Of het niveau van de FP:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Om maar even het niveau van de Telegraaf aan te geven
Erger nog: door die spatie is het DNA van de database handig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Of het niveau van de FP:
DNA database kan dus handig zijn !
Wat zou die database gedaan hebben, een mooie laminaatvloer gelegd of misschien de gootsteen ontstopt?
Jammer...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:33 schreef tinny het volgende:
[..]
Ik heb bij jou om de hoek gewoond/t (voordeur uit, rechts en gelijk weer rechts), in dat straatje staat nu al jaren 1 huis te koop, rechts daarvan (28) heb ik van 2001 t/m 2004 gewoont (saillant detail: toen ben ik daarna 50 meter verhuist, jouw voordeur uit links, en gelijk weer 2 x half links. In die straat op nummer 11 (nummer 14 staat nu te koop) daar heb ik gewoond/t van 2005 t/m 2008)
Met een ladder kom je wel beter bij de latquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef phluphy het volgende:
Ja, sorry, ik heb de ladder ook wel erg hoog gelegd.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
MIjn verhaal houdt in dat FOK! de rechten van de user respecteert zolang deze de FOK! policy en de wetgeving respecteerd.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Mandy_snoepje het volgende:
Stilistisch fout:
Ik (21) en mijn vriendje Roy(25)
Grammaticaal fout:
Zijn er hier mensen die het wat lijkt of wel eens gedaan heeft?![]()
Nu weet ik dat het modeideaal is dat vrouwen geen grammetje teveel mogen wegen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
Geeft wel weer aan dat vrouwen ook met de wind meewaaien als ze het uitkomt
Buiten het,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:17 schreef Exentric90 het volgende:
Je hebt gelijk hoor
Echter wat wel zo is die "gelaatsafdruk" "beveiliging" wordt holografie genoemd.
Net als die voetbal kaartjes die als je ze op en neer beweegt het beeld verschuift.
Dit word op de zelfde manier gemaakt met een laser pennetje X aantal spiegels en het gene wat er op moet + wat gemicaliëen.
Hoe ik dit weet?
Simpel opleiding multimedia gaan volgen
Het lijkt allemaal heel luxe en moeilijk en duur,
Maar vaak zijn dingen zo duur als dat je het zelf wilt maken
Dit geld zeer zeker voor de overheid.
Tuurlijk is het allemaal goed te beveiligen,
Zou ik ook zeggen,
Ik bedoel maar,
Als iemand er toch ooit achter zou komen dat het allemaal zo eenvoudig na te maken is.
Ja dit geld ook voor het watermerk in brief geld alleen gaat dat op een iets andere manier.
Zoek anders eens op holografie in wiki,
Wil wedden dat die daar wel wat over hebben
Gemisch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Vanyel het volgende:
Op mijn werk hebben we afvalscheidingsvuilnisbakken. Een van de vakjes heet KGA...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Verrek?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef druppelkut het volgende:
ts begint uiteraard
Uit nood gedwongen lekkere salade
Hij wou die t wel typen maar die had jij al opgebruikt in deze post.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal en zeer verhelderend. Een uitgebreid antwoord houd je nog van me tegoed. Ga nu effe eten.
Hoop trouwens niet dat de krant dit kopt:
[..]
verbiedt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij noemt nieuws waardeloos, daar leidt ik uit af dat jij weinig waarde hecht aan nieuws. Tegelijkertijd pluis je de nieuwswebsites af, ondanks dat je het waardeloos vindt. Dus ik denk dat jij, en de meeste mensen, niet zonder nieuws kunnen.
Pfff, ik ben trouwens ook gewoon zwaar toe aan vakantie
Sterk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef Lexxxus het volgende:
Toen ik de videokaart van mijn eigen computer afhaalde trekte ik per ongeluk twee draadjes kapot die er aan vast zaten en die de videokaart aan iets van mijn computer verbinden ik weet alleen niet wat.
Waar woon ik??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:41 schreef Euridice het volgende:
[..]
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 11:32 schreef plum het volgende:
[..]
Meid alle drukte en vraag een paar mijden voor in bed, lekker in de koele zwoele slaapkamer![]()
Woonde jij niet in de UK? Dan is er in ieder geval wel kans dat die persoon in de goeie richting zit.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
Woonde jij niet in de UK? Dan is er in ieder geval wel kans dat die persoon in de goeie richting zit.
Fucking hell, die is wel erbarmelijk erg!!!!quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee.
En halve westrond??
Wat is dat nu voor benaming?
Ah zo, ik snapte niet meteen wat je bedoeldequote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Westelijk halfrond natuurlijk, maar ja als je in Nederland woont woon je daar sowieso niet op.
Deze discussie is voor 't echie!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat vind jij dus moet een ander dat ook vinden? Rot even heel rap een eind op.
Het is ook niet nodig dat jij nu stroom zit te verkwisten om je pc aan te hebben op dit moment om deze oefenloze discussie te voeren op dit forum. Toch doe je het.
Gok er maar een eind op los, maar het heet gewoon klein gevaarlijk afval.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:03 schreef Vanyel het volgende:
Gevaarlijk afval?
Met een plaatje van batterijen ernaast?
Ik gok op Gemisch.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef TeenWolf het volgende:
<verhaal>
Onder het weglopen daagde hij nog iemand uit voor een gevecht omdat hij hem uitlachde.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef vivavatoloco het volgende:
weet iemand waar ik MOULDING MUD van Sebastian kan kopen wand ik weet niet waar ik het moet kope en als iemand het weet wil ik het graag weeten alfast bedankt
Nou, er zijn vast nog wel wat eeeeeenige feitjes van hem te ontdekken, hoor meid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef krizsie het volgende:
Ik heb gehoord van mijn broer dat Clint Eastwood is overleden.Klopt dit??
Enigste wat ik van hem weet dat hij is gestopt met acteren...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan wel op jou niveau verder gaan posten en iets zeggen in de trand van 'ik zit gewoon op m'n stoel' oid, maar laten we er gewoon mee stoppen. Uiteindelijk leidt dit alleen maar naar hard gehuil aan jouw kant en dat gun ik je gewoon niet.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef Tweek het volgende:
Das wel zonde die heeft toch wel erg veel iconische 80s komedies op ze naam staan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 @ 05:59 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Juist alleen de auto kan soms in die situatie eerst in beslag genomen worden omdat het geheeld is aan een andere eigenaar en dus waneer de autopapieren (kenteken) al op een andere naam staat (van de heler of de koper) is de gedupeerde waarvan deze auto is gestolen gewoon de lul en kan wachten op zun centjes of de auto totdat de rechter een uistspraak heeft gedaan.
En geloof me, als de verdachte die in de auto reed ontkend hem met voorbedachterade te hebben gekocht van een heler wordt deze vrij gesproken en is zei een getuigen om de heler te indentificeren , en hier loop het stuk omdat de koper van de gestolen auto vaak bang is en vaak weet dat de auto is gestolen en geen dader durft aan te wijzen.
zoww hoe krom wil je het hebben... ik heb het zelf 20jaar geleden meegemaakt... nooit geen cash of auto meer terug gehad...![]()
Inderdaad, dan zouden we wel 3 topics per dag kunnen vullen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:06 schreef Lienekien het volgende:
"Enigste' in plaats van 'enige' en 'ze' of 'me' in plaats van 'zijn' of 'mijn' vallen niet echt (echt niet) onder originele taal- en spelfouten.
Je mist er nog een paarquote:
Voel je vrij om ze aan te vullen, hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zouden we wel 3 topics per dag kunnen vullen.
[..]
Je mist er nog een paar
Oh nee hoor, ik pik ze er zo ook wel uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voel je vrij om ze aan te vullen, hoor.
Ontgane gloriequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:06 schreef Susteren het volgende:
Pieter uit Leiden ontging het lachen wel toen hij er achter kwam dat zijn iPhone 3G spontaan in de fik was gevlogen en een mooi gat had gemaakt in de stoel van de auto van zijn vriendin. Naar verluidt lag de iPhone niet aan de lader en stond de telefoon op stand-by.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef badwurm het volgende:
Helaas komt er bij SUV's ook wat afgunst voor de succesvolle berijder bij kijken. Tenminste die jaloersie is een emotie die ik bij mezelf ontdek als ik met mijn oude astraatje aan het rijden ben en ik zie 2 van die aggressie xenon lampen in de achteruitkijkspiegel verschijnen.
Sinds wanneer is Rosbiefs zieke geest een taal- of spelfoutquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag kannibalisme weer?![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef Zpottr het volgende:
Plak een spiegeltje oid op je toestel dat de flits naar de dichtst bijnde muur afbuigt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als er eentje dat zo doet, gaan iedereen het ook doen!
Wij zijn tenslotte een knudde dier!
