Ben je verliefd? Wat schattig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef JH87 het volgende:
Verliefd, dat is de juist term.
Wisten jullie dat m'n favoriete kassameisje ook de keiweek oopt!
Van welke supermarktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef JH87 het volgende:
Verliefd, dat is de juist term.
Wisten jullie dat m'n favoriete kassameisje ook de keiweek oopt!
Hertjes!quote:Hert, hertje
Aanvankelijk typisch Groningse studententerm voor eerstejaars meisje. Nu ook elders gangbaar. Op Soggen zegt ene Grunn over het Panacea-kamp: “Als je als na ief meisje door een ouderejaars bent geregeld, moet je de hele dag met een hertengewei rondlopen als zijnde het hertje.”
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef JH87 het volgende:
En de ultieme remedie tegen katers: Politieauto's.
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap het zelf samenstellen van mn rooster niet,.
Eigenlijk alles een beetje,quote:
Ditoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef JH87 het volgende:
En wat is jouw supermarkt?
Ik ga niet zeggen welke supermarkt het is, dat is geheim.
Maar je hebt keuzevrijheid begrijp ik voor bepaalde college's? Of moet je vakken kiezen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eigenlijk alles een beetje,.
Het staat ook niet echt heel duidelijk in dat boekje dat ik heb gekregen.
Of zou het ook nog uitgelegd worden op introductie-college ding.
Of moet ik het voor die tijd al ofwat.
Hmpf.
Uhm..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je hebt keuzevrijheid begrijp ik voor bepaalde college's? Of moet je vakken kiezen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ondertussen in Stadskanaal
[ afbeelding ]
STAR-trein ramt bestelbus op spoorwegovergang
In de zomervakantie zal de trein iedere dag wel rijden. Daarbuiten is het veel minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef Cortax het volgende:
ja, is dat een onbewaakte spoorovergang ofzo? en die museumlijn, rijdt die elke dag of gewoon soms
Heerlijk, dat bewijst maar weer dat dat oude spul beter gebouwd is dan die nieuwerwetse plastic troep. Tevens is het erg imposant om te zien hoe lang die greppel is die gecreeerd is bij dat aanrijdinkje bij 10km/u. Zo'n ding drukt duidelijk wel doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ondertussen in Stadskanaal
[ afbeelding ]
STAR-trein ramt bestelbus op spoorwegovergang
Hoeveel moest je betalen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:18 schreef Fappie het volgende:
Yes! Ik heb een date met mijn kassameisje!
Zuiderdiep ook. En in de marktkraam van Slager Wilner ofzo staat ook een te lief meisje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:28 schreef Fappie het volgende:
Ik weet het wel
AH Brugstraat.
Er zijn daar minstens drie hele mooie dames!
Is ze ook 17?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:14 schreef JH87 het volgende:
Waaaaaaaaaat een date met een kassameisje dat wil ik ook.. Daar stel ik m'n trouwerij met Bob. zelfs voor uit.
Dat zeg ik ook altijd als ze 16 zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef JH87 het volgende:
Nee, maar ik weet ook niet hoe oud ze is hoor.
Simplon.. Het was niet erg druk maar iedereen ging wel uit z'n dakkie. Vandaag maar lekker achter het beeldscherm gekropen met een serie.quote:
Happy Huntingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Fappie het volgende:
Als het met een R begint is ze blond, toch?
Ik zei nog, je had een courgette moeten nemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef Fappie het volgende:
Hoi.
Niet gescoord helaas.
Vrijdag beter.
Heb je wel een bonnetje gevraagd? En had je je bonuskaart wel bij je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef Fappie het volgende:
Hoi.
Niet gescoord helaas.
Vrijdag beter.
Ik hoor net dat het nogal dooie boel was in de stad ;oquote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:49 schreef Bob. het volgende:
Ik had nog wel mijn hgoe hakken aan gedaan om mezelf te beschermen tegen al te lang stappen.
De keilopers zijn wel leuk.
En de barmannen van het pakhuis ook.
Morgen ga ik toch ook maar even.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:49 schreef Bob. het volgende:
Ik had nog wel mijn hgoe hakken aan gedaan om mezelf te beschermen tegen al te lang stappen.
De keilopers zijn wel leuk.
En de barmannen van het pakhuis ook.
Ja, was ruk. Overdag tenminste. Savonds heb ik het geen kans meer gegeven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef hdmedewerker het volgende:
Nog iemand naar city dance geweest?
Je zult G moeten steunen op z'n feestje zaterdag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:15 schreef nietzman het volgende:
Maar bier..
Chipszak is lang niet zo'n mooie zuipende aanvulling op het dynamische trio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |