Zeg, jij hebt hier de connectiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef blanket het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik Robbie Williams helemaal het einde vind...zou ik graag zien dat Siedah Garrett "Man in the mirror" zingt. Dus als iemand hier dat even kan regelen...heel graag
Oh ja...das ook zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt hier de connecties
Blanket was al laatstequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Of had ik dit topic niet mogen openen omdat ik hem niet had dichtgegooid?
Meen je dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:52 schreef quirina het volgende:
Mariah kon het niet helpen.
Bij de memorial zat ze zo vol met emoties dat ze daardoor vals zong.
Ik ben verder geen fan van Mariah. Ik vind Whitney Houston gewoon beter.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
http://www.supportjacksonportrait.com/?subject=healtheworld
Kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blanket was al laatste
hij weet het waarschijnlijk niet als je een topic als laatste vol maakt dan een nieuwe moet maken
Yeahhh ik word een puntjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.
Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:
Je bent nieuw las ikquote:
Yeb net paar dagen oud hier op fok. Maar bevalt bestquote:
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
Idd, wat een bullshit... en dat voorbeeldkunstwerk ziet er nou niet echt uitnodigend uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
FAIL!!11!1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:41 schreef Euridice het volgende:
[..]
belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef RSie het volgende:
[..]
FAIL!!11!1
![]()
iemand dom noemen en zelf zo'n fout maken
Schelden is onmachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Sowieso van een zeer bedenkelijk niveau om meteen te gaan lopen schelden als iets je niet aanstaat.
Dat schijnen mensen nog steeds niet te begrijpen hier, dat je je eigen mening kunt hebben die totaal afwijkt van hetgeen ze zelf denken of als normaal ervaren. Bekrompen geesten.
Ik heb wat werkjes van die 'kunstenaar' bekeken en zou er nog niet mee geassociëerd willen worden al kreeg ik er geld voor. Zelfs niet als het gaat om MJ. En ik zie het inderdaad als aandachttrekkerij van de beste man. Snel even geld verdienen over de rug en dood van MJ.
Iedereen roept hier dat er zoveel aasgieren zijn nu, die de dood van MJ uitbuiten, maar als puntje bij paaltje komt houden ze dat vervolgens zelf in stand door als kippen zonder kop mee te doen aan dit soort ongein. Precies het soort lui waar die aasgieren op hopen.
Wat eventueel conservatief zijn er overigens mee te maken heeft begrijp ik niet??Euridice
grote familliequote:
ik vind het nog raarder dat het niet weggegooid is door MJ. Wat bezielt je om het in deze staat terug in de kast te hangen, als trofee of aandenken ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:20 schreef silence_s het volgende:
Bebloed T-shirt in kast Michael Jackson
AMSTERDAM - De mysteries rondom de dood van Michael Jackson blijven zich opstapelen. Nu blijkt er een bebloed vrouwenshirt in de kledingkast van de popster te zijn gevonden.
Het prijskaartje zit er nog aan, wat aan zou kunnen geven dat het shirt niet gedragen is, maar alleen gebruikt om bloed mee op te dweilen. De foto van het kledingstuk werd daags na het overlijden van Michael gemaakt, opmerkelijk is echter dat de politie het shirt niet heeft meegenomen voor onderzoek.
"Het is ontzettend raar dat een bebloed shirt niet door de politie wordt meegenomen als bewijsmateriaal", zo laat advocaat Craig Silverman (die niet betrokken is bij Michaels zaak) weten aan The Sun. De politie van Los Angeles weet zelf ook niet wat er mis is gegaan. "Ik weet ook niet waarom het T-shirt niet is meegenomen", laat een woordvoerder van de politie weten. "De rechercheurs praten niet met de media, dus op dit moment hebben we geen antwoorden, Ik weet ook niet hoe lang dat nog gaat duren."
bron: prive/telegraaf
Kan inderdaad ook gewoon verf zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef everlast08 het volgende:
Het is natuurlijk The Sun, maar toch:
http://www.thesun.co.uk/s(...)Jackos-wardrobe.html
Raar, maar kan ook verf zijn i.p.v. bloed
Omdat blanket zijn halfbroertje isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Rosalyne het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom staat Omer Bhatti op deze familie foto? Hij staat naast MJ,hij tilt Blanket op...
[ afbeelding ]
Het zal best wel kunnen dat ze dezelfde moeder hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat blanket zijn halfbroertje is
Die foto onderbouwt mijn theorie alleen maar meer!
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat blanket zijn halfbroertje is
Die foto onderbouwt mijn theorie alleen maar meer!
En MJ de vader van Omer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.
Nee, dat is hij niet. Michael Jackson zou nooit in zijn testament zetten dat hij geen andere kinderen had als er nog een kind van hem ergens zou rondlopen. Bovendien lijkt Omer gewoon op zijn eigen vader, en totaal niet op MJ of wie dan ook in de Jackson familie. Men zegt dat Blanket op hem lijkt, ik vind van niet, ik vind dat Blanket gewoon op MJ lijkt.quote:
nee ik weet van niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Shitney het volgende:
Was al gepost dat hij eindelijk begraven wordt?
Het wordt Forest Lawn Cemetery.
Gelukkig maar, het werd tijd dat hij eindelijk begraven werd.
Het zou mij niet verbazen als dit een tijdelijke begraafplaats is totdat alles met de estate geregeld is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ik weet van niks
Jammer ik had liever neverland
ET online is de bron.quote:Exclusive Jackson news: More than a month after his death, plans are underway for Michael Jackson's final resting place.
ET has learned from a source that Michael Jackson's family has signed papers that clear the way for the late singer to be buried at Forest Lawn cemetery in the Hollywood Hills.
Keep checking here for all of the latest Jackson news.
Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:41 schreef Felixa het volgende:
Dan is dat waarschijnljk waar Jermaine het laatst over had in een interview. Dat er iets geregeld was maar dat hij het er niet mee eens was. Hij wilde Neverland.
Als die Neverland, of een gedeelte ervan bezitten, kunnen ze denk ik meer verdienen dan als ze het verkopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Hansje1982 het volgende:
die zullen het wel openstellen voor publiek?
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.
Waarom doet hij geen dna testquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:
Dr. Arnold Klein Won't Give Up
Posted Aug 6th 2009 12:20PM by TMZ Staff
The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.
Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.
Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.
But clearly Kaplan has something up his sleeve ...
Mee eens...maar het komt ook ten goede van z'n kinderen en laten we wel wezen voor de fans zou dit helemaal fantastisch zijn. Kan een mooi bedevaarts oort worden....en wth misschien ga ik er nog wel heen ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
Alle inkomsten gaan naar Michael's trust, niet naar de familie. Ik ga er vanuit dat vanuit de trust weliswaar voorzieningen betaald worden waar de familie van profiteert (zoals bijvoorbeeld Katherines huis, dat ook van de trust is), maar echt geld krijgen ze niet. Alleen Katherine en de kinderen krijgen geld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
Hmmm pulled the plug on Dr. Klein...inserted in Michael Jackson...up his sleeve...wat een ranzig stukjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:
Dr. Arnold Klein Won't Give Up
Posted Aug 6th 2009 12:20PM by TMZ Staff
The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.
Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.
Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.
But clearly Kaplan has something up his sleeve ...
Gave foto zeg...die had ik nog niet gezien. Zou die oprecht bezorgd zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Rosalyne het volgende:
Misschien denkt hij dat hij bepaalde rechten heeft omdat de laatste kerst met die kinderen heeft doorgebracht.
[ afbeelding ]
Was dat niet Blanket?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef sunny16947 het volgende:
Aan eerder geplubiceerde foto's te zien wel. witte vlekken op handen en nek.
Dat verhaal zal waarschijnlijk nog wel voor een boel gedoe gaan zorgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje: De songs zijn weg!
Prince heeft het niet zo ergquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was het ook Prince hoor, met die gevlekte vingers.
Edit: even opgezocht, inderdaad Prince:
[ afbeelding ]
Kan dat niet nog erger worden? Wat naar voor zo'n jochie! Ik kan me toch ook een foto herinneren van Blanket, met een lichte plek op zijn hand tijdens de herdenking. Maar waarschijnlijk beeld ik me dat in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Prince heeft het niet zo erg
alleen bij zijn vingers
Indien dat echt zo is, dan lijkt me dat toch het beste bewijs dat Michael inderdaad de biologische vader van de kinderen is....quote:
Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje: De songs zijn weg!
Je weet 't maar nooit bij MJ en familie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.
Hahaha wat leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef piepie het volgende:
Ik ben weer terug van even weggeweest met een heel opmerkelijk artikel met een nog opmerkelijkere foto.
Het artikel komt uit de Privé van vorige week (die mijn moeder mij gaf).
Ik zag het gisteravond en was nog in de sfeer van de Hermitage in Amsterdam die wij die dag hadden bezocht, .... tja toeval bestaat echt.
Kijk en oordeel zelf.
Grappig is het in elk geval zeker ...![]()
[ afbeelding ]
Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.
Michael droeg ook vaak kleding in die stijl van toen (vooral jasjes).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk![]()
![]()
Maar Michael leende zijn looks altijd he. Zijn smooth criminal look heeft hij van Fred Astaire, een andere look heeft hij van Peter Pan en Michael hield heel erg van kunst dus de meest logische verklaring is dat hij dit schilderij kende en de look heeft over genomen.
Ik denk het wel aangezien hij een kunstliefhebber was. Rembrandt is wereldwijd bekend en als je een liefhebber bent kijk je een stukje verder dan de bekende schilderijen. Aangezien dit ook nog eens gewoon in een museum hangt vind ik het hartstikke logisch dat MJ het kende. Desnoods uit een boek ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:05 schreef piepie het volgende:
[..]
Michael droeg ook vaak kleding in die stijl van toen (vooral jasjes).
Ik vraag me af of hij dit schilderij echt ooit zelf heeft gezien (er zijn zoveel schilderijen wereldwijd in musea).
Het is van een leerling van Rembrandt, dus niet zo bekend als de grote meester zelf.
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was het ook Prince hoor, met die gevlekte vingers.
Edit: even opgezocht, inderdaad Prince:
[ afbeelding ]
Gouden Eeuw, dat is niks, hij was er al in de tijd van de oude Egyptenaren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef piepie het volgende:
Ik ben weer terug van even weggeweest met een heel opmerkelijk artikel met een nog opmerkelijkere foto.
Het artikel komt uit de Privé van vorige week (die mijn moeder mij gaf).
Ik zag het gisteravond en was nog in de sfeer van de Hermitage in Amsterdam die wij die dag hadden bezocht, .... tja toeval bestaat echt.
Kijk en oordeel zelf.
Grappig is het in elk geval zeker ...![]()
[ afbeelding ]
Dat valt me nou echt heel erg tegen van MJ.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:05 schreef Rosalyne het volgende:
Dolle pret voor MJ tijdens dit interview(3 delen)
Zoiets kan gewoon geregeld via een advocaat / notaris. Dan zou in het contract wat zij ondertekend inderdaad niet de naam van de vraagouder(s) staan maar wel een geheimhoudingsclausule, overeenkomst voor vergoeding e.d.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Shitney het volgende:
Maar iemand heeft Blanket gebaard, en als het echt zo zou zijn dat de draagmoeder zelf ook niet wist dat ze een kind voor MJ droeg, had ze dat nu inmiddels wel begrepen. Zoveel draagmoeders zullen er niet zijn die op dezelfde dag als Blanket geboren is voor een anonieme ouder een kind hebben gebaard, dus dat zou ze inmiddels wel begrepen hebben. En dus ook al boven water zijn gekomen, want ze zou dan geen geheimhoudingsclausule hebben getekend, immers, dan was de vraagouder niet meer anoniem.
I doubt it. Ik studeer kunstegeschiedenis, heb ontzettend veel over de 17e eeuw colelge gehad, heb 3 collegereeksen over Rembrandt gevolgd en heb nog nooit dit schilderij gezien. Ook niet in boeken. Sterker nog, ik kan het niet eens op internet terugvinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk het wel aangezien hij een kunstliefhebber was. Rembrandt is wereldwijd bekend en als je een liefhebber bent kijk je een stukje verder dan de bekende schilderijen. Aangezien dit ook nog eens gewoon in een museum hangt vind ik het hartstikke logisch dat MJ het kende. Desnoods uit een boek ofzo
Een DNA test kan alleen als de ouder(s) en/of voogd van de kinderen toestemming geeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gouden Eeuw, dat is niks, hij was er al in de tijd van de oude Egyptenaren.
[ afbeelding ]
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
I doubt it. Ik studeer kunstegeschiedenis, heb ontzettend veel over de 17e eeuw colelge gehad, heb 3 collegereeksen over Rembrandt gevolgd en heb nog nooit dit schilderij gezien. Ook niet in boeken. Sterker nog, ik kan het niet eens op internet terugvinden.
Ik kan me niet voorstellen dat Michael dit kende.
Is dat Egyptische beeld nou echt?
Nou, het heeft nog steeds wel enkele gelijkenissen, maar het zal me niks verbazen als er inderdaad een photoshopje overheen is gegaan. Het oorspronkelijke artikel komt uit de Bild geloof ik. Dan weet je het welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]
Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doen
Hoezo kan dat niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet?
Of zullen ze van de pigmentremmers van papa gesnoept hebben?
quote:Kinderen Jackson mogen niet surfen
Kinderen Jackson mogen niet surfen
De kinderen van overleden popster Michael Jackson mogen van hun grootmoeder geen gebruik meer maken van het internet. Op die manier probeert Katherine Jackson te voorkomen dat haar kleinkinderen schokkende details te weten komen over de dood van hun vader.
De drie kinderen van Jackson, Prince Michael (12), Paris (11) en Blanket (7) werden onlangs door de rechtbank toegewezen aan hun grootmoeder Katherine (79). Zij is vastberaden om haar kleinkinderen te beschermen.
'Ze wil hen alle comfort bieden', meldde een bron gisteren aan de krant The Sun. 'Ze wil dat de kinderen zich snel thuis voelen, maar staat hen niet toe te surfen op het internet.'
De familie heeft ondertussen ook de papieren in orde gebracht om Michael te begraven op de begraafplaats van Forest Lawn in Hollywood. Op dit kerkhof vonden vele beroemdheden hun laatste rustplaats
quote:Geen derde autopsie Michael Jackson
Er komt geen derde autopsie op het lichaam van Michael Jackson. Geruchten doken op nadat moeder Katherine liet weten dat ze er niet in geloofd dat haar zoon een natuurlijke dood is gestorven.
De familie heeft wel om een tweede autopsie gevraagd. Die zou al drie dagen na de dood van de King of Pop afgerond zijn.
De resultaten van de eerste autopsie laten op zich wachten, maar worden vrijdag verwacht.
Ik denk de vader van Omer Bhatti(die Riz Bhatti) samen met die donkere nanny. Zou dat haar van Blanket kunnen verklaren en de huidskleur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:06 schreef sunny16947 het volgende:
Mijn idee:
Mj ontmoette de batthi's in Tunesië en was helemaal verrukt van de gelijkenis met Omer. Niet alleen fysiek, maar ook qua talent. Hij nodigde de familie uit om op Neverland te komen wonen en werken.
MJ wilde graag een copie van hemzelf. En aangezen dat in de Batthi's genen zat werd de moeder van Omer draagmoeder. En ms zelfs de vader donor.
Blanket is een broertje of halfbroertje van Omer. De ouders keerde na de geboorte terug naar Noorwegen. Omer bleef nog op Neverland. Vandaar dat hij zich vooral om Blanket bekommerde zoals te zien is op de filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |