Dat ga je toch daar kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef Lishe het volgende:
BE, aan die stand had ik nog niet gedacht.ik heb net toch ook maar een was gedaan. Mn moeder had voor de vakantie heel de was weggewerkt dus ik zou onterft worden als ik het nu liet verslonsen.
rewimo, wat gaaf om Christan zo te zien! Hij ziet er gewoon nog hetzelde uit maar dan 10 maten kleiner.
Ik ben helemaal zenuwachtig voor komend weekend! Dutch en ik gaan samen 'op hotel' in ver weg. En ik ga shoppen en we gaan bij bekenden van haar eten. Enikweetnietwatikaanmoet enzo. Leuk spannend!
En.... vanaf zaterdagochtend heeul vroeg tot zondagavond heb je daar even helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
Blegh. Maar gelukkig schijnt de zon.
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Lishe, wat leuk dat je met Dutch op stap gaat!
AnitraHoe is het met je?
Dat blauwe onding ja. En er is hier iemand die het leuk vindt om steeds op de rand te duiken als ik blaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:25 schreef dutchie het volgende:Floortje!
Wat een superplan zeg. Spannend!
Webkim, moet je de compressor lenen?
Is dat die grote groene of blauwe rechthoekige?
Ik heb die nl. bij de Action gehaald en dat duurde zelfs met de compressor wel een tijdje voor het opgeblazen was. Zitten ook altijd van die vervelende terugslag-lipjes aan, dat blaast ook voor geen meter.
Echt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef fIoortje het volgende:
OMG Starbucks op Utrecht CS!!! Echt?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eerste stuk heb ik compleet gemist geloof ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Anitra het volgende:
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.
Hoe is het aan de andere kant van de grens?
ik had het geluk dat Tess lag te slapen en M met Amber onder de douche stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
Blegh. Maar gelukkig schijnt de zon.
Ja natuurlijk weet ik dat; ik weet dat een bevalling zich niet laat regiseren verder, het enige wat ik bedoelt heb te zeggen is dat ik heel bewust voor het ziekenhuis gekozen heb als plek om te bevallen. Het wordt wat mij betreft geen ik beslis tijdens de bevalling wel waar ik wil kwestie. Het is dus geen per se als in een harde eis van mijn kant (zou wat wezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Stout het volgende:
Oef Vicky..sterkte vandaag
Huup ik las dat je persé in het ziekenhuis wilt bevallen... hou je er rekening mee dat een turbo bevalling ook bij een eerste kan ? Je moest ze de kost geven die rap bevallen..dus bereid je er wel iets op voor dat je het ziekenhuis misschien niet haalt.
aha...dat is het dus !!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef moussy het volgende:Mogguh!
Wat een leuke dingen komen er voorbijVerhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!
Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echtDus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Ca.ra het volgende:
Hmm we mochten niet over eten praten in dit topic he....Een voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare mensen die zwangeren
I`m not weird. I`m limited edition.
oh noes! onverantwoord speelgoed!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een voetbal?
Rare mensen die zwangeren
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh noes! onverantwoord speelgoed!
Ik zou dan eindelijk misschien weleens kunnen slapenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga wel eens een middagje of een dag zonder m`n kinderen op stap, maar geen hele nacht erbij ook nogDan kan ik niet slapen
ik vind dat het mag jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!
Maarja ik had gisteren salade dus ik mag compenseren.
toch?
Oh en Huup, jij hebt voor de komende... 18 jaar ofzo? een mooie running gag met je onverantwoord speelgoed
Jawel! Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Dan zal ik ook maar niet vertellen wat ik nog in de koelkast heb liggen van gisteren.
Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
dit is em, maar met alle potjes en pannetjes erbij is ie nog zoveel leuker![]()
t is vast heul verantwoord speelgoeddus eigk moet k het niet willen hebben maar ach, vooruit, voor een keertje dan maar iets verantwoords
voor ikea begrippen is ie wel aan de prijs. (vond ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smerenquote:
En warm en zure room. Duh!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren.
Deze meneer was dezelfde als vorige week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef Ca.ra het volgende:
Heb je inmiddels al wel een keer dezelfde gehad BE, of zijn het nog steeds andere monteurs die ze sturen?
Een nieuwe wat? Ketel? Liever niet want die zullen we toch echt zelf moeten gaan betalen en dat geld hebben we echt niet hoor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Stout het volgende:
Tjonge jonge zeg ! Ik had allang zodanig gemopperd dat er een nieuwe inkomt, dit had ik echt niet gepikt BE, zeker niet nu je op alledag loopt. Wanneer komt die fabriek meneer ?
altijd zure room! altijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren.
Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Dat is tch gewone anti-schimmelzalf?![]()
Maar die is alleen voor uitwendig toch?Is wel verlichtend inderdaad, als het goed is heb ik nog wel ergens een tube, maar ik kon alleen het doosje vinden
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.
En bij mij was het toen ook gewoon over gelukkig. Maar ik was ook wel heel rap met smeren deze keer.
Ik ben een vuilnisvatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo snel? Je lijkt wel een tuinder
Ik ga ff naar het strand lopen met de kinders. Wat een luxe eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Altijd fijn, zo'n gesprek over schimmels en zure room zo door elkaar heen lopend.![]()
![]()
Die heb ik ook wel eens gehad!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen.
die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen.
Ik heb liever pillen, die lopen er niet dun uit van benee als je opstaat ' s ochtendsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind je een stomme hoer, en ik wil je niet meer zien. Zoiets?
dat wel maar ze helpen wel snel...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef freecell het volgende:
[..]
effectief ook denk ik
En die eieren inderdaad, die zooi de volgende morgen
begon hier met lezen en dacht: eitjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Eitjes hielpen hier ook altijd snel.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op
tot ik teruglas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |