correctie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, het feit dat het de beste compacte computer met telefoon functie van het moment is is idd irrelevant.
En nee, de Samsung jet is niet beter.
wat een bullshit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.. Als ik een <noemwillekeurigelektronischaparaat> ook nog is in het zwart in de auto en volle zon laat liggen.. Dan weet je dat dat toch niet helemaal goed is!
Daarom staat er ook meestal een waarschuwing voor dit soort zaken vrij voorin de handleiding..
Uhm, we hadden het hier over een ander Apple schandaal hoor, niet die van de OP. Lees je anders in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, okay, nee, nu ben ik overtuigd, dank je..
[..]
Uit de OP:
[..]
Je bent in de war met de Xbox360.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
Bij elke fabrikant ontploft er wel wat, maar nee, omdat het Apple is (boehoe, alles wat ze aanraken verandert in goud, jaloezie, zwart maken, boehoe) moet het worden overdreven.
Ik ga nu weer gamen op mijn Sony PS3, de mijne is nog niet uitgevallen, maar als ik de media moet geloven vallen die ook met bosjes uit
die heb ik in mijn bezitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Xbox360..
er is nog steeds een groot verschil tussen uit vallen & ontbrandenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu weer gamen op mijn Sony PS3, de mijne is nog niet uitgevallen, maar als ik de media moet geloven vallen die ook met bosjes uit
Twee vliegen in één klap dus. Volvo stuk en Iphone stuk, maakt de wereld toch een stuk prettiger.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Bastard het volgende:
Zonde van de bekleding van die Volvo 440
De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef Rapaille het volgende:
Ik zie op de foto een Belkin iets. Tja, als jij je iPhone gaat inpakken zodat de warmte niet meer weg kan....
Overigens zijn al die 'ontploffingen' en lekkende accu's na fouten van gebruikers. Mensen die dat ding 3x op ene dag laten stuiteren e.d![]()
iPhone blijft de meest fijne telefoon ooitAlleen jammer dat er zoveel randdebielen er ook een hebben.
Natuurlijk kan er wel iets mis meegaan. Alle verhalen die ik lees zijn alleen van die stumperds die dat ding laten vallen en daarna raar staan te kijken dat ie' kapot is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef rycemasta het volgende:
[..]
De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!![]()
Kom op zeg, ik vind dat de iPhone een zeer degelijk product is, maar de meeste bezitters en fans ervan zijn juist het lachwekkende. Niet eens willen toegeven dat er net één toestel tussen zit dat in de fik kan vliegen, net zoals elk ander elektronisch apparaat.
Daarnaast kun je het ook andersom bekijken;quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef rycemasta het volgende:
[..]
De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!![]()
Kom op zeg, ik vind dat de iPhone een zeer degelijk product is, maar de meeste bezitters en fans ervan zijn juist het lachwekkende. Niet eens willen toegeven dat er net één toestel tussen zit dat in de fik kan vliegen, net zoals elk ander elektronisch apparaat.
Dat dus, dat ding mag zichzelf best uitschakelen als het te warm is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Inderdaad, zit er geen oververhittings beveiliging o.i.d. op?
Mijn TouchPro stopt in ieder geval met laden als 't te heet wordt, of 't ook echt uitschakelt als 't nog heter wordt weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |