Vraag? Waar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maaruh das geen antwoord op mn vraag.
Jaja smoesjes.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef JH87 het volgende:
Het is voor een goede zaak.
Er zijn ergere zaken waarvoor mensen overgehaald worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:39 schreef JH87 het volgende:
Piepje klinkt echt als zo'n gecensureerd scheldwoord.
http://www.ns.nlquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:45 schreef Grulez het volgende:
Geen zin meer./..
Ze rijden toch nooit op tijd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
http://www.ns.nl![]()
RIP aan de nabestaanden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:48 schreef Grulez het volgende:
En je moet wel een enorme egocentrische lul zijn (zoals RZ?), wil je anderen meenemen in je eigen ongeluk.
Knap werk zegquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Was idd irritant. Ik zat op het terras bij de 3. Wel tof dat de traumaheli er op een gegeven moment onderdoor vloog
Is je oom ook superheld?!quote:
bijna hetzelfde ookquote:
Gemiste kansquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:40 schreef JH87 het volgende:
Hij vloog hier ook, maar ik vergat te zwaaien vanaf m'n balkon.
Dat was een latertje 2 CV. Moest je niet al op bedje liggen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:10 schreef 2cv het volgende:
Je bent traag.
En dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef 2cv het volgende:
Ik ben altijd laat. Zowel 's avonds als 's'ochtends'. Ik kom de laatste paar weken/maanden namelijk pas om een uur of 13:00 uit mijn bed. Soms zelfs later.
Het zal mij aan mijn aars oxideren. Er gebeuren in dit land wel meer en ergere dingen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:19 schreef nietzman het volgende:
Schandelijk slecht ritme 2cv, dat dat kan in Nederland.
Ik schrik hier nou van.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn aars oxideren. Er gebeuren in dit land wel meer en ergere dingen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.
Niks mis met zo'n ritme.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:19 schreef nietzman het volgende:
Schandelijk slecht ritme 2cv, dat dat kan in Nederland.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:10 schreef 2cv het volgende:
Mijn lichaam is een wrak. Skelet heeft last van betonrot, hartkamers moeten opnieuw behangen worden, hersenen maken meer kortsluiting dan een electrisch lasapparaat, verstandskiezen groeien in de verkeerde richting, huid is zo dun als papier en zo gevoelig als een electronenmicroscoop, spieren vertonen akelig veel overeenkomsten met waslijnen en verder lijd ik aan chronisch overdrijven.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:10 schreef 2cv het volgende:
Mijn lichaam is een wrak. Skelet heeft last van betonrot, hartkamers moeten opnieuw behangen worden, hersenen maken meer kortsluiting dan een electrisch lasapparaat, verstandskiezen groeien in de verkeerde richting, huid is zo dun als papier en zo gevoelig als een electronenmicroscoop, spieren vertonen akelig veel overeenkomsten met waslijnen en verder lijd ik aan chronisch overdrijven.
Verbaast me niksquote:
Werd de auto te spannend voor je hart? Uiteraard willen we foto's zien!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een trekker gekocht ! Een Lanz D 2861
quote:
Wat harteloos.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:52 schreef 2cv het volgende:
Dat hart dient zich maar te schikken. Ik ben de baas, niet die klotepomp.
Maar ik post zometeen even een filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |