Ik zou dan eindelijk misschien weleens kunnen slapenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga wel eens een middagje of een dag zonder m`n kinderen op stap, maar geen hele nacht erbij ook nogDan kan ik niet slapen
ik vind dat het mag jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Hahaha nou in ieder geval onverantwoord!
Maarja ik had gisteren salade dus ik mag compenseren.
toch?
Oh en Huup, jij hebt voor de komende... 18 jaar ofzo? een mooie running gag met je onverantwoord speelgoed
Jawel! Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Dan zal ik ook maar niet vertellen wat ik nog in de koelkast heb liggen van gisteren.
Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
dit is em, maar met alle potjes en pannetjes erbij is ie nog zoveel leuker![]()
t is vast heul verantwoord speelgoeddus eigk moet k het niet willen hebben maar ach, vooruit, voor een keertje dan maar iets verantwoords
voor ikea begrippen is ie wel aan de prijs. (vond ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ohneeeeee! Nu wil ik `m ook! Issie duur?
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smerenquote:
En warm en zure room. Duh!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren.
Deze meneer was dezelfde als vorige week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef Ca.ra het volgende:
Heb je inmiddels al wel een keer dezelfde gehad BE, of zijn het nog steeds andere monteurs die ze sturen?
Een nieuwe wat? Ketel? Liever niet want die zullen we toch echt zelf moeten gaan betalen en dat geld hebben we echt niet hoor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Stout het volgende:
Tjonge jonge zeg ! Ik had allang zodanig gemopperd dat er een nieuwe inkomt, dit had ik echt niet gepikt BE, zeker niet nu je op alledag loopt. Wanneer komt die fabriek meneer ?
altijd zure room! altijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Burrito's. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze koud of warm zal opeten en of ik in het geval van koud OOK zure room erop ga smeren.
Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Dat is tch gewone anti-schimmelzalf?![]()
Maar die is alleen voor uitwendig toch?Is wel verlichtend inderdaad, als het goed is heb ik nog wel ergens een tube, maar ik kon alleen het doosje vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |