Zeg, jij hebt hier de connectiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef blanket het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik Robbie Williams helemaal het einde vind...zou ik graag zien dat Siedah Garrett "Man in the mirror" zingt. Dus als iemand hier dat even kan regelen...heel graag
Oh ja...das ook zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt hier de connecties
Blanket was al laatstequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Of had ik dit topic niet mogen openen omdat ik hem niet had dichtgegooid?
Meen je dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:52 schreef quirina het volgende:
Mariah kon het niet helpen.
Bij de memorial zat ze zo vol met emoties dat ze daardoor vals zong.
Ik ben verder geen fan van Mariah. Ik vind Whitney Houston gewoon beter.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
http://www.supportjacksonportrait.com/?subject=healtheworld
Kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blanket was al laatste
hij weet het waarschijnlijk niet als je een topic als laatste vol maakt dan een nieuwe moet maken
Yeahhh ik word een puntjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
Je bent nieuw las ikquote:
Yeb net paar dagen oud hier op fok. Maar bevalt bestquote:
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
Idd, wat een bullshit... en dat voorbeeldkunstwerk ziet er nou niet echt uitnodigend uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
FAIL!!11!1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:41 schreef Euridice het volgende:
[..]
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef RSie het volgende:
[..]
FAIL!!11!1
![]()
iemand dom noemen en zelf zo'n fout maken
Schelden is onmachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Sowieso van een zeer bedenkelijk niveau om meteen te gaan lopen schelden als iets je niet aanstaat.
Dat schijnen mensen nog steeds niet te begrijpen hier, dat je je eigen mening kunt hebben die totaal afwijkt van hetgeen ze zelf denken of als normaal ervaren. Bekrompen geesten.
Ik heb wat werkjes van die 'kunstenaar' bekeken en zou er nog niet mee geassociëerd willen worden al kreeg ik er geld voor. Zelfs niet als het gaat om MJ. En ik zie het inderdaad als aandachttrekkerij van de beste man. Snel even geld verdienen over de rug en dood van MJ.
Iedereen roept hier dat er zoveel aasgieren zijn nu, die de dood van MJ uitbuiten, maar als puntje bij paaltje komt houden ze dat vervolgens zelf in stand door als kippen zonder kop mee te doen aan dit soort ongein. Precies het soort lui waar die aasgieren op hopen.
Wat eventueel conservatief zijn er overigens mee te maken heeft begrijp ik niet??Euridice
grote familliequote:
ik vind het nog raarder dat het niet weggegooid is door MJ. Wat bezielt je om het in deze staat terug in de kast te hangen, als trofee of aandenken ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:20 schreef silence_s het volgende:
Bebloed T-shirt in kast Michael Jackson
AMSTERDAM - De mysteries rondom de dood van Michael Jackson blijven zich opstapelen. Nu blijkt er een bebloed vrouwenshirt in de kledingkast van de popster te zijn gevonden.
Het prijskaartje zit er nog aan, wat aan zou kunnen geven dat het shirt niet gedragen is, maar alleen gebruikt om bloed mee op te dweilen. De foto van het kledingstuk werd daags na het overlijden van Michael gemaakt, opmerkelijk is echter dat de politie het shirt niet heeft meegenomen voor onderzoek.
"Het is ontzettend raar dat een bebloed shirt niet door de politie wordt meegenomen als bewijsmateriaal", zo laat advocaat Craig Silverman (die niet betrokken is bij Michaels zaak) weten aan The Sun. De politie van Los Angeles weet zelf ook niet wat er mis is gegaan. "Ik weet ook niet waarom het T-shirt niet is meegenomen", laat een woordvoerder van de politie weten. "De rechercheurs praten niet met de media, dus op dit moment hebben we geen antwoorden, Ik weet ook niet hoe lang dat nog gaat duren."
bron: prive/telegraaf
Kan inderdaad ook gewoon verf zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef everlast08 het volgende:
Het is natuurlijk The Sun, maar toch:
http://www.thesun.co.uk/s(...)Jackos-wardrobe.html
Raar, maar kan ook verf zijn i.p.v. bloed
Omdat blanket zijn halfbroertje isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Rosalyne het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom staat Omer Bhatti op deze familie foto? Hij staat naast MJ,hij tilt Blanket op...
[ afbeelding ]
Het zal best wel kunnen dat ze dezelfde moeder hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat blanket zijn halfbroertje is
Die foto onderbouwt mijn theorie alleen maar meer!
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat blanket zijn halfbroertje is
Die foto onderbouwt mijn theorie alleen maar meer!
En MJ de vader van Omer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.
Nee, dat is hij niet. Michael Jackson zou nooit in zijn testament zetten dat hij geen andere kinderen had als er nog een kind van hem ergens zou rondlopen. Bovendien lijkt Omer gewoon op zijn eigen vader, en totaal niet op MJ of wie dan ook in de Jackson familie. Men zegt dat Blanket op hem lijkt, ik vind van niet, ik vind dat Blanket gewoon op MJ lijkt.quote:
nee ik weet van niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Shitney het volgende:
Was al gepost dat hij eindelijk begraven wordt?
Het wordt Forest Lawn Cemetery.
Gelukkig maar, het werd tijd dat hij eindelijk begraven werd.
Het zou mij niet verbazen als dit een tijdelijke begraafplaats is totdat alles met de estate geregeld is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ik weet van niks
Jammer ik had liever neverland
ET online is de bron.quote:Exclusive Jackson news: More than a month after his death, plans are underway for Michael Jackson's final resting place.
ET has learned from a source that Michael Jackson's family has signed papers that clear the way for the late singer to be buried at Forest Lawn cemetery in the Hollywood Hills.
Keep checking here for all of the latest Jackson news.
Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:41 schreef Felixa het volgende:
Dan is dat waarschijnljk waar Jermaine het laatst over had in een interview. Dat er iets geregeld was maar dat hij het er niet mee eens was. Hij wilde Neverland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |