abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71587786
starbucks yay

Nu nog verzinnen wat ik in Utrecht ga doen.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71587819
BE gefeli met je schoonmams en ik hoop voor je dat de cv het nu gewoon helemaal goed doet
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Stout het volgende:
Oef Vicky..sterkte vandaag

Huup ik las dat je persé in het ziekenhuis wilt bevallen... hou je er rekening mee dat een turbo bevalling ook bij een eerste kan ? Je moest ze de kost geven die rap bevallen..dus bereid je er wel iets op voor dat je het ziekenhuis misschien niet haalt.
Ja natuurlijk weet ik dat; ik weet dat een bevalling zich niet laat regiseren verder, het enige wat ik bedoelt heb te zeggen is dat ik heel bewust voor het ziekenhuis gekozen heb als plek om te bevallen. Het wordt wat mij betreft geen ik beslis tijdens de bevalling wel waar ik wil kwestie. Het is dus geen per se als in een harde eis van mijn kant (zou wat wezen ) maar een per se als in, zoals zoveel vrouwen perse thuis willen bevallen wil ik dat in het ZH.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71587836
Ahw en Christan lijkt me idd een gek gezicht als ie gelijk de hele kamer rondbanjert
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:13:30 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_71588217
Mogguh!

Wat een leuke dingen komen er voorbij Verhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!

Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echt Dus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71588441
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef moussy het volgende:
Mogguh!

Wat een leuke dingen komen er voorbij Verhuizen naar Rio, ik zou zo willen ruilen floortje! En Dutch en Lishe op stap, dat vind ik dus niks, zonder mn kinderen en zou ik niet zo maar doen, maar wél leuk!

Ik ga vandaag mn dingen doen die ik gister zou doen, P. is weer aan het werk en vandaag echt Dus als de mensen van noord holland denken dat ze een luchtalarm horen, het is Cas, ik ga eens kijken of ik hem op een fiets zonder zijwielen krijg...
aha...dat is het dus !!

Merijn gaat even cake bakken, de eieren moeten op
pi_71588465
Morgen al open?! Oeh, ik wist dat 'ie kwam.... Maar dan kom ik straks elke dag langs Starbucks geforenst.
Daar gaat mijn geld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:29:09 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71588574
ik heb zo'n dag heb overal zin om te doen, vooral wat het opruimen betrefd, maar gewoon lichamelijk me niet dusdanig voelen dus er komt niet echt veel van.
vanmiddag gaan we wel even samen een eindje autorijden, en vanavond een verjaardag koffie date gepland staan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71588912
Hier juist geen puf maar het moet wel ff
Gelukkig is het grootste gedaan : de woonkamer dweilen, ons bed verschonen en de badkamer
Nu lekker in de tuin met een boek
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:44:38 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71589019
hmmm weet iemand hoe het zit met het laten reiniggen van septitanks?
en bij wie je dan moet wezen enzo?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71589288
ehm denk dat je daar bedrijf voor moet bellen, althans das hier zo op ht platteland. is z'n bedrij die ze leeghaald met zo'n tractor/gierding en die maken ook schoon (zetten de waterslang er op) en zorgen voor onderhoud. maar geen idee welk bedrijf dat bij jou in de buurt is.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:55:28 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71589318
Een snelle google zegt dat je een rioolbedrijf daar voor kunt bellen Bar. En het is een septic-tank, met en c er nog achter.

Nou, het hoofdstuk cv-ketel is hier toch nog niet afgesloten.
Hij heeft er een nieuw gasblok en een nieuwe ventilator in gezet en helaas, hij fluit en bromt nog steeds.
Toen heeft hij de fabriek gebeld en die zeggen 'dat kan niet, hij moet óf fluiten, óf brommen, maar allebei kan niet'.
Dus nu komt er een monteur van de fabriek om te luisteren en te kijken of die het dan op kan lossen.

En die timing ook he... vannacht stevig voorwerk en ik maar denken 'dat kan niet, want de monteur voor de ketel komt vandaag'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:56:54 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71589359
Eerst de ketel, dan de BEby Tuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71589366
omg BE wat een neverendig story zeg...

straks is ie bij de geboorte! hahaha, "hoe krijg ik een band met mn cv-monteur"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:59:10 #239
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71589407
Straks loop je nog overtijd omdat je onderbewust op de CV man moet wachten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:59:48 #240
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71589426
Heb je inmiddels al wel een keer dezelfde gehad BE, of zijn het nog steeds andere monteurs die ze sturen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71589443
Tjonge jonge zeg ! Ik had allang zodanig gemopperd dat er een nieuwe inkomt, dit had ik echt niet gepikt BE, zeker niet nu je op alledag loopt. Wanneer komt die fabriek meneer ?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:04:49 #242
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71589556
BE Dan gebeurt het dus ook niet.

Anitra, long time no see!

Moussy, ga jij echt nooit eens zonder de kinderen weg?
Ik vind 2 nachten ook wel de max hoor, maar nu gaan we maar een nachtje. Ik heb er wel zin in.
Lishe zorgt voor de lekkere dingen onderweg en ik voor een veilige reis. En voor de leut natuurlijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:15:37 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71589803
Ik ga wel eens een middagje of een dag zonder m`n kinderen op stap, maar geen hele nacht erbij ook nog Dan kan ik niet slapen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71589918
Goedemorgen wederom!

BE wat stom van je ketel
Zit er niet gewoon een beest in?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:22:11 #245
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71589987
Hmm we mochten niet over eten praten in dit topic he....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:25:50 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71590086
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Ca.ra het volgende:
Hmm we mochten niet over eten praten in dit topic he....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een voetbal?
Rare mensen die zwangeren
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71590166
taart?
pi_71590228
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Een voetbal?
Rare mensen die zwangeren
oh noes! onverantwoord speelgoed!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:38:11 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71590425
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh noes! onverantwoord speelgoed!
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!
Maarja ik had gisteren salade dus ik mag compenseren.
toch?

Oh en Huup, jij hebt voor de komende... 18 jaar ofzo? een mooie running gag met je onverantwoord speelgoed
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:42:37 #250
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71590552
Dan zal ik ook maar niet vertellen wat ik nog in de koelkast heb liggen van gisteren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')