Achneequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Floor wat gaaf! Het grote avontuur tegemoet!! Wat spannend meid!
Kat is begraven
Grote stap hoor Floor! Maar wel leuk lijkt me! En voor hoelang?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef fIoortje het volgende:
Vanwege het werk van mn lief.![]()
(olieindustrie). Aan het eind van dit jaar horen we het! We weten nu sinds een weekje dat als we gaan het dus Rio wordt, hiervoor was het nog onzkerder; andere opties waren: Houston, Moskou, India, Maleisie, Abu Dhabi en Saudi-Arabie.
Ik zie ernaar uit! Absoluut! Lijkt me echt heerlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef Saffier het volgende:
Ik vind t zó tof voor je! Gaaf zeg! Zie je ernaar uit of tegenop Floor?
Dat heb ik van de week geprobeerd met wijn, maar ze zaten mooi op dat randje van die cd, maar niet erin.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
BE, je kunt ook een glas met een bodempje port er in en een cd of dvd er op neerzetten. Dan vliegen de fruitvliegjes er in en kunnen er niet meer uitkomen. Zalig einde, verzuipen in de port
Ja nou je weet het maar nooitquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:52 schreef fIoortje het volgende:
Saffier, slaap lekker!![]()
TF, ik ga er wel van uit dat er in Rio, stad waar zo'n 13 miljoen mensen wonen, wel internet te vinden is ergens!
Half elf is manlief de tent in gegaan, ik heb de achterdeur open gelaten en gelukkig maar... Hij past niet in de tentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Floortje, wat spannend!
Stout, moest je eruit of zijn ze de hele nacht in de tent gebleven?
Ja, ik zei het al van dat past niet (hij is 1.93 en de tent 1.85 of zo) want de luchtbedden liggen al klem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:08 schreef fIoortje het volgende:
Oef, Vicky, da's geen fijne nacht.
?
Stoutweet je zeker dat hij te lang is of vond hij het stiekem toch niet leuk? En is je jongste wel blijven liggen?
En Rio... tsja... het is wel een van de meest geweldadige steden ter wereld, en ik woon dan echt toch wel het liefste in een bewaakte compund/flatgebouw. Maar goed, we zullen zien!![]()
Wie gaat er iets spannends doen vandaag?
Dat ga je toch daar kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef Lishe het volgende:
BE, aan die stand had ik nog niet gedacht.ik heb net toch ook maar een was gedaan. Mn moeder had voor de vakantie heel de was weggewerkt dus ik zou onterft worden als ik het nu liet verslonsen.
rewimo, wat gaaf om Christan zo te zien! Hij ziet er gewoon nog hetzelde uit maar dan 10 maten kleiner.
Ik ben helemaal zenuwachtig voor komend weekend! Dutch en ik gaan samen 'op hotel' in ver weg. En ik ga shoppen en we gaan bij bekenden van haar eten. Enikweetnietwatikaanmoet enzo. Leuk spannend!
En.... vanaf zaterdagochtend heeul vroeg tot zondagavond heb je daar even helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
Blegh. Maar gelukkig schijnt de zon.
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Lishe, wat leuk dat je met Dutch op stap gaat!
AnitraHoe is het met je?
Dat blauwe onding ja. En er is hier iemand die het leuk vindt om steeds op de rand te duiken als ik blaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:25 schreef dutchie het volgende:Floortje!
Wat een superplan zeg. Spannend!
Webkim, moet je de compressor lenen?
Is dat die grote groene of blauwe rechthoekige?
Ik heb die nl. bij de Action gehaald en dat duurde zelfs met de compressor wel een tijdje voor het opgeblazen was. Zitten ook altijd van die vervelende terugslag-lipjes aan, dat blaast ook voor geen meter.
Echt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef fIoortje het volgende:
OMG Starbucks op Utrecht CS!!! Echt?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eerste stuk heb ik compleet gemist geloof ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef Anitra het volgende:
Alles gaat een stukje beter, Rick zijn moeder is weer thuis, na 8 weken en nu komt het besef dat ze er echt niet meer was. Dat ze nu thuis is is een wonder, dus we zijn weer lekker positief voor de toekomst.
Hoe is het aan de andere kant van de grens?
ik had het geluk dat Tess lag te slapen en M met Amber onder de douche stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Lishe het volgende:
Goeiemorgen!
En BE en Vicky, ik ben jaloers op jullie huishoudskills. Ik zit alleen maar te scheidsrechteren tussen mn kinderen, nog in mn badjas.....
Luuk heeft bedacht dat alles op hoog volume moet en dat haar zusje nergens aan mag komen. Het enige wat ik hoor is NEE!!!!!
Blegh. Maar gelukkig schijnt de zon.
Ja natuurlijk weet ik dat; ik weet dat een bevalling zich niet laat regiseren verder, het enige wat ik bedoelt heb te zeggen is dat ik heel bewust voor het ziekenhuis gekozen heb als plek om te bevallen. Het wordt wat mij betreft geen ik beslis tijdens de bevalling wel waar ik wil kwestie. Het is dus geen per se als in een harde eis van mijn kant (zou wat wezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Stout het volgende:
Oef Vicky..sterkte vandaag
Huup ik las dat je persé in het ziekenhuis wilt bevallen... hou je er rekening mee dat een turbo bevalling ook bij een eerste kan ? Je moest ze de kost geven die rap bevallen..dus bereid je er wel iets op voor dat je het ziekenhuis misschien niet haalt.
aha...dat is het dus !!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef moussy het volgende:Mogguh!
Wat een leuke dingen komen er voorbijVerhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!
Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echtDus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |