het pakhuis ook.
Morgen ga ik toch ook maar even.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:49 schreef Bob. het volgende:
Ik had nog wel mijn hgoe hakken aan gedaan om mezelf te beschermen tegen al te lang stappen.
De keilopers zijn wel leuk.
En de barmannen van het pakhuis ook.
Ja, was ruk. Overdag tenminste. Savonds heb ik het geen kans meer gegeven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef hdmedewerker het volgende:
Nog iemand naar city dance geweest?
Je zult G moeten steunen op z'n feestje zaterdag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:15 schreef nietzman het volgende:
Maar bier..
Chipszak is lang niet zo'n mooie zuipende aanvulling op het dynamische trio.
Jij denkt wat ik denk.quote:
Je hoeft alleen maar wat basisgegevens van iemand te hebben en dan even te bellen. Dan wijst de rest zich vanzelfquote:
RuGmail van april geloof ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wist mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet
mja, een simpel telefoontje was genoeg om alles boven tafel te krijgen en je kon zelfs het mailadres wijzigen via dat telefoontje. Dus dan is het wel heel erg gesteld met de veiligheid van de gegevens.quote:
Klopt. Wat ik ook erg vind is dat je, om een Dig-ID te kapen alleen iemands burgerservicenummer nodig hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, een simpel telefoontje was genoeg om alles boven tafel te krijgen en je kon zelfs het mailadres wijzigen via dat telefoontje. Dus dan is het wel heel erg gesteld met de veiligheid van de gegevens.
Naar zoete witte wijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef 2cv het volgende:
Gefeliciteerd ! Hoe smaakt 'ie ?
Leuk is dat hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef Grulez het volgende:
Hij heet Olivier, 8 pond en is helemaal gezond. Mijn andere zus heeft 2 zoontjes, dus nu 3 neefjes in totaal. Mijn oudste neefje van 3 kan nog niet heel goed praten maar had het steeds over Lolo. Wij vragen: wie is dat dan? Wijst hij verlegen naar mij
Oh, ik kan jou wel gewoon vinden geloof ik! Gek dat ik onvindbaar ben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoek je mij ook op Bob?
Ik kan je niet vinden nml
Ik weet alleen je voornaam, vandaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik kan jou wel gewoon vinden geloof ik! Gek dat ik onvindbaar ben.![]()
En gefeliciteerd G!
Het was sowieso geen reet aan in de stad. Vroeger...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hele stad vol maar alleen maar kerels in de shadrak en niemand in de Kar. Wtf.
Ik ben van de generatie die nog geen "vroeger" heeft meegemaakt : (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het was sowieso geen reet aan in de stad. Vroeger...
Oe dat is kut voor je. Toen was het veel leuker in de stad. 10 jaar geleden ging ik op woensdag de stad in. Dat was toen de leukste dag, omdat het anders te druk was...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:04 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik ben van de generatie die nog geen "vroeger" heeft meegemaakt : (
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe dat is kut voor je. Toen was het veel leuker in de stad. 10 jaar geleden ging ik op woensdag de stad in. Dat was toen de leukste dag, omdat het anders te druk was...
Zoiets heeft iemand ook met een stel tegels gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:03 schreef Albert86 het volgende:
tja, tegenwoordig kun je alles al kunst noemen. Als ik een pc kapot beuk en de onderdelen op een berg gooi en dat een naam geef is het ook kunst
Bronquote:De Britse kunstenares Clare Twomey werkt al tien jaar met klei. Haar sculpturale interventie in de architectuur van het Zuiderzeemuseum bestaat uit honderden scherven van huishoudelijk porselein en antieke keramische tegels.
Het is alsof haar Monument dwars door de wanden het gebouw binnendringt. Door de vloeren heen, van buiten naar binnen, het lijkt zelfs alsof het de ruimte compleet wil bedekken. Het installeren van een stapel afgedankte huishoudelijke voorwerpen in een museum dat tot doel heeft voorwerpen zorgvuldig te bewaren voelt als ‘vloeken in de kerk’. Een museum beschermt, restaureert en bewaart voor het nageslacht. Eenvoudige dingen krijgen een waardevolle status, als ware het kunstobjecten, alleen omdat ze in een museum zijn opgeslagen.
Monument speelt met het idee dat restanten van huishoudelijke gebruiksvoorwerpen cultureel beladen worden. Deze scherven zijn gewone dagelijkse dingen die sporen van hun geschiedenis dragen omdat ze gebroken zijn. Hun kwetsbaarheid doet denken aan de geringe waarde van binnenlands porselein en aan het gebruik en verbruik in het dagelijkse leven. Moeders favoriete beker, de schotel die uit boosheid stuk werd gegooid en de vele barsten die ontstaan door gebruik. De dagelijkse rituelen. Maar Monument lijkt ook een toespeling op onze overvloedige consumptie- en wegwerpmaatschappij en ons streven naar kopen en vervangen.
In Monument zien we gebroken tegels, borden, kopjes, kannen en andere keramische objecten uit het dagelijks leven. De getoonde tegels zijn afkomstig uit de omvangrijke tegelcollectie (40.000 stuks) van het Zuiderzeemuseum. Ze zijn destijds gekocht voor de panden van het museumpark. Het zijn de slechtste exemplaren, zeg maar de D-collectie.
Ja reageer es op mijn pm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef nietzman het volgende:
Vroegah!
Bonnenprikker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:46 schreef Cortax het volgende:
even vraagje hier hoor![]()
hoe noem je zo'n ding waar je papiertjes op vast kan prikken. een soort van naald dus waar je het papier door heen prikt, en waar zijn ze te koop.
Dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:24 schreef Cortax het volgende:
fantastischen dat van een fries. Super
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:25 schreef Fappie het volgende:
Terhg van het stappen!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuke meisjes gesprokeN!!!!!!!!!!!!!!!
Zucht, die met blauwe hemd was wel heet ze woont 1 straat van mij af.
Slaap zacht sschoonheid, en slaap zacht bartkeeprs van Blauwe Engel, bedankt voor het goedkope bier.
Daaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!
Als ik morgen wakker wordt zonder kater krijgen jullie allemaal een zoen >>> EinZ
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:25 schreef Fappie het volgende:
Slaap zacht sschoonheid, en slaap zacht bartkeeprs van Blauwe Engel, bedankt voor het goedkope bier.
Als ik morgen wakker wordt zonder kater krijgen jullie allemaal een zoen >>> EinZ
Eh ja kom maar. Gaan bier drinken als een malle.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef nietzman het volgende:
Is het al loos Arne?
Lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:25 schreef Fappie het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:50 schreef nietzman het volgende:
Oh hai Chipszak!
Jajaaaaa.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Hai.
Nou, wanneer kan ik ff die schijfjes ophalen enzo?
Benne al terug?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:20 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Oke mooi,quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jajaaaaa.
Deze week even op een avond moet wel lukkennnn.
JOPquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:20 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Nee?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:27 schreef nietzman het volgende:
Je neemt je moeder toch niet mee he?.
Ik pak over twee uurtjes de trein naar Groningen!quote:
Een beetje,quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:53 schreef Grulez het volgende:
Zenuwachtig?
BOB.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:52 schreef Bob. het volgende:
Tentamens zijn helemaal niet eng, je kunt het wel!
Ik zit in mijn nieuwe kamer in Denemarken en hij is heel erg mooi en veel groter dan mijn eigen.
En ik ben ook zenuwachtig want nieuwe mensen en bluh aaaah.
Moeten we maar een extra groot ijsje eten als ik terug ben, 10 bolletjes ofzo, zullen de wespen leuk vinden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
BOB.
Nu kunnen we 4,5 maand geen ijsjes eten!
En de Deense mensen zijn vast lief!
Doen we!quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moeten we maar een extra groot ijsje eten als ik terug ben, 10 bolletjes ofzo, zullen de wespen leuk vinden.Ik mis de muffins van Puur trouwens nu al.
En ze zijn inderdaad vast lief! Maar met nieuwe mensen krijg ik echt de sociale vaardigheden van een 5 jarige . Dat word nog wat.
Inderdaad,quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef Bob. het volgende:
Prutsers bij de RUG.Maar fijn dat het is gelukt!
Hai Jopquote:
Einfach super! Ik ben wel echt een wrak nu, drie nachten op de grond geslapen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe ijs-eet partner voor Chips!![]()
Hoe was haldern?
Ja lief he,quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hallowat een warm welkom
!
[..]
I know!
Ik ben deze week de hele week bij m'n oudersquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja lief he,.
Wat dacht je van deze week nog ergens?
We kunnen ook wat in de avond wat doen, of sjoppen, moet je maar eem zien.
Is ook goed,quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben deze week de hele week bij m'n oudersen die week erop ben ik wel in Groningen maar samen met m'n beste vriendin.. Ik heb dus eigenlijk pas begin september weer tijd
!
Dat hoop ik wel ja!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is ook goed,Je bent hier nog wel een tijdje,
.
Ik heb twee nachten op een piepend caravan bedje geslapen van 20 cm breed ofzo, zijn wij samen even zielig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Einfach super! Ik ben wel echt een wrak nu, drie nachten op de grond geslapen.En nu zit ik drie uur in de trein.
Ik zie een net een nieuwe sjaars voor hemquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef nietzman het volgende:
Aan welke deerne moeten we ons Jopje nu dan koppelen?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel goedeen leuke gezellige sfeervolle stad met vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer?
Ik heb ook nog dertig muggenbulten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb twee nachten op een piepend caravan bedje geslapen van 20 cm breed ofzo, zijn wij samen even zielig.Maar hier heb ik zowaar een tweepersoons bed.
![]()
Ik maar een, misschien hebben ze jou als vervanging gezocht nu ik niet meer in het land ben?quote:
Leuk.quote:
En hier sluit ik mij bij aan...quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:16 schreef maok het volgende:
Leander, gefeliciteerd met je eerste verjaardag![]()
[ afbeelding ]
Ja heb een hele toffe week gehadquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb twee nachten op een piepend caravan bedje geslapen van 20 cm breed ofzo, zijn wij samen even zielig.Maar hier heb ik zowaar een tweepersoons bed.
![]()
En hoi Breathtakig! KEI-week was dus wel tof?Oeh, en heb je nog een leuke kamer gevonden?
Was je bezig met een ander huisje dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef maok het volgende:
M'n toffe 100 jaar oude huisje gaat niet door
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef maok het volgende:
De bovenburen van H waren opzoek naar een nieuw huis en ik zou dat oude dan kunnen overnemen. Maar helaas hebben ze in de vakantie van H een nieuw huis gevonden en konden H toen niet bereiken en toen hebben ze iemand anders gevonden. Het was zo'n tof huis geweest, lekker dicht bij het centrum en de kerk en 'iets' meer ruimte dan ik nu heb.![]()
quote:Maar ik heb net wel goed nieuws van de ibg gehad, ik krijg ineens heel veel geld van ze
Handleiding van de wekker opzoeken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:36 schreef Bob. het volgende:
Woh-oh, ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen, en ik snap de wekker op mijn kamer niet. Hoe moet ik nou op tijd op staan morgen..Woeps.
Er was geen handleiding! Maar ik heb het al wel uitgevogeld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:47 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Handleiding van de wekker opzoeken?
Alhoewel, no offence, al lezend door het topic, kreeg ik het idee dat jij niet heel technisch bent aangelegd? Niet iemand in de buurt met technische aanleg?
Zal voor je duimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Er was geen handleiding! Maar ik heb het al wel uitgevogeld.Zelfs zonder techinische aanleg. Puh!
..nu alleen maar hopen dat ik het goed heb gedaan en dat ik op tijd wakker word.Daag!
Ze heeft al een kaartje!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef JH87 het volgende:
Wilde jouw huisgenote nou eigenlijk nog naar Andrew Bird morgenavond?
Erm nou vanavond dan maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Doet me denken.
Nietz? Wanneer kan ik langskomen deze week?
quote:
Ik heb er zelfs 3quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik moet nog even een kaartje regelen. G gaat ook.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob. op tijd wakker geworden?
En is dit niet al iets van de 4e telefoon die je in de wc laat vallen?
Wat voor capriolen moet je uithalen op de WC.. Bellen op de wc lijkt me ook niet echt jofel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef JH87 het volgende:
Eigenlijk is het toch al kunstig als het iemand één keer lukt. Maak je dan een handstand op de wc ofzo? Of bel je altijd?
Oké, genoeg lulligheid, sorry.
http://www.geenstijl.nl/m(...)adget_met_rijst.htmlquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef Bob. het volgende:
Dit is pas de 2e hoor!En hij heeft het nog gedaan tot 6 uur 's nachts! (Wat je kon merken omdat het lichtje alsmaar aanging uit het niks. Hm.
)
Ik moest aan je denken Jopquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef JH87 het volgende:
Eigenlijk is het toch al kunstig als het iemand één keer lukt. Maak je dan een handstand op de wc ofzo? Of bel je altijd?
Oké, genoeg lulligheid, sorry.
Had ik maar rijst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)adget_met_rijst.html
Wat een koning.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken Jop![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)tijdens_de_file.html
Wat voor controle?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:02 schreef JH87 het volgende:
Waarom gaat de politie in hemelsnaam een grootschalige controle houden hier op Westerhaven om twee uur 's middags.
Helaas wel,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ligt dat ding er nog steeds uit?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helaas wel,.
Volgens mij gaat dat ook nog wel ff duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |