quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op
tot ik teruglas
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Zouden ze ontploffen als je ze zou bakken?.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Zouden ze ontploffen als je ze zou bakken?.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er nog 1 lggen
Mijn neef is echt stoer. Hij heeft zijn huis en auto verkocht en gaat samen met zijn vriendin 10 maanden reizen door Zuid Amerika... Hij is nu onderweg naar Schiphol..
quote:
Oeh. Dat zou heel rot zijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef Fuente het volgende:
Ieks PM, dat is nooit fijn!
B. mailt me net dat er donderdag een manager komt praten op zijn werk, er moet 30% bezuinigd worden en het kan dus zijn dat zijn afdeling gesloten wordt. Ik kan wel zeggen dat dit de worst timing ever zou zijn![]()
Maar goed, eerst maar afwachten...
En raad eens wie daar werkt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef PM-girl het volgende:
En wat een verademing, de service van kpn glas vergeleken met andere providers! Hulde voor kpn, nu moet het alleen nog even lukken om internet te laten werken.
B. werkt dus ook bij KPNquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef freecell het volgende:
Oeh Fuente, dat zou heel beroerd zijn inderdaad![]()
[..]
En raad eens wie daar werkt?
TARA zegt zelf ook dat glas ook véél leuker werken is omdat je geen belrobot bent, maar ook echt dingen mag oplossen voor de mensen
De werknemers hebben geen targets, ze moeten alleen zoveel mogelijk iedereen blij houden![]()
wat leuk! Werkt hij frontoffice, of Td?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef freecell het volgende:
Oeh Fuente, dat zou heel beroerd zijn inderdaad![]()
[..]
En raad eens wie daar werkt?
TARA zegt zelf ook dat glas ook véél leuker werken is omdat je geen belrobot bent, maar ook echt dingen mag oplossen voor de mensen
De werknemers hebben geen targets, ze moeten alleen zoveel mogelijk iedereen blij houden![]()
zo'n vent wil je toch niet als collegaquote:
Ik ben nu 3 weken aan het werk geweest en nog niet bij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Fuente, sterkte vast voor donderdag
Zo, weer thuisAltijd fijn zo'n eerste dag na de vakantie. Ik ben nóg niet door mijn mailtje heen
Bij deze niet van harte proficiat dan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef MamsX het volgende:
Ik ben jarig en feliciteren is niet nodig ik ben namelijk nu al veel te oud aan het worden![]()
Maar ik heb een kadobon voor de ikea en nu kan ik de ikea inlopen en wel alles kopen wat ik denk] nodig te hebben..
voeg dan wat zinnigs toe ipv een achterlijke tvp..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
tvp
Wat sneu dat je op zo'n jonge leeftijd al zo dramatisch doet over ouder worden. Be warned, het wordt nog veel erger!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef MamsX het volgende:
Ik ben jarig en feliciteren is niet nodig ik ben namelijk nu al veel te oud aan het worden![]()
Maar ik heb een kadobon voor de ikea en nu kan ik de ikea inlopen en wel alles kopen wat ik denk] nodig te hebben..
Weglopertje + zandgooiertje = zandlopertje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hatelijk gefeliciteerd MamsX
Strand was nicealleen een beetje veel gedoe met zo`n klein weglopertje annex zandgooiertje erbij
hahaha ik heb serieus mijn ouders etc meegegeven dat ik geen cadeau wilde hebben..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat sneu dat je op zo'n jonge leeftijd al zo dramatisch doet over ouder worden. Be warned, het wordt nog veel erger!
En verder: als je eigenlijk niet jarig wil zijn moet je ook geen kado's aannemen. Vind ik!
NIet het einde van de wereld? Wat dacht je van pas aan het begin staan van van alles?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef MamsX het volgende:
[..]
En ik weet het ik ben nog piepjong en 22 is niet het einde van de wereld maar ik wil zo graag nog heel lang genieten van het leven en elk jaar is een jaartje dichter bij de dood![]()
Thnx, u2quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohnee, ze zijn nu dus ik Valkenburg ook al, fannie!![]()
WB!
Klopt, dat was in Valkenburgquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:21 schreef Fannie het volgende:
Zo, ik ben weer terug van een paar dagen vakantie vieren bij vrienden op de camping in Zuid Limburg en ik wil zo wel weer terug, want het was zo gezellig
.
Maja, caravan maar weer zelf geboekt voor volgend jaar![]()
.
En Rewimo, waren jouw autoruitjes niet ingeslagen in Valkenburg laatst?
Gisteren een sigarenboer daar overvallen plus de rabobank, en vanmorgen hoorde ik dat er in een hotel een overval was geweest...... gaat lekker daar dus.
En nu ff in de tuin zitten op m'n nieuwe veranda
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Mogen we het alweer over eten hebben?
Wij eten kipshoarma. Zonder duim deze keer
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef phluphy het volgende:
Ik ben overigens benieuwd naar Kim's verslag van het bezoekje aan de computerstore!
Fijn dat het weer beter met je gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Weer thuis![]()
Heb een nachtje gelogeerd bij mijn ouders, was alles wat zat en ging niet helemaal lekker. Nu wel weer!
Oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef k_i_m het volgende:
Waar dacht je dat ik de afgelopen maand op heb zitten. rammelen
. Ik ben blij dat dat ding weer in de kast kan
.
THD, maar hij werkt bij Briljant, das 'oud' glasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
wat leuk! Werkt hij frontoffice, of Td?
Ik word vandaag gebeld, en wellicht komt er dan meteen een monteur. Dat is wat anders dan zggo of dat klotige speedlinq!
Ik kan overigens niet pm'en nu, met de iPhone.
Neuh, gezien het geweld waarmee F. ze erin heeft moeten meppen zijn ze niet ongehavend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Rewimo het volgende:
BE, kan niet missen hè, zoiets... Kun je de sloten niet terugbrengen?
Ik heb wel ook een Apple.. maar ik háál het niet bij Snoopy natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef phluphy het volgende:
Volgende keer iets eerder zo'n time-out nemen, rockaaaaatje! Zomaar een idee!
Ik ga Apple kopen. For sure! Snoopy heeft het ook.Ik mis haar.
![]()
Ja, sorry, ik heb de ladder ook wel erg hoog gelegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef E.T. het volgende:
Ik heb wel ook een Apple.. maar ik háál het niet bij Snoopy natuurlijk![]()
quote:Wij zijn vanmorgen gespot door een fokster.. terwijl we toeristje aan het uithangen waren
2 soorten vleesetende plantjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn eigenlijk happende dingesen en slurfjes?
Heb jij dat niet op school gehad vroeger?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn eigenlijk happende dingesen en slurfjes?
Ja sorry Phluph, maar hiermee kom je dus wel in Originele taal- en spelfouten #35quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef phluphy het volgende:
Ja, sorry, ik heb de ladder ook wel erg hoog gelegd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |