Ben je verliefd? Wat schattig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef JH87 het volgende:
Verliefd, dat is de juist term.
Wisten jullie dat m'n favoriete kassameisje ook de keiweek oopt!
Van welke supermarktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef JH87 het volgende:
Verliefd, dat is de juist term.
Wisten jullie dat m'n favoriete kassameisje ook de keiweek oopt!
Hertjes!quote:Hert, hertje
Aanvankelijk typisch Groningse studententerm voor eerstejaars meisje. Nu ook elders gangbaar. Op Soggen zegt ene Grunn over het Panacea-kamp: “Als je als na ief meisje door een ouderejaars bent geregeld, moet je de hele dag met een hertengewei rondlopen als zijnde het hertje.”
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef JH87 het volgende:
En de ultieme remedie tegen katers: Politieauto's.
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap het zelf samenstellen van mn rooster niet,.
Eigenlijk alles een beetje,quote:
Ditoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef JH87 het volgende:
En wat is jouw supermarkt?
Ik ga niet zeggen welke supermarkt het is, dat is geheim.
Maar je hebt keuzevrijheid begrijp ik voor bepaalde college's? Of moet je vakken kiezen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eigenlijk alles een beetje,.
Het staat ook niet echt heel duidelijk in dat boekje dat ik heb gekregen.
Of zou het ook nog uitgelegd worden op introductie-college ding.
Of moet ik het voor die tijd al ofwat.
Hmpf.
Uhm..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je hebt keuzevrijheid begrijp ik voor bepaalde college's? Of moet je vakken kiezen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ondertussen in Stadskanaal
[ afbeelding ]
STAR-trein ramt bestelbus op spoorwegovergang
In de zomervakantie zal de trein iedere dag wel rijden. Daarbuiten is het veel minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef Cortax het volgende:
ja, is dat een onbewaakte spoorovergang ofzo? en die museumlijn, rijdt die elke dag of gewoon soms
Heerlijk, dat bewijst maar weer dat dat oude spul beter gebouwd is dan die nieuwerwetse plastic troep. Tevens is het erg imposant om te zien hoe lang die greppel is die gecreeerd is bij dat aanrijdinkje bij 10km/u. Zo'n ding drukt duidelijk wel doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ondertussen in Stadskanaal
[ afbeelding ]
STAR-trein ramt bestelbus op spoorwegovergang
Hoeveel moest je betalen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:18 schreef Fappie het volgende:
Yes! Ik heb een date met mijn kassameisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |