De dader of het slachtoffer?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
Het wachten is op het startsein met bronvermelding dat het een allochtoon was
Volgens mij nog altijd ongeveer op dezelfde plek als waar het toe ook lagquote:Waar is het Nederland van de jaren '60/70 gebleven?
Dat maakt niet uit!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!
Nee serieus, als het het slachtoffer was krijg je reacties met net goed, zal hem leren, afrekening bablablabla en als het de dader was dan krijg je reacties met kutmoslims en PVV en vol=vol.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:25 schreef Disana het volgende:
Misschien iemand die ernaast woont en gek werd van de herrie.
Het is zo leuk, schreeuwende kindjes van 's morgens vroeg tot begin van de avond midden in de woonwijk.
Nou je wilt niet weten hoeveel herrie een creche produceertquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]. Ja laten we speciale enclaves instellen voor kleine kinderen. En dan ook meteen voor poepende honden, krolse katten, bezopen pubers, murmelende bejaarden en te hard giebelende Breezahs.
Voor die laatste groep stel ik graag mijn kelder ter beschikking.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]. Ja laten we speciale enclaves instellen voor kleine kinderen. En dan ook meteen voor poepende honden, krolse katten, bezopen pubers, murmelende bejaarden en te hard giebelende Breezahs.
Ja als ze buiten spelen lijkt me ook wel kut. Weleens db meters gezien die behoorlijk uitschoten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je wilt niet weten hoeveel herrie een creche produceert
En ze zitten vrijwel de hele dag buiten. Gillen, gillen, gillen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja als ze buiten spelen lijkt me ook wel kut. Weleens db meters gezien die behoorlijk uitschoten.
Heb niets tegen kinderen maar 20 kinderen in een tuin naast jeIk zou echt flippen lol
En dat is relevant want?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef hubschrauber het volgende:
het is wel opvallend dat ze een hoofddoek draagt
Nou je wilt niet weten dat dat reuze meevalt, dat merk ik namelijk altijd bij het halen en brengen van mijn zoontje elke dinsdagmiddag. En als je geen omgevingsgeluiden wilt moet je lekker in een hutje op de hei gaan wonen. Of een knuffelmuur maken in je huis, wat me sws voor sommige users hier een goed plan lijktquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je wilt niet weten hoeveel herrie een creche produceert
Dat valt helemaal niet mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou je wilt niet weten dat dat reuze meevalt, dat merk ik namelijk altijd bij het halen en brengen van mijn zoontje elke dinsdagmiddag. En als je geen omgevingsgeluiden wilt moet je lekker in een hutje op de hei gaan wonen. Of een knuffelmuur maken in je huis, wat me sws voor sommige users hier een goed plan lijkt.
"De vrouw werd rond 18.40 uur bij haar auto op de parkeerplaats voor haar werk door een nog onbekende dader aangevallen."quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze zitten vrijwel de hele dag buiten. Gillen, gillen, gillen.
Halen en brengen is iets heel anders dan de godganselijke dag andermans kinderen te horen jengelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou je wilt niet weten dat dat reuze meevalt, dat merk ik namelijk altijd bij het halen en brengen van mijn zoontje elke dinsdagmiddag. En als je geen omgevingsgeluiden wilt moet je lekker in een hutje op de hei gaan wonen. Of een knuffelmuur maken in je huis, wat me sws voor sommige users hier een goed plan lijkt.
Nee hoor, de meeste zijn de godganse dag open. Maar afgaande op haar kleding lijkt me eerwraak waarschijnlijker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
"De vrouw werd rond 18.40 uur bij haar auto op de parkeerplaats voor haar werk door een nog onbekende dader aangevallen."
De meeste van die toko's zijn alleen de ochtenden open. Lijkt me dus niet een geval van geluidsoverlast . Al weet je het nooit natuurllijk....
Laten ze nu maar snel met een mediacode komen . Dat kopieer gedrag begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Leg uit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef Disana het volgende:
Maar afgaande op haar kleding lijkt me eerwraak waarschijnlijker.
Och er wordt 1 foto geplaatst en het grote speculeren is al weer begonnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar afgaande op haar kleding lijkt me eerwraak waarschijnlijker.
Ik ga niet weer zo'n dwaaldiscussie met je aan zoals je in het zwakbegaafdentopic volhieldquote:
het is allemaal wel toevallig niet? als het een chinees was, had niemand aan eerwraak gedacht!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Och er wordt 1 foto geplaatst en het grote speculeren is al weer begonnen.![]()
Ik begreep dat ze dit is:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:49 schreef Hukkie het volgende:
Maar welke kleding had ze aan dan? Kan dat niet aan de foto's uit de OP zien.
Goh, vreemd dat ze zo helderziend zijn dan dat ze precies weten wanneer elke ouder hun kind komt brengen en halen en daar dan binnen 2 seconden op weten te anticiperenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee.
Jij ziet een momentopname als de kinderen in het gareel gezet worden om opgehaald te worden. Maar je wilt niet weten wat een chaos het de hele dag op de speelplaats kan zijn, schreeuwende leidsters inclusief.
Een pokkeherrie zul je bedoelen. Daarom stoppen verstandige gemeenten creches ook niet midden in woonwijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, vreemd dat ze zo helderziend zijn dan dat ze precies weten wanneer elke ouder hun kind komt brengen en halen en daar dan binnen 2 seconden op weten te anticiperen.
Er zal ongetwijfeld wat geluid vandaan komen ja, maar nogmaals, als je niet tegen geluiden kan moet je daar niet tussen gaan wonen. Zo zou ik bijvoorbeeld nooit naast een dierenasiel gaan wonen.
Ja, alsof je die keuze hebt als je bv. al 5 jaar op een wachtlijst voor een (sociale) huurwoning staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
Er zal ongetwijfeld wat geluid vandaan komen ja, maar nogmaals, als je niet tegen geluiden kan moet je daar niet tussen gaan wonen. Zo zou ik bijvoorbeeld nooit naast een dierenasiel gaan wonen.
neen en mensen die niet van vlietuiggeluiden houden moeten niet in Amstelveen gaan wonen etc.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, vreemd dat ze zo helderziend zijn dan dat ze precies weten wanneer elke ouder hun kind komt brengen en halen en daar dan binnen 2 seconden op weten te anticiperen.
Laat maar joh, ze is zelf moeder van een klein kind dus ze wil niet weten dat anderen die geen kant uit kunnen met de herrie worden opgescheept.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, alsof je die keuze hebt als je bv. al 5 jaar op een wachtlijst voor een (sociale) huurwoning staat.
Voor rijke mensen is het een keuze, voor de minderbedeelden niet echt.
Ah, die had ik gemist. En dan bedoel je met eerwraak dat ze is neergestoken door een tokkie, of door familie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze dit is:
Eigenaresse (33) kinderdagverblijf doodgestoken
Ja, misschien een beledigde ouder, of haar eigen beledigde familie. Wat al werd gezegd, ze werd naar het zich doet lijken opgewacht dus voorbedachte rade ligt voor de hand.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah, die had ik gemist. En dan bedoel je met eerwraak dat ze is neergestoken door een tokkie, of door familie?
Ach, lul toch niet zo dom, die kinderen zitten niet de godganse dag buiten, dus tenzij je met een glas tegen de wand staat hoor je hooguit op gezette tijden wat buitenspeelgeluid. Daarbij zijn ze in de zomer ook nog een aantal weken dicht over het algemeen en zo vaak is het hier buiten de zomer nu geen "buitenspeel"weer. En als je niet tegen de geluiden van wat spelende kinderen kan, overdag nb, dan moet je een baan gaan zoeken, heb je er ook geen last van. Of schrijf je in bij Huize Avondrood.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een pokkeherrie zul je bedoelen. Daarom stoppen verstandige gemeenten creches ook niet midden in woonwijken.
Ik denk dat we uitgepraat zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, lul toch niet zo dom, die kinderen zitten niet de godganse dag buiten, dus tenzij je met een glas tegen de wand staat hoor je hooguit op gezette tijden wat buitenspeelgeluid. Daarbij zijn ze in de zomer ook nog een aantal weken dicht over het algemeen en zo vaak is het hier buiten de zomer nu geen "buitenspeel"weer. En als je niet tegen de geluiden van wat spelende kinderen kan, overdag nb, dan moet je een baan gaan zoeken, heb je er ook geen last van. Of schrijf je in bij Huize Avondrood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |