Ik houd je er aanquote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Na je operatie en revalidatie gaan we een keer, dat beloof ik hierbij plechtig.
ben je nou al eens uit bed!?quote:
FOK!Groningen goes Efteling?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Na je operatie en revalidatie gaan we een keer, dat beloof ik hierbij plechtig.
Mag toch hopen van niet, zeg.quote:
Omdat ze in Leeuwaren ook gewoon winkels hebben.quote:
Nietz.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef nietzman het volgende:
Meurning.
In Noord Korea hebben ze ook toiletten, toch ga ik daar niet heen om te schijten.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en;
[..]
Omdat ze in Leeuwaren ook gewoon winkels hebben.
Da's ook wat ver, he.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
In Noord Korea hebben ze ook toiletten, toch ga ik daar niet heen om te schijten.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en;
[..]
Omdat ze in Leeuwaren ook gewoon winkels hebben.
Vind ik niet.quote:
je bent een... nee ik ga niet door op de zaterdagnacht stellingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Wat was ik zaterdagnacht ook alweer? Een watje ofzo? Of was het een homo?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
je bent een... nee ik ga niet door op de zaterdagnacht stelling
Beide toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wat was ik zaterdagnacht ook alweer? Een watje ofzo? Of was het een homo?
minstensquote:
Vertel nog eens dat verhaal van die vrouw van 1.86 in de 9e cirkel.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:30 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
minstens![]()
maar daarom was je nogwel gezellig
En bedankt enzo.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:30 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
minstens![]()
maar daarom was je nogwel gezellig
hoe zijn de vrouwen in de UB?quote:
time for some good old "let's drink some coffee" tricksquote:Op maandag 27 juli 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Het is heel erg rustig, maar op een dag zie je toch nog wel vier of vijf leuke meisjes voorbij komen.
Nee, vandaag heb ik me voor de verandering maar op de studie gefocusd?quote:
Zou jíj met fok!groningen naar een pretpark willen?quote:
Ja, waarom niet? Ik kan me ernstiger gezelschap bedenken.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou jíj met fok!groningen naar een pretpark willen?
Van mij mocht je anders best meequote:Op maandag 27 juli 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou jíj met fok!groningen naar een pretpark willen?
Dat is/was aardig van je.quote:
Is Jop daar? Ik moest hem nog ergens aan herinneren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef nietzman het volgende:
Mag Astrid nu niet meer mee dan?
Wat lul je nou weer?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef nietzman het volgende:
Hij wil niet met je trouwen zegt ze.
Tuurlijkquote:
Je hebt je toch over laten halenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:58 schreef JH87 het volgende:
Waarom zwart?
een volk dat voor tirannen zwichtquote:
Je noemt ChipsZak. gewoon een tiran?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Maaruh das geen antwoord op mn vraag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:23 schreef JH87 het volgende:
Oké!
Vraag? Waar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maaruh das geen antwoord op mn vraag.
Jaja smoesjes.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef JH87 het volgende:
Het is voor een goede zaak.
Er zijn ergere zaken waarvoor mensen overgehaald worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:39 schreef JH87 het volgende:
Piepje klinkt echt als zo'n gecensureerd scheldwoord.
http://www.ns.nlquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:45 schreef Grulez het volgende:
Geen zin meer./..
Ze rijden toch nooit op tijd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
http://www.ns.nl![]()
RIP aan de nabestaanden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:48 schreef Grulez het volgende:
En je moet wel een enorme egocentrische lul zijn (zoals RZ?), wil je anderen meenemen in je eigen ongeluk.
Knap werk zegquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Was idd irritant. Ik zat op het terras bij de 3. Wel tof dat de traumaheli er op een gegeven moment onderdoor vloog
Is je oom ook superheld?!quote:
bijna hetzelfde ookquote:
Gemiste kansquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:40 schreef JH87 het volgende:
Hij vloog hier ook, maar ik vergat te zwaaien vanaf m'n balkon.
Dat was een latertje 2 CV. Moest je niet al op bedje liggen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:10 schreef 2cv het volgende:
Je bent traag.
En dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef 2cv het volgende:
Ik ben altijd laat. Zowel 's avonds als 's'ochtends'. Ik kom de laatste paar weken/maanden namelijk pas om een uur of 13:00 uit mijn bed. Soms zelfs later.
Het zal mij aan mijn aars oxideren. Er gebeuren in dit land wel meer en ergere dingen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:19 schreef nietzman het volgende:
Schandelijk slecht ritme 2cv, dat dat kan in Nederland.
Ik schrik hier nou van.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn aars oxideren. Er gebeuren in dit land wel meer en ergere dingen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.
Niks mis met zo'n ritme.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:19 schreef nietzman het volgende:
Schandelijk slecht ritme 2cv, dat dat kan in Nederland.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:10 schreef 2cv het volgende:
Mijn lichaam is een wrak. Skelet heeft last van betonrot, hartkamers moeten opnieuw behangen worden, hersenen maken meer kortsluiting dan een electrisch lasapparaat, verstandskiezen groeien in de verkeerde richting, huid is zo dun als papier en zo gevoelig als een electronenmicroscoop, spieren vertonen akelig veel overeenkomsten met waslijnen en verder lijd ik aan chronisch overdrijven.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:10 schreef 2cv het volgende:
Mijn lichaam is een wrak. Skelet heeft last van betonrot, hartkamers moeten opnieuw behangen worden, hersenen maken meer kortsluiting dan een electrisch lasapparaat, verstandskiezen groeien in de verkeerde richting, huid is zo dun als papier en zo gevoelig als een electronenmicroscoop, spieren vertonen akelig veel overeenkomsten met waslijnen en verder lijd ik aan chronisch overdrijven.
Verbaast me niksquote:
Werd de auto te spannend voor je hart? Uiteraard willen we foto's zien!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een trekker gekocht ! Een Lanz D 2861
quote:
Wat harteloos.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:52 schreef 2cv het volgende:
Dat hart dient zich maar te schikken. Ik ben de baas, niet die klotepomp.
Maar ik post zometeen even een filmpje.
Is er nog een pc over?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef JH87 het volgende:
Het begint weer drukker te worden in de UB, de leukemeisjes zijn niet meer op één hand te tellen.
Ah prima. Weer een mooi dagje dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:26 schreef JH87 het volgende:
Vast wel, maar ik ga er zo vandoor om taart te bakken.
quote:Damaru - Mi Rosu (Mi Rowsu)
Yea man another lovesong
for all the lovers in the house
Ja, so langa y'e sab' dat yu na wan rosu
wan rosu in' mi ati yere..okay?!
Ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jou (mi rosu)
In mijn hart alleen voor jou
Mi blaka rosu... voor jou
Mi weti rosu... voor jou
Ik kan niet zonder jou, misschien jij wel (Echt niet hoor)
Soso yu moy sten
Mek mi her' dey e bel (Oh daarom)
Yu moy sten yu moy ay
Meisje teygi mi san y'e tay
Yu moy sten yu moy ay
Sisa san y'e tay
Mi weti rosu... voor jou
Watra sa meki yu gro
Blakadoti sa meki yu blo
Moy uma yu na wan engel fu gado
Watra sa meki yu gro
Blakadoti sa meki yu blo
Moy uma yu na wan engel fu gado
Mi weti rosu... voor jou
Wan bromki e gro nanga ten
Nanga a fasi fa yu sorg' en
Ma di mi sab' yu na wan rosu
Mek' tide mi e sing' en gi yu
Dinoura... ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jou (mi rosu)
Mi weti rosu... voor jou
Yu na wan rosu.. yu na wan rosu
yu na wan rosu....
Bassie en Adriaan - Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:24 schreef Grulez het volgende:
Heb je nog een mooi liedje voor zijn verjaring?
De flauwe opmerking laat ik maar achterwege...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:30 schreef JH87 het volgende:
En de twee taarten zijn prachtig geworden voor Nietz z'n verjaardag.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Moetquote:
ditquote:
topicquote:
volquote:
Ofzo?quote:
quote:
Nah, die is toch niet zo veel binnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:24 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
De kat ligt nu doodsbang plat op zijn buikje onder de bank, neem ik aan?
quote:
Dat Nietz zelf inmiddels ook een oude taart is?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
De flauwe opmerking laat ik maar achterwege...
Of is dat geen grap.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat Nietz zelf inmiddels ook een oude taart is?
Het is helaas de nakende waarheid.quote:
Een beschimmelde pudding...quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het is helaas de nakende waarheid.
Maar ja, als Nietz een oude taart is, wat ben jij dan wel niet?
38quote:
quote:
Je cadeau was bier en tieten ?quote:
Mooie cadeaus lijkt me zoquote:
Richting Paterswolde, Landgoed De Braak, Landgoed Vennebroek, Frieseveen, Bossen ten oosten van Eelde, dan via Glimmen en Haren terug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef Albert86 het volgende:
Moie! Vandaag eens eem lekker de mountainbike op en wat rondtouren in Grunn e.o. ^^ Misschien dat ik nog wat mooie plekjes tegen kom. Iemand ideeën van richting om op te fietsen vanaf Corpus den Hoorn?
Waarschijnlijk krijgen jullie donderdag Amelie weer in de bus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Richting Paterswolde, Landgoed De Braak, Landgoed Vennebroek, Frieseveen, Bossen ten oosten van Eelde, dan via Glimmen en Haren terug?
Stuiter eens een stuk kwarktaart hierheen, wil je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:38 schreef nietzman het volgende:
Dat doet 'ie vaker hoor Jop!
Van Westersingel richting Mediamarkt? Dan kan het. Of van Westerhavenstraat naar Westerbinnensingel? Dat zijn mijn vaste fietsroutes van en naar m'n werk, dus dat kan wel kloppenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:17 schreef JH87 het volgende:
Ik zag je gisteren nog fietsen Tara. Je stak de straat over bij het RCG aan de Astraat, of niet?
Ziet er wel leuk uit. Misschien ga ik die route wel ff doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh en Albert, terugreis kan mooi via Glimmen, Meentweg, bossen en natuur rondom de Drentsche Aa, via Sassenhein en na Haren via de Hoornsedijk terug naar de stad
Dit ongeveer
De Appelbergen in Glimmen is ook erg mooi. Ligt ten oosten van het spoor, je hebt daar allemaal leuke paadjes met walletjes waar je overheen kan crossen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Van Westersingel richting Mediamarkt? Dan kan het. Of van Westerhavenstraat naar Westerbinnensingel? Dat zijn mijn vaste fietsroutes van en naar m'n werk, dus dat kan wel kloppen
Ik kom Nietz ook vaak op dat stuk tegen
Oh en Albert, terugreis kan mooi via Glimmen, Meentweg, bossen en natuur rondom de Drentsche Aa, via Sassenhein en na Haren via de Hoornsedijk terug naar de stad
Dit ongeveer
Zo te horen moet ik nog maar weer eens gaan deze weekquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Appelbergen in Glimmen is ook erg mooi. Ligt ten oosten van het spoor, je hebt daar allemaal leuke paadjes met walletjes waar je overheen kan crossen.
Met m'n ex-vriendinnetje cross ik daar nog wel eens rond. Vaak maken we dan een rondje naar Meerwijck (Ligt onder Kropswolde, je moet er met een pontje oversteken. En dan via een polder onder het spoor naar Hoogezand weer terug naar Haren en dan Glimmen.
Moet je naar Zeerijp gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:12 schreef Tommeke het volgende:
Weet trouwens iemand of er zaterdag iets speciaals/leuks is te doen?
Ik heb 'n date met een leuke chick
Netjes tempo! Ja klopt, m'n ex haar ouders wonen daar en ik verbaas me steeds weer over die kakkers daarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zo te horen moet ik nog maar weer eens gaan deze weekNet ff dat rondje gedaan wat hierboven staat en nog ff een stukje erbij. Heb zo'n 32 km gedaan in net geen anderhalf uur. Wou nog ergens gaan chillen onderweg, maar dat ben ik helemaal vergeten
Staan trouwens wel leuke huizen en auto's in Glimmen en Haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |