Als die Neverland, of een gedeelte ervan bezitten, kunnen ze denk ik meer verdienen dan als ze het verkopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Hansje1982 het volgende:
die zullen het wel openstellen voor publiek?
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Probleem daarmee is de wetgeving. Hij mag niet begraven worden op Neverland. Vind dat echt doodzonde want als ze daar alles in oude glorie zouden kunnen herstellen gaat de jackson-family binnenlopen. Net als bij Elvis wordt daar goudgeld verdient.
Waarom doet hij geen dna testquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:
Dr. Arnold Klein Won't Give Up
Posted Aug 6th 2009 12:20PM by TMZ Staff
The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.
Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.
Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.
But clearly Kaplan has something up his sleeve ...
Mee eens...maar het komt ook ten goede van z'n kinderen en laten we wel wezen voor de fans zou dit helemaal fantastisch zijn. Kan een mooi bedevaarts oort worden....en wth misschien ga ik er nog wel heen ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
Alle inkomsten gaan naar Michael's trust, niet naar de familie. Ik ga er vanuit dat vanuit de trust weliswaar voorzieningen betaald worden waar de familie van profiteert (zoals bijvoorbeeld Katherines huis, dat ook van de trust is), maar echt geld krijgen ze niet. Alleen Katherine en de kinderen krijgen geld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist, en dat gun ik die bloedzuigers niet. Laat ze zelf maar werken voor hun centen in plaats van voor de zoveelste keer op Michaels inkomsten te teren.
Hmmm pulled the plug on Dr. Klein...inserted in Michael Jackson...up his sleeve...wat een ranzig stukjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef sunny16947 het volgende:
Dr. Arnold Klein Won't Give Up
Posted Aug 6th 2009 12:20PM by TMZ Staff
The judge unceremoniously pulled the plug on Dr. Arnold Klein's attempt to insert himself in the Michael Jackson custody case on Monday ... but last night his lawyer told us the doctor will go back for a second round.
Klein's lawyer, Mark Vincent Kaplan, told us last night outside Boa Steakhouse in West Hollywood he'll file legal papers on Klein's behalf sometime after the beginning of September.
Last Monday, Kaplan went before the judge and expressed Klein's concerns over parenting issues involving Jackson's three kids. There are reports Dr. Klein could be the biological father, but he's never acknowledged it. The judge checkmated Kaplan, noting that Klein had no legal standing to lodge objections to the custody settlement between Katherine Jackson and Debbie Rowe.
But clearly Kaplan has something up his sleeve ...
Gave foto zeg...die had ik nog niet gezien. Zou die oprecht bezorgd zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Rosalyne het volgende:
Misschien denkt hij dat hij bepaalde rechten heeft omdat de laatste kerst met die kinderen heeft doorgebracht.
[ afbeelding ]
Was dat niet Blanket?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef sunny16947 het volgende:
Aan eerder geplubiceerde foto's te zien wel. witte vlekken op handen en nek.
Dat verhaal zal waarschijnlijk nog wel voor een boel gedoe gaan zorgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje: De songs zijn weg!
Prince heeft het niet zo ergquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was het ook Prince hoor, met die gevlekte vingers.
Edit: even opgezocht, inderdaad Prince:
[ afbeelding ]
Kan dat niet nog erger worden? Wat naar voor zo'n jochie! Ik kan me toch ook een foto herinneren van Blanket, met een lichte plek op zijn hand tijdens de herdenking. Maar waarschijnlijk beeld ik me dat in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Prince heeft het niet zo erg
alleen bij zijn vingers
Indien dat echt zo is, dan lijkt me dat toch het beste bewijs dat Michael inderdaad de biologische vader van de kinderen is....quote:
Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje: De songs zijn weg!
Je weet 't maar nooit bij MJ en familie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whahahaha, daar geloof ik helemaal niets van. En als ze dat wel gedaan heeft is het nog niet erg want er is vast wel back-up materiaal te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |