abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71636381

En verder!
pi_71636421
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef blanket het volgende:

[..]

Hoewel ik Robbie Williams helemaal het einde vind...zou ik graag zien dat Siedah Garrett "Man in the mirror" zingt. Dus als iemand hier dat even kan regelen...heel graag
Zeg, jij hebt hier de connecties
pi_71636439
Of had ik dit topic niet mogen openen omdat ik hem niet had dichtgegooid?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:48:51 #4
264694 blanket
its human nature
pi_71636552
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zeg, jij hebt hier de connecties
Oh ja...das ook zo

Dichtgegooid? Ikke new-bee....ikke nie wetuh.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:49:21 #5
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71636570
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Of had ik dit topic niet mogen openen omdat ik hem niet had dichtgegooid?
Blanket was al laatste
hij weet het waarschijnlijk niet als je een topic als laatste vol maakt dan een nieuwe moet maken
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:51:18 #6
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71636654
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.

Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:

http://www.supportjacksonportrait.com/?subject=healtheworld
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71636674
Dat dacht ik al!
En ik had mijn plaatje al stiekum in de aanslag.
pi_71636700
Mariah kon het niet helpen.
Bij de memorial zat ze zo vol met emoties dat ze daardoor vals zong.
Ik ben verder geen fan van Mariah. Ik vind Whitney Houston gewoon beter.
pi_71636729
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:52 schreef quirina het volgende:
Mariah kon het niet helpen.
Bij de memorial zat ze zo vol met emoties dat ze daardoor vals zong.
Ik ben verder geen fan van Mariah. Ik vind Whitney Houston gewoon beter.
Meen je dat?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:55:12 #10
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71636774
tvp
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71637366
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
Er is een gaaf project gaande. David Ilan, een kunstenaar die pointillage portretten maakt. Hij wil een portret maken van Michael Jackson dat bestaat uit een miljoen 'dots'. Elke dot staat voor een fan, en elke dot heeft dan ook een naam.

Hij gaat aan dit portret beginnen als er 250.000 mensen zich geregistreerd hebben. Als je ook een dot in het portret van Michael Jackson wil, kan je hier stemmen:

Ik doe mee.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:20:57 #12
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71637657
Mariah Scarey Als er eentje is die ik niet aan kan horen... MJ wou ooit trouwens Whitney Houston geloof ik voor het I Just Cant Stop Loving You duet, maar ze weigerde ofzo. Gemiste kans
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71638155
Een postje voor nieuws van Michael Jackson!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:47:51 #14
264694 blanket
its human nature
pi_71638461
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Blanket was al laatste
hij weet het waarschijnlijk niet als je een topic als laatste vol maakt dan een nieuwe moet maken
Klopt
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:49:01 #15
264694 blanket
its human nature
pi_71638501
quote:

Yeahhh ik word een puntje (was ooit liedje van toch?...puntje erin, puntje eruit...zo gaat die goed?)
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:49:45 #16
189430 Anonymousz
pi_71638524
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef blanket het volgende:

[..]

Klopt
Je bent nieuw las ik
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:22:30 #17
264694 blanket
its human nature
pi_71639495
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Je bent nieuw las ik
Yeb net paar dagen oud hier op fok. Maar bevalt best
pi_71640955
quote:

Bizar!! Wat kunstenaars allemaal niet verzinnen voor een beetje aandacht
Ik doe niet mee overigens.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71641768
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 06:45:47 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71641908
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Idd, wat een bullshit... en dat voorbeeldkunstwerk ziet er nou niet echt uitnodigend uit.
Kleuterschoolniveau
Haters everywhere but I don't really care.
pi_71643348
Ik heb er ook geen zin in
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:12:57 #22
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71644649
Daily dose of Jackson:

Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71645066
Dies leuk! Er zitten leuke tussen, maar de meeste zijn wel van het Fuck, Bitch, Shut Up niveau, helaas.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:55:54 #24
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_71645758
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 04:41 schreef Euridice het volgende:

[..]

belachelijke opmerking, de wereld kan niet zonder kunstenaars, ik heb meegedaan, en verklaar hierbij ElizabethR tot het domste en conservatiefste wijf van het halve westrond..
FAIL!!11!1

iemand dom noemen en zelf zo'n fout maken
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:35:11 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71646891
ik word ook een puntje
Kan best een mooi eerbetoon zijn. Ik zie er geen kwaad in, of een kunstschilder een schilderij maakt van MJ of een muzikant een liedje van/over hem zingt. Ik zie geen verschil. Tig overleden artiesten zijn op doek vervaardigt of je het mooi vind is een kwestie van smaak.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_71647126
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef RSie het volgende:

[..]

FAIL!!11!1

iemand dom noemen en zelf zo'n fout maken

Sowieso van een zeer bedenkelijk niveau om meteen te gaan lopen schelden als iets je niet aanstaat.
Dat schijnen mensen nog steeds niet te begrijpen hier, dat je je eigen mening kunt hebben die totaal afwijkt van hetgeen ze zelf denken of als normaal ervaren. Bekrompen geesten.

Ik heb wat werkjes van die 'kunstenaar' bekeken en zou er nog niet mee geassociëerd willen worden al kreeg ik er geld voor. Zelfs niet als het gaat om MJ. En ik zie het inderdaad als aandachttrekkerij van de beste man. Snel even geld verdienen over de rug en dood van MJ.

Iedereen roept hier dat er zoveel aasgieren zijn nu, die de dood van MJ uitbuiten, maar als puntje bij paaltje komt houden ze dat vervolgens zelf in stand door als kippen zonder kop mee te doen aan dit soort ongein. Precies het soort lui waar die aasgieren op hopen.

Wat eventueel conservatief zijn er overigens mee te maken heeft begrijp ik niet??

Euridice, die op het oostelijk halfrond woont. Maar dat weet ze waarschijnlijk zelf niet eens.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElizabethR op 06-08-2009 12:18:39 (Aanvulling) ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:16:36 #27
189978 controlaltdelete
pi_71648043
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sowieso van een zeer bedenkelijk niveau om meteen te gaan lopen schelden als iets je niet aanstaat.
Dat schijnen mensen nog steeds niet te begrijpen hier, dat je je eigen mening kunt hebben die totaal afwijkt van hetgeen ze zelf denken of als normaal ervaren. Bekrompen geesten.

Ik heb wat werkjes van die 'kunstenaar' bekeken en zou er nog niet mee geassociëerd willen worden al kreeg ik er geld voor. Zelfs niet als het gaat om MJ. En ik zie het inderdaad als aandachttrekkerij van de beste man. Snel even geld verdienen over de rug en dood van MJ.

Iedereen roept hier dat er zoveel aasgieren zijn nu, die de dood van MJ uitbuiten, maar als puntje bij paaltje komt houden ze dat vervolgens zelf in stand door als kippen zonder kop mee te doen aan dit soort ongein. Precies het soort lui waar die aasgieren op hopen.

Wat eventueel conservatief zijn er overigens mee te maken heeft begrijp ik niet??

Euridice
Schelden is onmacht
Vind zijn werk ook niet zo geweldig maar dat is een kwestie van smaak. Hij is niet de enige trouwens die eraan verdient of beter wordt van MJ's dood. Tig uitgevers die nu fotoboeken e.d. uitbrengen die massaal gekocht worden, t-shirts, posters ga zo maar door. Zolang de gek ze koopt zal er aan verdient worden en dit zal nog wel een poos zo blijven ook.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_71648336
pi_71648705

Maar waarom staat Omer Bhatti op deze familie foto? Hij staat naast MJ,hij tilt Blanket op...
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:53:07 #30
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71648970
Ik vind het wel mooi, en ik vind de gedachte erachter ook wel mooi. Ik kende ook Join the Dot al, dat vond ik ook een gaaf project, gewoon omdat ik het een mooi idee vind dat elk stipje een gedachte of een wens in het grotere geheel van het portret representeert.

Overigens vind ik het prima als anderen het niet mooi vinden, kan er niet zo mee zitten eigenlijk. Ik ben liever een stipje in het portret van Michael Jackson dan dat ik een tabloid die nog steeds Jacko kopt koop of aanklik, zo heeft iedereen zijn voorkeuren. In alle vullis die rondom zijn dood is losgebarsten vond ik dit portret en zijn stukje Lake of Dreams op de maan eens iets fijn positiefs.

Dat brengt me trouwens op iets anders positiefs wat ook wel weer eens onder de aandacht gebracht mag worden:

Michael's Heal the World Foundation vind je hier http://www.htwf.org
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71649033
Het is natuurlijk The Sun , maar toch:
http://www.thesun.co.uk/s(...)Jackos-wardrobe.html
Raar, maar kan ook verf zijn i.p.v. bloed
Float like a butterfly, sting like a bee.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:57:48 #32
189430 Anonymousz
pi_71649096
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Rosalyne het volgende:
[ afbeelding ]

grote famillie
ik gok een stuk of 60 mensen

[ Bericht 7% gewijzigd door Anonymousz op 06-08-2009 13:06:24 ]
pi_71649750
Bebloed T-shirt in kast Michael Jackson

AMSTERDAM - De mysteries rondom de dood van Michael Jackson blijven zich opstapelen. Nu blijkt er een bebloed vrouwenshirt in de kledingkast van de popster te zijn gevonden.

Het prijskaartje zit er nog aan, wat aan zou kunnen geven dat het shirt niet gedragen is, maar alleen gebruikt om bloed mee op te dweilen. De foto van het kledingstuk werd daags na het overlijden van Michael gemaakt, opmerkelijk is echter dat de politie het shirt niet heeft meegenomen voor onderzoek.

"Het is ontzettend raar dat een bebloed shirt niet door de politie wordt meegenomen als bewijsmateriaal", zo laat advocaat Craig Silverman (die niet betrokken is bij Michaels zaak) weten aan The Sun. De politie van Los Angeles weet zelf ook niet wat er mis is gegaan. "Ik weet ook niet waarom het T-shirt niet is meegenomen", laat een woordvoerder van de politie weten. "De rechercheurs praten niet met de media, dus op dit moment hebben we geen antwoorden, Ik weet ook niet hoe lang dat nog gaat duren."

bron: prive/telegraaf
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:23:35 #34
189978 controlaltdelete
pi_71649859
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:20 schreef silence_s het volgende:
Bebloed T-shirt in kast Michael Jackson

AMSTERDAM - De mysteries rondom de dood van Michael Jackson blijven zich opstapelen. Nu blijkt er een bebloed vrouwenshirt in de kledingkast van de popster te zijn gevonden.

Het prijskaartje zit er nog aan, wat aan zou kunnen geven dat het shirt niet gedragen is, maar alleen gebruikt om bloed mee op te dweilen. De foto van het kledingstuk werd daags na het overlijden van Michael gemaakt, opmerkelijk is echter dat de politie het shirt niet heeft meegenomen voor onderzoek.

"Het is ontzettend raar dat een bebloed shirt niet door de politie wordt meegenomen als bewijsmateriaal", zo laat advocaat Craig Silverman (die niet betrokken is bij Michaels zaak) weten aan The Sun. De politie van Los Angeles weet zelf ook niet wat er mis is gegaan. "Ik weet ook niet waarom het T-shirt niet is meegenomen", laat een woordvoerder van de politie weten. "De rechercheurs praten niet met de media, dus op dit moment hebben we geen antwoorden, Ik weet ook niet hoe lang dat nog gaat duren."

bron: prive/telegraaf
ik vind het nog raarder dat het niet weggegooid is door MJ. Wat bezielt je om het in deze staat terug in de kast te hangen, als trofee of aandenken ofzo?
pi_71650349
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef everlast08 het volgende:
Het is natuurlijk The Sun , maar toch:
http://www.thesun.co.uk/s(...)Jackos-wardrobe.html
Raar, maar kan ook verf zijn i.p.v. bloed
Kan inderdaad ook gewoon verf zijn.
Eerst maar eens zo'n CSI-testje erop loslaten.

En mocht het wel bloed zijn, dan hoeft het nog helemaal niks met zijn dood te maken te hebben.
(wel goedkoop shirt trouwens, $3,99 als ik het goed lees )
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71651050
Dolle pret voor MJ tijdens dit interview(3 delen)
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:29:17 #37
262978 Moonwalk
pi_71653266
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Rosalyne het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom staat Omer Bhatti op deze familie foto? Hij staat naast MJ,hij tilt Blanket op...
[ afbeelding ]
Omdat blanket zijn halfbroertje is

Die foto onderbouwt mijn theorie alleen maar meer !
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:38:50 #38
189430 Anonymousz
pi_71653521
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Het zal best wel kunnen dat ze dezelfde moeder hebben

[ Bericht 7% gewijzigd door Anonymousz op 06-08-2009 15:53:10 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:48:29 #39
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71653754
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:57:07 #40
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71653945
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik dacht toen ik die foto zag precies hetzelfde, dat jij waarschijnlijk het mysterie hebt ontrafeld. Ik bedenk nu trouwens ook dat in de Bashir docu MJ eerst toch ook zegt dat hij de moeder van Blanket kent en een relatie met haar heeft gehad, en dat later terugneemt en dan zegt dat hij niet weet wie ze is. Ik denk echt dat jij gelijk hebt, dat Omers moeder de moeder van Blanket is. Dat verklaart echt zo veel uitspraken en vage toestanden van de laatste tijd.
En MJ de vader van Omer?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:10:06 #41
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71654332
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:57 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

En MJ de vader van Omer?
Nee, dat is hij niet. Michael Jackson zou nooit in zijn testament zetten dat hij geen andere kinderen had als er nog een kind van hem ergens zou rondlopen. Bovendien lijkt Omer gewoon op zijn eigen vader, en totaal niet op MJ of wie dan ook in de Jackson familie. Men zegt dat Blanket op hem lijkt, ik vind van niet, ik vind dat Blanket gewoon op MJ lijkt.

Maar iemand heeft Blanket gebaard, en als het echt zo zou zijn dat de draagmoeder zelf ook niet wist dat ze een kind voor MJ droeg, had ze dat nu inmiddels wel begrepen. Zoveel draagmoeders zullen er niet zijn die op dezelfde dag als Blanket geboren is voor een anonieme ouder een kind hebben gebaard, dus dat zou ze inmiddels wel begrepen hebben. En dus ook al boven water zijn gekomen, want ze zou dan geen geheimhoudingsclausule hebben getekend, immers, dan was de vraagouder niet meer anoniem.

Daar zitten dus wat gaten in het verhaal. Dan is de logische conclusie dat de draagmoeder van Blanket wél weet dat ze zijn draagmoeder was en het meest waarschijnlijke is dan dat het iemand is die heel dichtbij MJ gestaan moet hebben en op de een of andere manier er ook belang bij heeft dat niet bekend werd dat zij Blankets moeder was. En daar komt Omer dus in beeld.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:19:31 #42
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71654595
Was al gepost dat hij eindelijk begraven wordt?

Het wordt Forest Lawn Cemetery.

Gelukkig maar, het werd tijd dat hij eindelijk begraven werd.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:21:52 #43
189430 Anonymousz
pi_71654657
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Shitney het volgende:
Was al gepost dat hij eindelijk begraven wordt?

Het wordt Forest Lawn Cemetery.

Gelukkig maar, het werd tijd dat hij eindelijk begraven werd.
nee ik weet van niks
Jammer ik had liever neverland
pi_71654723
Ik had het ook nog nergens gelezen.
Enneh... wordt ie dan "helemaal" begraven, dus met hersens teruggeplaatst?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:25:03 #45
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71654757
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

nee ik weet van niks
Jammer ik had liever neverland
Het zou mij niet verbazen als dit een tijdelijke begraafplaats is totdat alles met de estate geregeld is.

Ik las in ieder geval net ergens, maar weet bij god niet meer waar, dat er inmiddels papierwerk is waaruit blijkt dat MJ op Forest Lawn begraven wordt binnen korte tijd. Waarschijnlijk in de komende week.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:27:01 #46
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71654805
Gevonden!
quote:
Exclusive Jackson news: More than a month after his death, plans are underway for Michael Jackson's final resting place.

ET has learned from a source that Michael Jackson's family has signed papers that clear the way for the late singer to be buried at Forest Lawn cemetery in the Hollywood Hills.

Keep checking here for all of the latest Jackson news.
ET online is de bron.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:27:16 #47
189430 Anonymousz
pi_71654819
thank you shitney
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:33:52 #48
189430 Anonymousz
pi_71654980
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:27 schreef Shitney het volgende:
Gevonden!
[..]

ET online is de bron.
nog een bron
http://wonderwall.msn.com(...).story#m=MOAi8QxEsWF
pi_71655154
Dan is dat waarschijnljk waar Jermaine het laatst over had in een interview. Dat er iets geregeld was maar dat hij het er niet mee eens was. Hij wilde Neverland.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:19:30 #50
264694 blanket
its human nature
pi_71656133
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:41 schreef Felixa het volgende:
Dan is dat waarschijnljk waar Jermaine het laatst over had in een interview. Dat er iets geregeld was maar dat hij het er niet mee eens was. Hij wilde Neverland.
Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:31:25 #51
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71656445
Neverland is verkocht aan een investeringsmij. Geheel of gedeeltelijk dat weet ik niet. Maar ik denk dat die er toch ook wel brood in zullen zien. En ws zouden die ook nog wel wat bij de gemeente kunnen bereiken. Volgens mij was het grootste struikelblok de weg er naartoe. Zou toch ook aangelegd kunnen worden. Dat betaald zich uiteindelijk wel terug. Alleen is dat ms. niet direct realiseerbaar en bv over 2 jaar alsnog een herbegrafenis.

Vond het wel vreemd dat na de verwaarlozing er na de dood van MJ ineens enorm werd opgeknapt aan de buitenkant van Neverland.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:22:57 #52
265291 Hansje1982
Wie niet drinkt, leeft niet
pi_71659365
die zullen het wel openstellen voor publiek?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:25:59 #53
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71659477
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Hansje1982 het volgende:
die zullen het wel openstellen voor publiek?
Als die Neverland, of een gedeelte ervan bezitten, kunnen ze denk ik meer verdienen dan als ze het verkopen.
Snooker is top!!!
pi_71659607
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef blanket het volgende:

[..]

Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:33:27 #55
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71659701
Dr. Arnold Klein Won't Give Up
Posted Aug 6th 2009 12:20PM by TMZ Staff

The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.

Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.

Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.

But clearly Kaplan has something up his sleeve ...
Snooker is top!!!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:36:37 #56
189430 Anonymousz
pi_71659815
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:

The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.

Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.

Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.

Waarom doet hij geen dna test
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:43:01 #57
264694 blanket
its human nature
pi_71660045
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
Mee eens...maar het komt ook ten goede van z'n kinderen en laten we wel wezen voor de fans zou dit helemaal fantastisch zijn. Kan een mooi bedevaarts oort worden....en wth misschien ga ik er nog wel heen ook
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:46:29 #58
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71660152
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Alle inkomsten gaan naar Michael's trust, niet naar de familie. Ik ga er vanuit dat vanuit de trust weliswaar voorzieningen betaald worden waar de familie van profiteert (zoals bijvoorbeeld Katherines huis, dat ook van de trust is), maar echt geld krijgen ze niet. Alleen Katherine en de kinderen krijgen geld.

Ik las gisteren dat Branca en co. al bezig zijn met allerlei juridische toestanden om de inkomsten uit merchandising veilig te stellen en stappen te ondernemen tegen illegale merchandising. Ook is er al een filmdeal met Columbia die een film gaan maken van de footage van de repetities van This is It. Columbia heeft daar 60 miljoen dollar voor betaald, waarvan 10% naar AEG gaat en de andere 90% naar de trust. En gisteren was Frank Dileo bij Larry King en ook die zei weer dat "Michael didn't like his family interfering in his business. He liked to keep business and family separate".

Ik denk dat Michael Jackson jaren geleden al door schade en schande wijzer was geworden en ervoor gezorgd heeft dat zijn familie niet (meer) van hem kon profiteren. Volgens mij is het allemaal redelijk strak afgetimmerd.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71660155
Misschien denkt hij dat hij bepaalde rechten heeft omdat de laatste kerst met die kinderen heeft doorgebracht.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:47:44 #60
264694 blanket
its human nature
pi_71660202
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:

Hmmm pulled the plug on Dr. Klein...inserted in Michael Jackson...up his sleeve...wat een ranzig stukje
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:50:23 #61
264694 blanket
its human nature
pi_71660301
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Rosalyne het volgende:
Misschien denkt hij dat hij bepaalde rechten heeft omdat de laatste kerst met die kinderen heeft doorgebracht.
[ afbeelding ]
Gave foto zeg...die had ik nog niet gezien. Zou die oprecht bezorgd zijn?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:10:17 #62
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71660975
Lijkt me sowieso duidelijk dat er een goede band was tussen de dr en MJ en zijn kids. Las dat hij ook de kinderen medisch begeleidde. Zou als dermatoloog ms te maken kunnen hebben met Prince zijn geërfde Vitiligo. En door de verhalen van MJ over vader Joe kan ik me die bezorgdheid, ook al is hij niet de vader, best voorstellen.

Verder het gedoe met de trust en Katherine's wil om mede executair te worden, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat toch door Joe wordt ingegeven. Heb de filmpjes nog eens bekeken van het telefoongesprek dat MJ had met ene Glenda. Nou de capaciteiten van Joe van het niet kunnen managen en geen zakelijk inzicht hebben liegen er niet om.
Snooker is top!!!
pi_71661178
Heeft Prince vitiligo?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:26:17 #64
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71661451
Aan eerder geplubiceerde foto's te zien wel. witte vlekken op handen en nek.
Snooker is top!!!
pi_71661605
Ik heb nog een nieuwtje: De songs zijn weg!
pi_71662143
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef sunny16947 het volgende:
Aan eerder geplubiceerde foto's te zien wel. witte vlekken op handen en nek.
Was dat niet Blanket?
pi_71662252
Volgens mij was het ook Prince hoor, met die gevlekte vingers.

Edit: even opgezocht, inderdaad Prince:
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:59:26 #68
189430 Anonymousz
pi_71662409
'Michael Jackson toch begraven op Forest Lawn

AMSTERDAM - De familie van Michael Jackson zou toch hebben besloten om hem te begraven op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn.

Waar het lichaam van Michael nu is, is onbekend. Ook is onduidelijk wanneer hij begraven wordt.

Broer Jermaine Jackson zei eerder dat Michael op Neverland begraven moest worden, maar zijn moeder Katherine vond het een slecht idee. Michael zei tegen haar dat hij nooit meer wenste terug te keren naar Neverland. Katherine sprak daarom haar voorkeur uit voor Forest Lawn, en krijgt nu haar zin.

bron telefraaf
pi_71662422
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Dat verhaal zal waarschijnlijk nog wel voor een boel gedoe gaan zorgen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:01:00 #70
189430 Anonymousz
pi_71662453
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:

[ afbeelding ]
Prince heeft het niet zo erg
alleen bij zijn vingers
pi_71662573
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Prince heeft het niet zo erg
alleen bij zijn vingers
Kan dat niet nog erger worden? Wat naar voor zo'n jochie! Ik kan me toch ook een foto herinneren van Blanket, met een lichte plek op zijn hand tijdens de herdenking. Maar waarschijnlijk beeld ik me dat in.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:44:56 #72
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71663683
Dat was Prince. Hij heeft ook spots in zijn nek.
Snooker is top!!!
pi_71663833
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Heeft Prince vitiligo?
Indien dat echt zo is, dan lijkt me dat toch het beste bewijs dat Michael inderdaad de biologische vader van de kinderen is....

Edit; en het lijkt me ook meteen een reden waarom de kinderen er, sinds Michael dood is, een stuk bruiner uitzien. misschien hield Michael ze wel uit de zon om hun huid zo licht mogelijk te houden, zodat de plekken minder zouden opvallen?
pi_71666540
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.

En Shitney, bedankt voor je uitleg over de trust.
pi_71667171
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.

Je weet 't maar nooit bij MJ en familie.
pi_71669818
Ik ben weer terug van even weggeweest met een heel opmerkelijk artikel met een nog opmerkelijkere foto.
Het artikel komt uit de Privé van vorige week (die mijn moeder mij gaf).
Ik zag het gisteravond en was nog in de sfeer van de Hermitage in Amsterdam die wij die dag hadden bezocht, .... tja toeval bestaat echt.

Kijk en oordeel zelf.
Grappig is het in elk geval zeker ...

vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:55:51 #77
262978 Moonwalk
pi_71670067
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef piepie het volgende:
Ik ben weer terug van even weggeweest met een heel opmerkelijk artikel met een nog opmerkelijkere foto.
Ik zag het gisteravond en was nog in de sfeer van de Hermitage in Amsterdam die wij die dag hadden bezocht, .... tja toeval bestaat echt.

Kijk en oordeel zelf.

[ afbeelding ]
Hahaha wat leuk
Maar Michael leende zijn looks altijd he. Zijn smooth criminal look heeft hij van Fred Astaire, een andere look heeft hij van Peter Pan en Michael hield heel erg van kunst dus de meest logische verklaring is dat hij dit schilderij kende en de look heeft over genomen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:59:51 #78
262978 Moonwalk
pi_71670155
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doen
pi_71670267
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hahaha wat leuk
Maar Michael leende zijn looks altijd he. Zijn smooth criminal look heeft hij van Fred Astaire, een andere look heeft hij van Peter Pan en Michael hield heel erg van kunst dus de meest logische verklaring is dat hij dit schilderij kende en de look heeft over genomen.
Michael droeg ook vaak kleding in die stijl van toen (vooral jasjes).
Ik vraag me af of hij dit schilderij echt ooit zelf heeft gezien (er zijn zoveel schilderijen wereldwijd in musea).
Het is van een leerling van Rembrandt, dus niet zo bekend als de grote meester zelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 07-08-2009 01:16:27 ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:18:57 #80
262978 Moonwalk
pi_71670536
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:05 schreef piepie het volgende:

[..]

Michael droeg ook vaak kleding in die stijl van toen (vooral jasjes).
Ik vraag me af of hij dit schilderij echt ooit zelf heeft gezien (er zijn zoveel schilderijen wereldwijd in musea).
Het is van een leerling van Rembrandt, dus niet zo bekend als de grote meester zelf.
Ik denk het wel aangezien hij een kunstliefhebber was. Rembrandt is wereldwijd bekend en als je een liefhebber bent kijk je een stukje verder dan de bekende schilderijen. Aangezien dit ook nog eens gewoon in een museum hangt vind ik het hartstikke logisch dat MJ het kende. Desnoods uit een boek ofzo
pi_71671778
Ik mis het witte kraagje.
pi_71671921
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:

[ afbeelding ]
Dat kan toch helemaal niet?
Of zullen ze van de pigmentremmers van papa gesnoept hebben?
pi_71671928
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef piepie het volgende:

Kijk en oordeel zelf.

[ afbeelding ]
Gouden Eeuw, dat is niks, hij was er al in de tijd van de oude Egyptenaren.

pi_71673430
Bewijs genoeg, zelfs de neus is hetzelfde, we kunnen gewoon nu in reincarnatie geloven.
pi_71674132
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:05 schreef Rosalyne het volgende:
Dolle pret voor MJ tijdens dit interview(3 delen)

Dat valt me nou echt heel erg tegen van MJ.
Steve Harvey
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71674254
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Shitney het volgende:
Maar iemand heeft Blanket gebaard, en als het echt zo zou zijn dat de draagmoeder zelf ook niet wist dat ze een kind voor MJ droeg, had ze dat nu inmiddels wel begrepen. Zoveel draagmoeders zullen er niet zijn die op dezelfde dag als Blanket geboren is voor een anonieme ouder een kind hebben gebaard, dus dat zou ze inmiddels wel begrepen hebben. En dus ook al boven water zijn gekomen, want ze zou dan geen geheimhoudingsclausule hebben getekend, immers, dan was de vraagouder niet meer anoniem.
Zoiets kan gewoon geregeld via een advocaat / notaris. Dan zou in het contract wat zij ondertekend inderdaad niet de naam van de vraagouder(s) staan maar wel een geheimhoudingsclausule, overeenkomst voor vergoeding e.d.
pi_71674366
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:18 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk het wel aangezien hij een kunstliefhebber was. Rembrandt is wereldwijd bekend en als je een liefhebber bent kijk je een stukje verder dan de bekende schilderijen. Aangezien dit ook nog eens gewoon in een museum hangt vind ik het hartstikke logisch dat MJ het kende. Desnoods uit een boek ofzo
I doubt it. Ik studeer kunstegeschiedenis, heb ontzettend veel over de 17e eeuw colelge gehad, heb 3 collegereeksen over Rembrandt gevolgd en heb nog nooit dit schilderij gezien. Ook niet in boeken. Sterker nog, ik kan het niet eens op internet terugvinden.

Ik kan me niet voorstellen dat Michael dit kende.

Is dat Egyptische beeld nou echt?
pi_71674492
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ja he, en hij zegt ook dat hij haar heeft beloofd om nooit haar identiteit bekend te maken. Ik geloof alleen niet meer dat die dokter de vader van Prince en Paris is. Die man kon allang een DNA test doen ipv moeilijk doen
Een DNA test kan alleen als de ouder(s) en/of voogd van de kinderen toestemming geeft.
De familie MJ heeft er baad bij om dat niet toe te staan en bovendien was de voogdij tot voor kort nog niet aan iemand toegekend.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:14:46 #89
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_71674540
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 04:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Gouden Eeuw, dat is niks, hij was er al in de tijd van de oude Egyptenaren.

[ afbeelding ]
pi_71674565
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:07 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

I doubt it. Ik studeer kunstegeschiedenis, heb ontzettend veel over de 17e eeuw colelge gehad, heb 3 collegereeksen over Rembrandt gevolgd en heb nog nooit dit schilderij gezien. Ook niet in boeken. Sterker nog, ik kan het niet eens op internet terugvinden.

Ik kan me niet voorstellen dat Michael dit kende.

Is dat Egyptische beeld nou echt?
Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?

Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.

[ Bericht 3% gewijzigd door MinderMutsig op 07-08-2009 10:25:26 ]
pi_71676298
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik was ook al aan het googelen maar ik vond alleen deze zwart-wit versie waarin hij toch ietsje minder lijkt. Creatief met photoshop?
[ afbeelding ]

Geschilderd door een leerling van Rembrandt genaamd Barent Fabritius.
Nou, het heeft nog steeds wel enkele gelijkenissen, maar het zal me niks verbazen als er inderdaad een photoshopje overheen is gegaan. Het oorspronkelijke artikel komt uit de Bild geloof ik. Dan weet je het wel
pi_71676519
Weer een nieuw Q&A-filmpje op tmz.
De vragen gaan afwisselend over MJ en Paula Abdul.

http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=2f35b215-c3ed-4d86-8d5d-6c18ad17b84f

Ze zeggen daar trouwens met grote stelligheid dat MJ niet de biologische vader is van Paris en Prince.
pi_71676534
dus...
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_71677798
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef Treezz het volgende:
dus...
Verklaar je nader
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:11:17 #95
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71678015
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit geloofd. Die kinderen lijken zoveel op de Jackson familie.

Ze hebben ook die oren die MJ had, vooral Paris heeft dezelfde zeiloren als haar vader. Er bestaat ook een vergelijkingsplaatje van, maar dat kan ik niet meer vinden.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:13:26 #96
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71678080
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 04:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat kan toch helemaal niet?
Of zullen ze van de pigmentremmers van papa gesnoept hebben?
Hoezo kan dat niet?

Op veel fotos van Prince zie je dat hij ook vlekken in zijn nek heeft, zelfs al op de peuterfotos van hem uit OK magazine, zal die foto eens opzoeken.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:08:26 #97
189430 Anonymousz
pi_71679597
quote:
Kinderen Jackson mogen niet surfen

Kinderen Jackson mogen niet surfen

De kinderen van overleden popster Michael Jackson mogen van hun grootmoeder geen gebruik meer maken van het internet. Op die manier probeert Katherine Jackson te voorkomen dat haar kleinkinderen schokkende details te weten komen over de dood van hun vader.
De drie kinderen van Jackson, Prince Michael (12), Paris (11) en Blanket (7) werden onlangs door de rechtbank toegewezen aan hun grootmoeder Katherine (79). Zij is vastberaden om haar kleinkinderen te beschermen.

'Ze wil hen alle comfort bieden', meldde een bron gisteren aan de krant The Sun. 'Ze wil dat de kinderen zich snel thuis voelen, maar staat hen niet toe te surfen op het internet.'

De familie heeft ondertussen ook de papieren in orde gebracht om Michael te begraven op de begraafplaats van Forest Lawn in Hollywood. Op dit kerkhof vonden vele beroemdheden hun laatste rustplaats
quote:
Geen derde autopsie Michael Jackson

Er komt geen derde autopsie op het lichaam van Michael Jackson. Geruchten doken op nadat moeder Katherine liet weten dat ze er niet in geloofd dat haar zoon een natuurlijke dood is gestorven.

De familie heeft wel om een tweede autopsie gevraagd. Die zou al drie dagen na de dood van de King of Pop afgerond zijn.

De resultaten van de eerste autopsie laten op zich wachten, maar worden vrijdag verwacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anonymousz op 07-08-2009 13:17:34 ]
pi_71683330
Jermaine Jackson in voetsporen Michael

Jermaine Jackson heeft gezworen het werk van zijn overleden broer Michael voort te zetten.
En met werk doelt Jermaine niet op de podiumkunsten van The King of Pop. "De tragedie van de dood van mijn broer draag ik nog steeds met me mee", vertelt Jermaine op digitalspy.co.uk. "Maar in zijn dood heb ik mijn levensmissie gevonden. Mijn bestaan zal vanaf nu in het teken staan van het verspreiden van Michaels boodschap."

Jermaine wil voorkomen dat het publiek die kant van Michael vergeet. "Ik wil de wereld laten zien dat het belangrijkste aspect van zijn leven niet optreden of muziek was, maar het verbeteren van de wereld. Begrijp je dit dan snap je de essentie van mijn broer."
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:06:08 #99
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71683520
Mijn idee:
Mj ontmoette de batthi's in Tunesië en was helemaal verrukt van de gelijkenis met Omer. Niet alleen fysiek, maar ook qua talent. Hij nodigde de familie uit om op Neverland te komen wonen en werken.

MJ wilde graag een copie van hemzelf. En aangezen dat in de Batthi's genen zat werd de moeder van Omer draagmoeder. En ms zelfs de vader donor.

Blanket is een broertje of halfbroertje van Omer. De ouders keerde na de geboorte terug naar Noorwegen. Omer bleef nog op Neverland. Vandaar dat hij zich vooral om Blanket bekommerde zoals te zien is op de filmpjes.
Snooker is top!!!
pi_71683959
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:06 schreef sunny16947 het volgende:
Mijn idee:
Mj ontmoette de batthi's in Tunesië en was helemaal verrukt van de gelijkenis met Omer. Niet alleen fysiek, maar ook qua talent. Hij nodigde de familie uit om op Neverland te komen wonen en werken.

MJ wilde graag een copie van hemzelf. En aangezen dat in de Batthi's genen zat werd de moeder van Omer draagmoeder. En ms zelfs de vader donor.

Blanket is een broertje of halfbroertje van Omer. De ouders keerde na de geboorte terug naar Noorwegen. Omer bleef nog op Neverland. Vandaar dat hij zich vooral om Blanket bekommerde zoals te zien is op de filmpjes.
Ik denk de vader van Omer Bhatti(die Riz Bhatti) samen met die donkere nanny. Zou dat haar van Blanket kunnen verklaren en de huidskleur.
De moeder van Omer samen met MJ dat kan niet en beide ouders van Omer(Pia en Riz) dat kan ook niet, in beide gevallen zou Blanket er dan anders uitzien.

Die donkere nanny werkte sinds 1991 voor MJ maar is pas sinds 1999 de nanny geworden(in dat jaar is MJ van Debbie gescheiden).
De moeder van Omer werkte toen al als nanny
Riz Bhatti ziet Blanket niet als zijn zoontje omdat hij slecht sperma heeft geleverd, maar Omer ziet Blanket wel als zijn halfbroertje.
De donkere nanny is in december 2008 ontslagen maar toen ze hoorde dat MJ was overleden is zij naar the Jackson family gegaan om weer bij haar "zoon" te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')