Lijkt een matzwart hoesje wat eromheen zit.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:17 schreef Masegate het volgende:
Ik zie op de foto 'Belkin' staan achterop de iPhone. Er heeft dus waarschijnlijk een hoesje omheen gezeten. Als dat geen goed hoesje was, is dat misschien het probleem geweest. Waarschijnlijk liet dat hoesje de warmte niet door?
Ff Belkin aanklagen als Apple niet overstag gaat.
Ik wilde net zeggen.. Als ik een <noemwillekeurigelektronischaparaat> ook nog is in het zwart in de auto en volle zon laat liggen.. Dan weet je dat dat toch niet helemaal goed is!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef BYM het volgende:
[..]
Lijkt een matzwart hoesje wat eromheen zit.....
Dat neemt aardig wat warmte op, van de zon dus.
Geen wonder dat dat ding oververhit is geraakt
Inderdaad, zit er geen oververhittings beveiliging o.i.d. op?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:39 schreef LordNemephis het volgende:
Hoesje of niet, wel een kutding als ie in de fik vliegt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
iPhone
Apple
Paupers die een incident aangrijpen om Apple zwart te maken
In je handtas is hij niet direct blootgesteld aan zonlicht en daardoor is het in je handtas dus waarschijnlijk een stuk minder warm dan achter een autoruit wat de warmte ook nog een keer vertsterkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:35 schreef _LotT het volgende:
hoesje of niet, daar moet dat toestel toch tegen kunnen?
als een vrouw hem in een kleine handtas steekt moet die dat toch ook gewoon overleven
applequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In je handtas is hij niet direct blootgesteld aan zonlicht en daardoor is het in je handtas dus waarschijnlijk een stuk minder warm dan achter een autoruit wat de warmte ook nog een keer vertsterkt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat een ophef om een gaatje in de stoel veroorzaakt door een gehyped telefoontje.
Ja idd, het feit dat het de beste GSM van het moment is is idd irrelevantquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:18 schreef Catch_me het volgende:
Nog een reden om zo' n Ifail niet te kopen
Je haat tegen Apple verbaast me. Maar goed, met zo'n gedrag snap ik dat je My First Sony leuker vindt.quote:
Mêh, als Apple écht zo'n ultiem goede telefoon gebouwd zou hebben, dan zouden ze niet spontaan moeten ontploffen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:33 schreef Jarno het volgende:
http://www.theregister.co.uk/2005/03/14/nokia_thailand_handset/ (Nokia)
http://news.cnet.com/8301-10784_3-9739917-7.html (Motorola)
http://www.zdnet.com.au/n(...)702,339284297,00.htm (Nokia weer)
En nog 3 miljoen voorbeelden te vinden via Google.
![]()
.
Het is iig geen reden om geen iPhone te kopen. Want elke fabrikant heeft zijn battery issues. That's all.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als Apple écht zo'n ultiem goede telefoon gebouwd zou hebben, dan zouden ze niet spontaan moeten ontploffen.
Het argument dat anderen het ook doen, vind ik van bedenkelijk schoolpleinniveau.
wat is er mis met sony? Dát vind ik nou net wél een goed merk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je haat tegen Apple verbaast me. Maar goed, met zo'n gedrag snap ik dat je My First Sony leuker vindt.
[ultiem mierenneuken]quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef Jarno het volgende:
Het is iig geen reden om geen iPhone te kopen. Want elke fabrikant heeft zijn battery issues. That's all.
Zie PI!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ultiem mierenneuken]
Jaa, maar bij die Nokia's waren het slechte kopie-batterijen. Mensen met een Nokia hebben tenminste nog de mogelijkheid hun batterij te vervangen/verwisselen. Kom daar maar eens om bij een iPhone.
[/ultiem mierenneuken]
Dit onder andere:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
wat is er mis met sony? Dát vind ik nou net wél een goed merk.
Heb er alles van: compact camera, 2 digitale spiegelreflexen (alpha's), full-hd handycam, mp3 speler en mp4 speler
Dat is ook zo. Er wordt eigenlijk gewoon teveel gepropt in een te kleine behuizing. Daarnaast willen we allemaal ook nog eens een accuduur van iets maar dan een half uur en tel uit de risico's die er genomen worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar, misschien is het een redelijk algemeen probleem van die telefoons van tegenwoordig, mijn HTC Diamond wordt tijdens bijvoorbeeld gebruik van TomTom ook megaheet aan de achterkant (waar de processor zit).
Een mobiel met een accuduur van een uur wordt niet gekocht inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Er wordt eigenlijk gewoon teveel gepropt in een te kleine behuizing. Daarnaast willen we allemaal ook nog eens een accuduur van iets maar dan een half uur en tel uit de risico's die er genomen worden.
Sony(-Ericsson) doet tenminste iets aan het probleem in plaats van mensen onder druk te zetten hun verhaal niet naar buiten te brengen, zoals [een andere fabrikant].quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
Dit onder andere:
http://news.zdnet.co.uk/hardware/0,1000000091,39116236,00.htm
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sony(-Ericsson) doet tenminste iets aan het probleem in plaats van mensen onder druk te zetten hun verhaal niet naar buiten te brengen, zoals [een andere fabrikant].
Geloofwaardig ook allemaal. Net zoals het vermeende MJ schandaal. Waar het "slachtoffer" ook nog op terug is gekomen. Dat het toch allemaal maar verzonnen was. "Sorry".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sony(-Ericsson) doet tenminste iets aan het probleem in plaats van mensen onder druk te zetten hun verhaal niet naar buiten te brengen, zoals [een andere fabrikant].
Fanboyisme, ik dacht dat dat alleen in GAM voorkwamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
daarom heb ik ook veel dingen van sony
fanboyisme: het nieuwe woord voor in het groene boekjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fanboyisme, ik dacht dat dat alleen in GAM voorkwam
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
fanboyisme: het nieuwe woord voor in het fok termenboekje
maar even voor de van dalen: wat betekent het?quote:
Ah, okay, nee, nu ben ik overtuigd, dank je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
Geloofwaardig ook allemaal. Net zoals het vermeende MJ schandaal. Waar het "slachtoffer" ook nog op terug is gekomen. Dat het toch allemaal maar verzonnen was. "Sorry".
Uit de OP:quote:Amerika, land van leugens en bedrog
quote:Pieter uit Leiden
correctie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, het feit dat het de beste compacte computer met telefoon functie van het moment is is idd irrelevant.
En nee, de Samsung jet is niet beter.
wat een bullshit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.. Als ik een <noemwillekeurigelektronischaparaat> ook nog is in het zwart in de auto en volle zon laat liggen.. Dan weet je dat dat toch niet helemaal goed is!
Daarom staat er ook meestal een waarschuwing voor dit soort zaken vrij voorin de handleiding..
Uhm, we hadden het hier over een ander Apple schandaal hoor, niet die van de OP. Lees je anders in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, okay, nee, nu ben ik overtuigd, dank je..
[..]
Uit de OP:
[..]
Je bent in de war met de Xbox360.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
Bij elke fabrikant ontploft er wel wat, maar nee, omdat het Apple is (boehoe, alles wat ze aanraken verandert in goud, jaloezie, zwart maken, boehoe) moet het worden overdreven.
Ik ga nu weer gamen op mijn Sony PS3, de mijne is nog niet uitgevallen, maar als ik de media moet geloven vallen die ook met bosjes uit
die heb ik in mijn bezitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Xbox360..
er is nog steeds een groot verschil tussen uit vallen & ontbrandenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu weer gamen op mijn Sony PS3, de mijne is nog niet uitgevallen, maar als ik de media moet geloven vallen die ook met bosjes uit
Twee vliegen in één klap dus. Volvo stuk en Iphone stuk, maakt de wereld toch een stuk prettiger.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Bastard het volgende:
Zonde van de bekleding van die Volvo 440
De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef Rapaille het volgende:
Ik zie op de foto een Belkin iets. Tja, als jij je iPhone gaat inpakken zodat de warmte niet meer weg kan....
Overigens zijn al die 'ontploffingen' en lekkende accu's na fouten van gebruikers. Mensen die dat ding 3x op ene dag laten stuiteren e.d![]()
iPhone blijft de meest fijne telefoon ooitAlleen jammer dat er zoveel randdebielen er ook een hebben.
Natuurlijk kan er wel iets mis meegaan. Alle verhalen die ik lees zijn alleen van die stumperds die dat ding laten vallen en daarna raar staan te kijken dat ie' kapot is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef rycemasta het volgende:
[..]
De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!![]()
Kom op zeg, ik vind dat de iPhone een zeer degelijk product is, maar de meeste bezitters en fans ervan zijn juist het lachwekkende. Niet eens willen toegeven dat er net één toestel tussen zit dat in de fik kan vliegen, net zoals elk ander elektronisch apparaat.
Daarnaast kun je het ook andersom bekijken;quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef rycemasta het volgende:
[..]
De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!![]()
Kom op zeg, ik vind dat de iPhone een zeer degelijk product is, maar de meeste bezitters en fans ervan zijn juist het lachwekkende. Niet eens willen toegeven dat er net één toestel tussen zit dat in de fik kan vliegen, net zoals elk ander elektronisch apparaat.
Dat dus, dat ding mag zichzelf best uitschakelen als het te warm is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Inderdaad, zit er geen oververhittings beveiliging o.i.d. op?
Mijn TouchPro stopt in ieder geval met laden als 't te heet wordt, of 't ook echt uitschakelt als 't nog heter wordt weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |