Zeg, jij hebt hier de connectiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef blanket het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik Robbie Williams helemaal het einde vind...zou ik graag zien dat Siedah Garrett "Man in the mirror" zingt. Dus als iemand hier dat even kan regelen...heel graag
Oh ja...das ook zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt hier de connecties
Blanket was al laatstequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Of had ik dit topic niet mogen openen omdat ik hem niet had dichtgegooid?
Meen je dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:52 schreef quirina het volgende:
Mariah kon het niet helpen.
Bij de memorial zat ze zo vol met emoties dat ze daardoor vals zong.
Ik ben verder geen fan van Mariah. Ik vind Whitney Houston gewoon beter.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
http://www.supportjacksonportrait.com/?subject=healtheworld
Kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blanket was al laatste
hij weet het waarschijnlijk niet als je een topic als laatste vol maakt dan een nieuwe moet maken
Yeahhh ik word een puntjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
Je bent nieuw las ikquote:
Yeb net paar dagen oud hier op fok. Maar bevalt bestquote:
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
Idd, wat een bullshit... en dat voorbeeldkunstwerk ziet er nou niet echt uitnodigend uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
FAIL!!11!1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:41 schreef Euridice het volgende:
[..]
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |