Ja natuurlijk weet ik dat; ik weet dat een bevalling zich niet laat regiseren verder, het enige wat ik bedoelt heb te zeggen is dat ik heel bewust voor het ziekenhuis gekozen heb als plek om te bevallen. Het wordt wat mij betreft geen ik beslis tijdens de bevalling wel waar ik wil kwestie. Het is dus geen per se als in een harde eis van mijn kant (zou wat wezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Stout het volgende:
Oef Vicky..sterkte vandaag
Huup ik las dat je persé in het ziekenhuis wilt bevallen... hou je er rekening mee dat een turbo bevalling ook bij een eerste kan ? Je moest ze de kost geven die rap bevallen..dus bereid je er wel iets op voor dat je het ziekenhuis misschien niet haalt.
aha...dat is het dus !!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef moussy het volgende:Mogguh!
Wat een leuke dingen komen er voorbijVerhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!
Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echtDus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Ca.ra het volgende:
Hmm we mochten niet over eten praten in dit topic he....Een voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare mensen die zwangeren
I`m not weird. I`m limited edition.
oh noes! onverantwoord speelgoed!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een voetbal?
Rare mensen die zwangeren
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh noes! onverantwoord speelgoed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |