abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:00:19 #199
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71585399
Mijn dame loopt nu sinds 3 weken, maar vanaf deze week loopt ze los. Ze loopt nu meer dan ze kruipt en kan van de ene naar de andere kant van de kamer
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71585587
Mogge TF !

Ik ben huishoudelijk aan het doen.... tot later !
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:20:00 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71585769
Fijn dat ze het eindelijk door heeft dan nu TF!

Ik heb al huishoudelijk gedaan. Wasjes opgevouwen enzo.
Ik zit heerlijk buiten in de schaduw te genieten van de nog aangename temperatuur.
pi_71585856
BE, gefeli met je schoonmams

ik ben ook al huishoudelijk geweest. Het huis is weer gedweild en de bedden zijn afgehaald. Zo maar eens de
stapel wegvouwen.. Tis weer veel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:32:16 #203
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71586039
Jeetje floor wat een heftige beslissing lijkt me maar wel gaaf zeg
(al zou ik t zelf echt niet willen )

en goodmorning!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:32:32 #204
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71586050
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
Blegh. Maar gelukkig schijnt de zon.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:36:01 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71586119
@:Lishe, hier zijn we ook nog maar net wakker hoor, en nog heerlijk in relaxkleding op de bank.
hebben vakantie hier, dus doen alles op ander tempo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:40:37 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586211
Ja, maar Lishe, vergeet niet dat mijn kind op dit moment bij opa en oma logeert en dat ik in de 'OMG, straks beval ik en dan ligt er wasgoed'-stand sta he?
Normaal zou die was me daar prima liggen hoor. Als je maar lang genoeg wacht heb je alles vanzelf een keer weer uit die hoop gebruikt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:59:51 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71586561
Christan liep pas 1 dag voor hij 17 maanden werd. Maar toen wel meteen heel zeker en vallen deed hij nauwelijks. Maf hoor, ik zat aan tafel en ineens zie ik hem vanuit mijn ooghoeken heel de kamer rondwandelen met een enorme grijns op zijn gezicht

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:09:39 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71586766
BE, aan die stand had ik nog niet gedacht. ik heb net toch ook maar een was gedaan. Mn moeder had voor de vakantie heel de was weggewerkt dus ik zou onterft worden als ik het nu liet verslonsen.
rewimo, wat gaaf om Christan zo te zien! Hij ziet er gewoon nog hetzelde uit maar dan 10 maten kleiner.

Ik ben helemaal zenuwachtig voor komend weekend! Dutch en ik gaan samen 'op hotel' in ver weg. En ik ga shoppen en we gaan bij bekenden van haar eten. Enikweetnietwatikaanmoet enzo. Leuk spannend!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_71586948
* Anitra zwaait ff naar iedereen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:18:43 #210
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71586962
die christan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:20:19 #211
13151 crew  Rewimo
pi_71586991
Lishe, wat leuk dat je met Dutch op stap gaat!

Anitra Hoe is het met je?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:21:11 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71587006
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef Lishe het volgende:
BE, aan die stand had ik nog niet gedacht. ik heb net toch ook maar een was gedaan. Mn moeder had voor de vakantie heel de was weggewerkt dus ik zou onterft worden als ik het nu liet verslonsen.
rewimo, wat gaaf om Christan zo te zien! Hij ziet er gewoon nog hetzelde uit maar dan 10 maten kleiner.

Ik ben helemaal zenuwachtig voor komend weekend! Dutch en ik gaan samen 'op hotel' in ver weg. En ik ga shoppen en we gaan bij bekenden van haar eten. Enikweetnietwatikaanmoet enzo. Leuk spannend!
Dat ga je toch daar kopen
Veel plezier in elk geval samen dames!

Ik heb zelfs het eten al gekookt voor vanavond ik ga zo met kind en vriendin met kids naar het Brielse meer/strand lekker de hele dag hangen en doen en ontspannen en vakantie vieren die ik niet heb, gewoon ontspannen en genieten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:21:21 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71587014
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
En.... vanaf zaterdagochtend heeul vroeg tot zondagavond heb je daar even helemaal geen last van.

Ik ga er weer lekker tegen aan vandaag. Iedereen is de deur uit, manlief is gister aan zijn nw job begonnen en is weer een stuk ontspannener (lekker Nederlands ), ik heb net nog een weekje uitwaaien in de Ardennen geboekt (ja kom, het is alweer 2,5 week geleden dat we terugkwamen), het is mooi weer en mijn tweeling-buur-babies komen vandaag dan eindelijk thuis , dus het is wel even goed zo.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71587024
Lees ik nu goed dat floortje heel hard zomerdraagdoeken nodig heeft? rio, whaaa!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:21:47 #215
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71587026
Terugzwaait naar iedereen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:23:21 #216
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71587066
Lishe, geen paniek!
Gewoon iets leuks uit de kast trekken en anders is er in Kopenhagen ook nog genoeg.
pi_71587067
Enne een kruidvatzwembad opblazen zonder pomp sucks! Al een half uur bezig! En voor de koffieleuten; morgen opent starbucks op Utrecht centraal.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:25:36 #218
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71587110
Floortje!
Wat een superplan zeg. Spannend!

Webkim, moet je de compressor lenen?
Is dat die grote groene of blauwe rechthoekige?
Ik heb die nl. bij de Action gehaald en dat duurde zelfs met de compressor wel een tijdje voor het opgeblazen was. Zitten ook altijd van die vervelende terugslag-lipjes aan, dat blaast ook voor geen meter.
pi_71587140
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Lishe, wat leuk dat je met Dutch op stap gaat!

Anitra Hoe is het met je?
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.
Hoe is het aan de andere kant van de grens?
pi_71587253
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:25 schreef dutchie het volgende:
Floortje!
Wat een superplan zeg. Spannend!

Webkim, moet je de compressor lenen?
Is dat die grote groene of blauwe rechthoekige?
Ik heb die nl. bij de Action gehaald en dat duurde zelfs met de compressor wel een tijdje voor het opgeblazen was. Zitten ook altijd van die vervelende terugslag-lipjes aan, dat blaast ook voor geen meter.
Dat blauwe onding ja. En er is hier iemand die het leuk vindt om steeds op de rand te duiken als ik blaas. Bijna klaar nu.
Hardloper.
IG @webkim
pi_71587320
OMG Starbucks op Utrecht CS!!! Echt?!?!

♥mama van het liefste jongetje♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:35:27 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71587344
Lishe, wat klink je lief zenuwachtig voor dat weekendje. Leuk!

De cv-ketel meneer is er weer! Nu hopen dat hij een beetje vlot klaar is en dan kan ik daarna een tukkie gaan doen. Dat gerommel 's nachts hakt er best in.
pi_71587358
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef fIoortje het volgende:
OMG Starbucks op Utrecht CS!!! Echt?!?!

Echt!
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:40:41 #224
13151 crew  Rewimo
pi_71587483
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Anitra het volgende:
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.
Hoe is het aan de andere kant van de grens?
Dat eerste stuk heb ik compleet gemist geloof ik Ik PM je wel even

Dutch, ik wilde al vragen hoe het met je buurbaby's was, maar het is allemaal goed begrijp ik? Tof!
pi_71587597
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
ik had het geluk dat Tess lag te slapen en M met Amber onder de douche stond
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71587786
starbucks yay

Nu nog verzinnen wat ik in Utrecht ga doen.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71587819
BE gefeli met je schoonmams en ik hoop voor je dat de cv het nu gewoon helemaal goed doet
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Stout het volgende:
Oef Vicky..sterkte vandaag

Huup ik las dat je persé in het ziekenhuis wilt bevallen... hou je er rekening mee dat een turbo bevalling ook bij een eerste kan ? Je moest ze de kost geven die rap bevallen..dus bereid je er wel iets op voor dat je het ziekenhuis misschien niet haalt.
Ja natuurlijk weet ik dat; ik weet dat een bevalling zich niet laat regiseren verder, het enige wat ik bedoelt heb te zeggen is dat ik heel bewust voor het ziekenhuis gekozen heb als plek om te bevallen. Het wordt wat mij betreft geen ik beslis tijdens de bevalling wel waar ik wil kwestie. Het is dus geen per se als in een harde eis van mijn kant (zou wat wezen ) maar een per se als in, zoals zoveel vrouwen perse thuis willen bevallen wil ik dat in het ZH.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71587836
Ahw en Christan lijkt me idd een gek gezicht als ie gelijk de hele kamer rondbanjert
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:13:30 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_71588217
Mogguh!

Wat een leuke dingen komen er voorbij Verhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!

Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echt Dus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71588441
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef moussy het volgende:
Mogguh!

Wat een leuke dingen komen er voorbij Verhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!

Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echt Dus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
aha...dat is het dus !!

Merijn gaat even cake bakken, de eieren moeten op
pi_71588465
Morgen al open?! Oeh, ik wist dat 'ie kwam.... Maar dan kom ik straks elke dag langs Starbucks geforenst.
Daar gaat mijn geld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:29:09 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71588574
ik heb zo'n dag heb overal zin om te doen, vooral wat het opruimen betrefd, maar gewoon lichamelijk me niet dusdanig voelen dus er komt niet echt veel van.
vanmiddag gaan we wel even samen een eindje autorijden, en vanavond een verjaardag koffie date gepland staan.
pi_71588912
Hier juist geen puf maar het moet wel ff
Gelukkig is het grootste gedaan : de woonkamer dweilen, ons bed verschonen en de badkamer
Nu lekker in de tuin met een boek
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:44:38 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71589019
hmmm weet iemand hoe het zit met het laten reiniggen van septitanks?
en bij wie je dan moet wezen enzo?
pi_71589288
ehm denk dat je daar bedrijf voor moet bellen, althans das hier zo op ht platteland. is z'n bedrij die ze leeghaald met zo'n tractor/gierding en die maken ook schoon (zetten de waterslang er op) en zorgen voor onderhoud. maar geen idee welk bedrijf dat bij jou in de buurt is.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:55:28 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71589318
Een snelle google zegt dat je een rioolbedrijf daar voor kunt bellen Bar. En het is een septic-tank, met en c er nog achter.

Nou, het hoofdstuk cv-ketel is hier toch nog niet afgesloten.
Hij heeft er een nieuw gasblok en een nieuwe ventilator in gezet en helaas, hij fluit en bromt nog steeds.
Toen heeft hij de fabriek gebeld en die zeggen 'dat kan niet, hij moet óf fluiten, óf brommen, maar allebei kan niet'.
Dus nu komt er een monteur van de fabriek om te luisteren en te kijken of die het dan op kan lossen.

En die timing ook he... vannacht stevig voorwerk en ik maar denken 'dat kan niet, want de monteur voor de ketel komt vandaag'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:56:54 #237
13151 crew  Rewimo
pi_71589359
Eerst de ketel, dan de BEby Tuurlijk
pi_71589366
omg BE wat een neverendig story zeg...

straks is ie bij de geboorte! hahaha, "hoe krijg ik een band met mn cv-monteur"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:59:10 #239
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71589407
Straks loop je nog overtijd omdat je onderbewust op de CV man moet wachten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:59:48 #240
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71589426
Heb je inmiddels al wel een keer dezelfde gehad BE, of zijn het nog steeds andere monteurs die ze sturen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71589443
Tjonge jonge zeg ! Ik had allang zodanig gemopperd dat er een nieuwe inkomt, dit had ik echt niet gepikt BE, zeker niet nu je op alledag loopt. Wanneer komt die fabriek meneer ?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:04:49 #242
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71589556
BE Dan gebeurt het dus ook niet.

Anitra, long time no see!

Moussy, ga jij echt nooit eens zonder de kinderen weg?
Ik vind 2 nachten ook wel de max hoor, maar nu gaan we maar een nachtje. Ik heb er wel zin in.
Lishe zorgt voor de lekkere dingen onderweg en ik voor een veilige reis. En voor de leut natuurlijk.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:15:37 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71589803
Ik ga wel eens een middagje of een dag zonder m`n kinderen op stap, maar geen hele nacht erbij ook nog Dan kan ik niet slapen
pi_71589918
Goedemorgen wederom!

BE wat stom van je ketel
Zit er niet gewoon een beest in?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:22:11 #245
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71589987
Hmm we mochten niet over eten praten in dit topic he....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:25:50 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71590086
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Ca.ra het volgende:
Hmm we mochten niet over eten praten in dit topic he....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een voetbal?
Rare mensen die zwangeren
pi_71590166
taart?
pi_71590228
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Een voetbal?
Rare mensen die zwangeren
oh noes! onverantwoord speelgoed!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:38:11 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71590425
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh noes! onverantwoord speelgoed!
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!
Maarja ik had gisteren salade dus ik mag compenseren.
toch?

Oh en Huup, jij hebt voor de komende... 18 jaar ofzo? een mooie running gag met je onverantwoord speelgoed
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:42:37 #250
14746 k_i_m
pi_71590552
Dan zal ik ook maar niet vertellen wat ik nog in de koelkast heb liggen van gisteren .
In my life
Why do I smile
  Jubileum moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:58:41 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71590988
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga wel eens een middagje of een dag zonder m`n kinderen op stap, maar geen hele nacht erbij ook nog Dan kan ik niet slapen
Ik zou dan eindelijk misschien weleens kunnen slapen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71590997
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!
Maarja ik had gisteren salade dus ik mag compenseren.
toch?

Oh en Huup, jij hebt voor de komende... 18 jaar ofzo? een mooie running gag met je onverantwoord speelgoed
ik vind dat het mag ja

ja dat speelgoed houden we dr voorlopig in hoor

trouwens, over speelgoed gesproken, nee serieus , ik was laatst bij ikea en ik zag dat ze in de nieuwe collectie een keukentje hebben nu. Zo ontzettend leuk! Ze hadden al potjes en pannetjes en theeserviesjes enzo maar nu dus ook een heul echt keukentje
ik wil et!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:59:51 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71591015
Ik zag dat keukentje in een mail van Ikea vanmorgen, hij is echt hartstikke leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71591048
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Dan zal ik ook maar niet vertellen wat ik nog in de koelkast heb liggen van gisteren .
Jawel! Vertel, vertel!
pi_71591082

dit is em, maar met alle potjes en pannetjes erbij is ie nog zoveel leuker
t is vast heul verantwoord speelgoed dus eigk moet k het niet willen hebben maar ach, vooruit, voor een keertje dan maar iets verantwoords
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:03:00 #256
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71591117
Neeee joh dat mag nog heul niet! nog 50 posts wachten tot het volgende topic...
(doorkletsen!)
pi_71591120
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

dit is em, maar met alle potjes en pannetjes erbij is ie nog zoveel leuker
t is vast heul verantwoord speelgoed dus eigk moet k het niet willen hebben maar ach, vooruit, voor een keertje dan maar iets verantwoords
Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?
pi_71591136
oohhh wat een schattig ding!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:04:04 #259
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71591151
Awww Huup die is echt adorable!
Hmm misschien moet ik toch ook nog een meisje gaan bakken.
pi_71591175
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?
voor ikea begrippen is ie wel aan de prijs. (vond ik)
onderkant en bovenstuk zijn los te koop, onderkant is 75 ongeveer en boven 25 dacht ik.
Maar als ik het vergelijk met de houten keukentjes die ik bij van die kleine speelgoedzaakjes heb zien staan dan valt het nog wel mee.

Hij staat op de website bij kinderland --> spelen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71591325
Hmmm.. 100 euro nog twee jaar op zolder zetten vind ik dan ook weer wat zonde.. Maar hij is wel super cute!
pi_71591818
ja ik vond het een on-ikeaanse-prijs haha
maar wie weet is hij over een jaar wel goedkoper ofzo? Ik weet het niet, en ik vind het wel een mooi verjaardagskado tegen die tijd (als ze hem dan nog hebben, las dat ie pas vanaf 3 jaar is dus mja...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:31:00 #263
14746 k_i_m
pi_71591951
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Raissa het volgende:

[..]

Jawel! Vertel, vertel!
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:31:33 #264
14746 k_i_m
pi_71591967
en guacelaquemole natuurlijk .
In my life
Why do I smile
pi_71592182
Die is wel lief!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:38:45 #266
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71592191
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren .
En warm en zure room. Duh!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:46:53 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592473
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef Ca.ra het volgende:
Heb je inmiddels al wel een keer dezelfde gehad BE, of zijn het nog steeds andere monteurs die ze sturen?
Deze meneer was dezelfde als vorige week. Deze heeft er ook echt verstand van.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Stout het volgende:
Tjonge jonge zeg ! Ik had allang zodanig gemopperd dat er een nieuwe inkomt, dit had ik echt niet gepikt BE, zeker niet nu je op alledag loopt. Wanneer komt die fabriek meneer ?
Een nieuwe wat? Ketel? Liever niet want die zullen we toch echt zelf moeten gaan betalen en dat geld hebben we echt niet hoor!
Ze gaan bellen voor een afspraak van de fabriek. Maar wel een dezer dagen.
pi_71592537
Scheld!

Ik schimmeltje->jeuk

Mijn huisarts is dicht wegens vakantie. Dus ik tegen de vlos: balen! En vervanger is alleen voor spoed.
Zij: bel maar lekker toch de vervanger

Bel ik net de vervanger: dicht tot donderdag Bij spoed bel doktersdienst...

Ik ga er ook niet de HAP voor bellen, maar das dus weer 2 nachten wakker liggen Had onze HA vorig jaar ook al. Een vervanger die er eigenlijk nooit was
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:48:50 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592546
Oh ja eten! Damn... even gehakt uit de vriezer halen...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:50:56 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592606
freecell, je kan 'miconazolnitraat' zonder recept bij de apotheek halen en daar heb ik het laatst mee kunnen redden zonder die vieze bruis-dingen.
Iig heb je kans dat het je genoeg verlichting heeft voor een paar dagen. Mag gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:52:38 #271
14746 k_i_m
pi_71592660
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

En warm en zure room. Duh!
Te laat. *burp*
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:53:34 #272
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71592693
Zo snel? Je lijkt wel een tuinder
Ik ga ff naar het strand lopen met de kinders. Wat een luxe eigenlijk
pi_71592735
Dat is tch gewone anti-schimmelzalf?
Maar die is alleen voor uitwendig toch? Is wel verlichtend inderdaad, als het goed is heb ik nog wel ergens een tube, maar ik kon alleen het doosje vinden
pi_71592742
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:

[..]

altijd zure room! altijd nomnomnom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:56:07 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592774
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Dat is tch gewone anti-schimmelzalf?
Maar die is alleen voor uitwendig toch? Is wel verlichtend inderdaad, als het goed is heb ik nog wel ergens een tube, maar ik kon alleen het doosje vinden
Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.
En bij mij was het toen ook gewoon over gelukkig. Maar ik was ook wel heel rap met smeren deze keer.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:56:41 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592789
Altijd fijn, zo'n gesprek over schimmels en zure room zo door elkaar heen lopend.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:58:00 #277
14746 k_i_m
pi_71592831
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.
En bij mij was het toen ook gewoon over gelukkig. Maar ik was ook wel heel rap met smeren deze keer.
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:58:48 #278
14746 k_i_m
pi_71592864
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo snel? Je lijkt wel een tuinder
Ik ga ff naar het strand lopen met de kinders. Wat een luxe eigenlijk
Ik ben een vuilnisvat . En ik wil ook naar het strand .
In my life
Why do I smile
pi_71592884
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Altijd fijn, zo'n gesprek over schimmels en zure room zo door elkaar heen lopend.

*burito's met zure room weer van het lijstje afschrapt
vandaag even niet geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71592905
miconazol mag volgens de apotheek ook inwendig...
althans, dat zeiden ze tegen mij destijds..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:00:49 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592924
Ah ok, beetje kwistig smeren dus Freecell!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:06:25 #282
14746 k_i_m
pi_71593081
Ja, of de verpakking met inbrenghuls vragen .
In my life
Why do I smile
pi_71593093
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen .
Die heb ik ook wel eens gehad!
Maar ik heb een tube gevonden in de kast van de spruw tijd Net een maand over datum, was bijna een jaar houdbaar. Ga ik vast niet dood aan, haha

Maar waar die andere tube nou is? Echt raar want ik heb het doosje en de bijsluiter gevonden
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:07:16 #284
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71593114
Jullie waren me al voor met de miconazolnitraat bij de apotheek. Ik heb nogal snel een schimmeltje te pakken dus die ligt hier altijd op voorraad (in de koelkast overigens, dan blijft ie langer goed had de dokter ooit verteld). Maar ik moet nog afkloppen *daar* heb ik nog nooit een schimmeltje gekregen, dus of het ook voor inwendig gebruik is zou ik niet weten. Mijn schimmels komen meestal op voormalige eczeemplekken
pi_71593185
Bedankt gij allen
pi_71593207
Ow en koelkast goed idee
Niet vor de houdbaarheid, maar omdat KOUD! een goed idee is
pi_71593786
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71593794
Pffff hoe kun je iemand subtiel duidelijk maken dat je geen vriendschap wilt? Eik helemaal niks, alleen groeten.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:33:11 #289
14746 k_i_m
pi_71593995
Ik vind je een stomme hoer, en ik wil je niet meer zien. Zoiets?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:34:47 #290
14746 k_i_m
pi_71594043
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..
Ik heb liever pillen, die lopen er niet dun uit van benee als je opstaat ' s ochtends .
In my life
Why do I smile
pi_71594076
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind je een stomme hoer, en ik wil je niet meer zien. Zoiets?

Die is wel heel subtiel ja.
pi_71594156
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Die is wel heel subtiel ja.
effectief ook denk ik

En die eieren inderdaad, die zooi de volgende morgen
pi_71594183
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef freecell het volgende:

[..]

effectief ook denk ik

En die eieren inderdaad, die zooi de volgende morgen
dat wel maar ze helpen wel snel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71594228
Eitjes hielpen hier ook altijd snel.
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:44:40 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71594351
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Eitjes hielpen hier ook altijd snel.
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op

tot ik teruglas
pi_71594370
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op

tot ik teruglas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:50:46 #297
14746 k_i_m
pi_71594524
Zouden ze ontploffen als je ze zou bakken? .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')