Psst: Originele taal- en spelfouten #35quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef IHVK het volgende:
Samsung notebook. Tegenstijdig heden
Een topic met twee verschillende onderwerpen. Misschien een nieuwe hype.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef ciro2004 het volgende:
toen ik mijn reinegratiegesprek had hebben we een planning gemaakt van hoe mijn reintegratie planning zou zijn.. daarbij had ik 3 wkn vakantie midden inde reintegratie. Dit heb ik allemaal zwart op wit.
dit was allemaal goed gekeurd en heb ik van mijn leidinggevende zelfs de handtekening eronder.
nu heb ik vakantie en vanavond willen we op de bonevoi naar capings rijden en krijg ik een uitnodiging binnen van de bedrijfsarts. deze is dus voor de tijd dat we wegzouden zijn... terwijl ik een goedkeuring heb van vakantie.
wat moet ik nu doen
Jeetje...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een kraak in de boxen? Dat heb ik met mijn goedkope LG niet eens. Sterker nog, het 50,- kostende 5.1 trust zetje wat er aan hangt kraakt ook niet..
Altijd leuk in een SEX-topicquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is dan vaak een neergaande visuele cirkel.
Misschien meer aandacht aan je school besteden en minder aan je topjes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik heb een vriend waar ze klein is en een cup D heeft. Ik loop regelmatig met topjes waar je net mijn borsten kan zien, maar als zij dat doet, dan wordt ze naar huis gestuurd van school. Veel kleding moet ze daardoor belemmeren om aan te doen. Dat is niet altijd fijn nee.
Verwacht ie nu wèl serieus te worden genomen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef AlFayed het volgende:
Hallo, ook ik heb een kloon aangemaakt om onherkenbaar te blijven. Op mijn andere acc. word ik toch niet serieus genomen.
Het zit zo, een tijd terug is een goede vriend van mij overleden en dood in zijn kamer aangetroffen. In eerste instantie is iedereen er vanuit gegaan dat het door een hardstilstand was maar na een tijdje kwamen de twijfels.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef timp0e het volgende:
Ik had echt in die tijdperk willen leven
Da's toch niet echt origineel meer te noemen, helaas.quote:
Een mooie contaminatie, dunkt mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Numbie het volgende:
Helemaal mee eens; laatste drie albums klonker behoorlijk als eenhansworst...
Ik neem aan dat ik in dit forum niet de juiste tekst hoef te citeren?quote:Not all who wonder are lost.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
ja het personeel van shell ibn tnt klm en ing staan op dezelfde boot ook niet enkel in een string. Dus defentie past daar prima tussen!
ik ben het ook al een tegen gekomen..quote:Not all who wonder are lost.
Wellicht een opzettelijke variatie? Deze zet wel aan tot denken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uit een sig:
[..]
Ik neem aan dat ik in dit forum niet de juiste tekst hoef te citeren?
Ach, zolang je er niet op hoeft in te teren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:34 schreef TOVOS het volgende:
..
Wat me ook opviel is dat ze hier maar 1 prijs handteren. ..
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef kibber het volgende:
(...) Er zat één Frans stelletje en die vrouw die keek enorm chagerijnig, zeker toen de beveiliging maar bleef roepen dat iedereen door moest lopen en je dus bijna in elkaar zat... Ze begon te klagen dat het zo gek is dat je op de grond moet zitten blabla... Dus ik vroeg wat ze dan verwacht had. riante fortuilles? Nee ze had gewoon verwacht dat ze niet hoefde te zitten op de grond of hoefde te staan...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
In een van onze buurhuizen heeft een stel dagelijks ruzie, ogenschijnlijk knallende ruzie, aan het geschreeuw te horen.. Dit hebben ze al jaren, dus toen ze een paar jaar geleden zwanger bleek te zijn zeiden we gekscherend tegen elkaar: "jammer dat een kind krijgen als lijmpoging voor de relatie gebruikt wordt". Het leek even te helpen, de eerste weken na de bevalling zijn natuurlijk een roze wok, maar na die paar weken begonnen ze weer steeds vaker tegen elkaar te schreeuwen.
Mag van mij wel hoor, want ik ken deze niet en het origineel al helemaal niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uit een sig:
[..]
Ik neem aan dat ik in dit forum niet de juiste tekst hoef te citeren?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Halen en brengen is iets heel anders dan de godganselijke dag andermans kinderen te horen jengelen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef xxliillixx het volgende:
[..]
Jah ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze op hun 15-16de al een paypal account hadden , maar denk je dat als ik mijn banknummer ingeef en dan (online) een overschrijving maak naar paypal mijn account bevrozen is?
Want een account aanmaken is heel gemakkelijk en daar word denk ik zelfs je geboortedatum niet gevraagd..
Kleine vergissing inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat meneer adelaar, zijn roest nog niet helemaal uit had.
Kleine vergissing denk ik.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:50 schreef asperger het volgende:
En het concept blijft ook altijd het zelfde, het is zo oud als de weg naar Methusalem.
Ik begin er niet aan, te erg voor woorden ditquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:23 schreef klusfoobje het volgende:
Ik ga volgende week mijn 2e dakterras afmaken. Dat moet uiteraard in de verf... Het wordne brede stijgerplanken die helemaal glad geschurud worden. De schutting aan de zijkant zijn mooi hardhout, at bruine spul dus en staan in de olie.
De vorokant is open gelaten om het geen box te laten worden. De muur erachter is keurig netjes omnieuw wit gestuckt met licht schuurwerk. Het boeibord erboven is grachtengroen![]()
Zeg het maar, wat gaan we op het dek smeren? mat, hoogglans of zijde glans.
wit, of zand of leisteen ? roep es....
Elk kleurtje mag gekozen wordne zolang het maar op terpentine basis van sikkens te verkrijgen is.
De poster zal ongetwijfeld dyslexie aanvoeren als excuus....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan, te erg voor woorden dit
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:21 schreef BOPE het volgende:
Geachte MJ fan's.Ik vroeg me al jaaren af waarom Michael altijd van die plijster om zijn vingertoppen wikkelde.
Als iemand het weet wil ik het graag ff horen.
enquote:volgens mij hebben het in geen zins over het besturingssysteem
@treinhomo: wat is een raisor (je sig)quote:ze denken vrij kortzinnig
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Van een ander forum
[..]
en
[..]
@treinhomo: wat is een raisor (je sig)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef misteriks het volgende:
[..]
dude, ik reageer OT en heeft niets te zien met de uitgehollen begrippen als discriminatie en rascisme
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
Dat er nog geen cynthetische luiers waren en de poepluiers in de wasmachine gingen.
Hahaha, leuk! Ik hoorde ook wel eens mensen praten over "de spil zijn in het web". Je moet echt heel erg woordblind zijn om contaminaties te kunnen maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:37 schreef Rasing het volgende:
Uit het Red Hot Chili Peppers-topic:
[..]
Een mooie contaminatie, dunkt mij.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
Owjeej, nog eentje die straks een topic opent omdat de inboelen weggehaald is door de bank. Zo sneu
quote:Zouden die Polen al geneutraliseerd zijn?
In deze context kon ik het niet laten om hem hier te posten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
haha ok, weer wat geleerd!hele relaxende muziek IMHO
![]()
Thx, dat was um inderdaad, TMF Dance lied weer eens geen aftiteling zien
Scheermes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef Vanyel het volgende:
@treinhomo: wat is een raisor (je sig)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef Timmor het volgende:
In vista/W7 kan je tenminste die melding 4 uur postpownen
Scheer je weg!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Een klassiek voorbeeld van "wie een kaal graaft voor een ander", whehehe.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef franksetank het volgende:
de islam hebben meer overeenkomsten...
Zo boos dat de opmerking wat steviger aangezet moest worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:46 schreef badwurm het volgende:
[..]
Welke "onderzoeker" is dat wel geweest dan die een dergelijk gelul in de ruimte heeft laten horen? Nog nooit is er relatieve rust, vrijheid of vrede geweest in een islamitisch land of rijk. En kom niet met dat lachwekkende sultanaat van cordoba op de proppen zetten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Je verwittigd daar een leuk pleonasme.
²
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:13 schreef MdMa98 het volgende:
Nee echt,dit topic is![]()
Bedenken dat je vriendje anders is door het cultuurverschil![]()
"hij houdt van koken" hoe origineel![]()
"Hij is beschermder"![]()
Duidelijk nog weinig kaas gegeten jij![]()
Samenvattig: Topic is 10x
ga je nou elke d/t fout melden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
2 in 1 zin:
cijfermatig: hoe wordt je belazert door de STAATSloterij.
Let op, alleen meisjesuitjes zijn zoet genoeg voor dit receptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een kom kommersoepje:
Je neemt 2 komkommers, haalt de pitjes eruit met een lepeltje (schraap je er langs)
Dan snijd je hem in blokjes.
Een uitje (1 medium grote) of liever een sjarlotje (3 stuks) Die snipperje en bak je glazig in de olijf olie.
wordt je -> word jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bovendien staat er maar één fout.
Toch?
Schrinken, schronk, geschronken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:56 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
De VVD en CDA voeren centrum links beleid, kinderbijslag, huursubsidie, noem maar op. Ik durf te wedden dat onder VVD en CDA bestuur de grootte van de overheid nog nooit geschronken is.
[..]
Blijkbaar zijn ze een beetje bang van me.
Rare kronkel heeft die user gehad toen hij dacht schrinken de vertaling van to shrink is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Schrinken, schronk, geschronken.
Het duurde toch nog even voor ik doorhad hoe het nou wel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |