BE, je kunt ook een glas met een bodempje port er in en een cd of dvd er op neerzetten. Dan vliegen de fruitvliegjes er in en kunnen er niet meer uitkomen. Zalig einde, verzuipen in de portquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehe... Ik geloof dat hij het nu bijna voor elkaar heeft.
Weet iemand trouwens waar je vleesetende plantjes vandaan haalt? DJMO zei hier van de week toch dat dat goed werkt bij fruitvliegjes?
Ik had hier een ananas staan sinds zaterdag.![]()
![]()
Echt een hele wolk van die krengen zat er vanmiddag op.
![]()
Achneequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Floor wat gaaf! Het grote avontuur tegemoet!! Wat spannend meid!
Kat is begraven
Grote stap hoor Floor! Maar wel leuk lijkt me! En voor hoelang?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef fIoortje het volgende:
Vanwege het werk van mn lief.![]()
(olieindustrie). Aan het eind van dit jaar horen we het! We weten nu sinds een weekje dat als we gaan het dus Rio wordt, hiervoor was het nog onzkerder; andere opties waren: Houston, Moskou, India, Maleisie, Abu Dhabi en Saudi-Arabie.
Ik zie ernaar uit! Absoluut! Lijkt me echt heerlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef Saffier het volgende:
Ik vind t zó tof voor je! Gaaf zeg! Zie je ernaar uit of tegenop Floor?
Dat heb ik van de week geprobeerd met wijn, maar ze zaten mooi op dat randje van die cd, maar niet erin.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
BE, je kunt ook een glas met een bodempje port er in en een cd of dvd er op neerzetten. Dan vliegen de fruitvliegjes er in en kunnen er niet meer uitkomen. Zalig einde, verzuipen in de port
Ja nou je weet het maar nooitquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:52 schreef fIoortje het volgende:
Saffier, slaap lekker!![]()
TF, ik ga er wel van uit dat er in Rio, stad waar zo'n 13 miljoen mensen wonen, wel internet te vinden is ergens!
Half elf is manlief de tent in gegaan, ik heb de achterdeur open gelaten en gelukkig maar... Hij past niet in de tentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Floortje, wat spannend!
Stout, moest je eruit of zijn ze de hele nacht in de tent gebleven?
Ja, ik zei het al van dat past niet (hij is 1.93 en de tent 1.85 of zo) want de luchtbedden liggen al klem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:08 schreef fIoortje het volgende:
Oef, Vicky, da's geen fijne nacht.
?
Stoutweet je zeker dat hij te lang is of vond hij het stiekem toch niet leuk? En is je jongste wel blijven liggen?
En Rio... tsja... het is wel een van de meest geweldadige steden ter wereld, en ik woon dan echt toch wel het liefste in een bewaakte compund/flatgebouw. Maar goed, we zullen zien!![]()
Wie gaat er iets spannends doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |