Is er nog een pc over?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef JH87 het volgende:
Het begint weer drukker te worden in de UB, de leukemeisjes zijn niet meer op één hand te tellen.
Ah prima. Weer een mooi dagje dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:26 schreef JH87 het volgende:
Vast wel, maar ik ga er zo vandoor om taart te bakken.
quote:Damaru - Mi Rosu (Mi Rowsu)
Yea man another lovesong
for all the lovers in the house
Ja, so langa y'e sab' dat yu na wan rosu
wan rosu in' mi ati yere..okay?!
Ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jou (mi rosu)
In mijn hart alleen voor jou
Mi blaka rosu... voor jou
Mi weti rosu... voor jou
Ik kan niet zonder jou, misschien jij wel (Echt niet hoor)
Soso yu moy sten
Mek mi her' dey e bel (Oh daarom)
Yu moy sten yu moy ay
Meisje teygi mi san y'e tay
Yu moy sten yu moy ay
Sisa san y'e tay
Mi weti rosu... voor jou
Watra sa meki yu gro
Blakadoti sa meki yu blo
Moy uma yu na wan engel fu gado
Watra sa meki yu gro
Blakadoti sa meki yu blo
Moy uma yu na wan engel fu gado
Mi weti rosu... voor jou
Wan bromki e gro nanga ten
Nanga a fasi fa yu sorg' en
Ma di mi sab' yu na wan rosu
Mek' tide mi e sing' en gi yu
Dinoura... ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jou (mi rosu)
Mi weti rosu... voor jou
Yu na wan rosu.. yu na wan rosu
yu na wan rosu....
Bassie en Adriaan - Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:24 schreef Grulez het volgende:
Heb je nog een mooi liedje voor zijn verjaring?
De flauwe opmerking laat ik maar achterwege...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:30 schreef JH87 het volgende:
En de twee taarten zijn prachtig geworden voor Nietz z'n verjaardag.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Moetquote:
ditquote:
topicquote:
volquote:
Ofzo?quote:
quote:
Nah, die is toch niet zo veel binnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:24 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
De kat ligt nu doodsbang plat op zijn buikje onder de bank, neem ik aan?
quote:
Dat Nietz zelf inmiddels ook een oude taart is?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
De flauwe opmerking laat ik maar achterwege...
Of is dat geen grap.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat Nietz zelf inmiddels ook een oude taart is?
Het is helaas de nakende waarheid.quote:
Een beschimmelde pudding...quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het is helaas de nakende waarheid.
Maar ja, als Nietz een oude taart is, wat ben jij dan wel niet?
38quote:
quote:
Je cadeau was bier en tieten ?quote:
Mooie cadeaus lijkt me zoquote:
Richting Paterswolde, Landgoed De Braak, Landgoed Vennebroek, Frieseveen, Bossen ten oosten van Eelde, dan via Glimmen en Haren terug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef Albert86 het volgende:
Moie! Vandaag eens eem lekker de mountainbike op en wat rondtouren in Grunn e.o. ^^ Misschien dat ik nog wat mooie plekjes tegen kom. Iemand ideeën van richting om op te fietsen vanaf Corpus den Hoorn?
Waarschijnlijk krijgen jullie donderdag Amelie weer in de bus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Richting Paterswolde, Landgoed De Braak, Landgoed Vennebroek, Frieseveen, Bossen ten oosten van Eelde, dan via Glimmen en Haren terug?
Stuiter eens een stuk kwarktaart hierheen, wil je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:38 schreef nietzman het volgende:
Dat doet 'ie vaker hoor Jop!
Van Westersingel richting Mediamarkt? Dan kan het. Of van Westerhavenstraat naar Westerbinnensingel? Dat zijn mijn vaste fietsroutes van en naar m'n werk, dus dat kan wel kloppenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:17 schreef JH87 het volgende:
Ik zag je gisteren nog fietsen Tara. Je stak de straat over bij het RCG aan de Astraat, of niet?
Ziet er wel leuk uit. Misschien ga ik die route wel ff doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh en Albert, terugreis kan mooi via Glimmen, Meentweg, bossen en natuur rondom de Drentsche Aa, via Sassenhein en na Haren via de Hoornsedijk terug naar de stad
Dit ongeveer
De Appelbergen in Glimmen is ook erg mooi. Ligt ten oosten van het spoor, je hebt daar allemaal leuke paadjes met walletjes waar je overheen kan crossen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Van Westersingel richting Mediamarkt? Dan kan het. Of van Westerhavenstraat naar Westerbinnensingel? Dat zijn mijn vaste fietsroutes van en naar m'n werk, dus dat kan wel kloppen
Ik kom Nietz ook vaak op dat stuk tegen
Oh en Albert, terugreis kan mooi via Glimmen, Meentweg, bossen en natuur rondom de Drentsche Aa, via Sassenhein en na Haren via de Hoornsedijk terug naar de stad
Dit ongeveer
Zo te horen moet ik nog maar weer eens gaan deze weekquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Appelbergen in Glimmen is ook erg mooi. Ligt ten oosten van het spoor, je hebt daar allemaal leuke paadjes met walletjes waar je overheen kan crossen.
Met m'n ex-vriendinnetje cross ik daar nog wel eens rond. Vaak maken we dan een rondje naar Meerwijck (Ligt onder Kropswolde, je moet er met een pontje oversteken. En dan via een polder onder het spoor naar Hoogezand weer terug naar Haren en dan Glimmen.
Moet je naar Zeerijp gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:12 schreef Tommeke het volgende:
Weet trouwens iemand of er zaterdag iets speciaals/leuks is te doen?
Ik heb 'n date met een leuke chick
Netjes tempo! Ja klopt, m'n ex haar ouders wonen daar en ik verbaas me steeds weer over die kakkers daarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zo te horen moet ik nog maar weer eens gaan deze weekNet ff dat rondje gedaan wat hierboven staat en nog ff een stukje erbij. Heb zo'n 32 km gedaan in net geen anderhalf uur. Wou nog ergens gaan chillen onderweg, maar dat ben ik helemaal vergeten
Staan trouwens wel leuke huizen en auto's in Glimmen en Haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |