Nee?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:27 schreef nietzman het volgende:
Je neemt je moeder toch niet mee he?.
Ik pak over twee uurtjes de trein naar Groningen!quote:
Een beetje,quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:53 schreef Grulez het volgende:
Zenuwachtig?
BOB.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:52 schreef Bob. het volgende:
Tentamens zijn helemaal niet eng, je kunt het wel!
Ik zit in mijn nieuwe kamer in Denemarken en hij is heel erg mooi en veel groter dan mijn eigen.
En ik ben ook zenuwachtig want nieuwe mensen en bluh aaaah.
Moeten we maar een extra groot ijsje eten als ik terug ben, 10 bolletjes ofzo, zullen de wespen leuk vinden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
BOB.
Nu kunnen we 4,5 maand geen ijsjes eten!
En de Deense mensen zijn vast lief!
Doen we!quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moeten we maar een extra groot ijsje eten als ik terug ben, 10 bolletjes ofzo, zullen de wespen leuk vinden.Ik mis de muffins van Puur trouwens nu al.
En ze zijn inderdaad vast lief! Maar met nieuwe mensen krijg ik echt de sociale vaardigheden van een 5 jarige . Dat word nog wat.
Inderdaad,quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef Bob. het volgende:
Prutsers bij de RUG.Maar fijn dat het is gelukt!
Hai Jopquote:
Einfach super! Ik ben wel echt een wrak nu, drie nachten op de grond geslapen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe ijs-eet partner voor Chips!![]()
Hoe was haldern?
Ja lief he,quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hallowat een warm welkom
!
[..]
I know!
Ik ben deze week de hele week bij m'n oudersquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja lief he,.
Wat dacht je van deze week nog ergens?
We kunnen ook wat in de avond wat doen, of sjoppen, moet je maar eem zien.
Is ook goed,quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben deze week de hele week bij m'n oudersen die week erop ben ik wel in Groningen maar samen met m'n beste vriendin.. Ik heb dus eigenlijk pas begin september weer tijd
!
Dat hoop ik wel ja!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is ook goed,Je bent hier nog wel een tijdje,
.
Ik heb twee nachten op een piepend caravan bedje geslapen van 20 cm breed ofzo, zijn wij samen even zielig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Einfach super! Ik ben wel echt een wrak nu, drie nachten op de grond geslapen.En nu zit ik drie uur in de trein.
Ik zie een net een nieuwe sjaars voor hemquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef nietzman het volgende:
Aan welke deerne moeten we ons Jopje nu dan koppelen?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel goedeen leuke gezellige sfeervolle stad met vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer?
Ik heb ook nog dertig muggenbulten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb twee nachten op een piepend caravan bedje geslapen van 20 cm breed ofzo, zijn wij samen even zielig.Maar hier heb ik zowaar een tweepersoons bed.
![]()
Ik maar een, misschien hebben ze jou als vervanging gezocht nu ik niet meer in het land ben?quote:
Leuk.quote:
En hier sluit ik mij bij aan...quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:16 schreef maok het volgende:
Leander, gefeliciteerd met je eerste verjaardag![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |