Shomonquote:
Nee, 2 fails achter elkaar. Eerst dat ik dat topic per ongeluk sluit, en nu dit weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
dacht ook al, zat te zoeken naar nummer 64
dit kan je zeker niet meer veranderen ofwel?
SHAMONEquote:
ooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Will You Be There op mijn computer.
Treatened op de mijne heerlijk nummer!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Will You Be There op mijn computer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEHEEE
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:50 schreef Bevin het volgende:
Padadampam padadampam padadampampampamHij zingt het live hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEHEEE
Serieus dan klinkt het gewoon vet...krijg altijd de rillingtjes van die tour!quote:
Ik ben mee met DrDentz ik dacht ook altijd dat het live was......ben blij dat jij dat ook zegt!quote:
Idd, BAD Tour is hij op zijn best livequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:57 schreef veuvje het volgende:
Daarom is de BAD toer ook zo vet om te zien....echt live en hoe!
Grapje, het is toch playback.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ben mee met DrDentz ik dacht ook altijd dat het live was......ben blij dat jij dat ook zegt!
Whoehoe kan lekker slapen nu......
* hij houdt ons voor de gek, goh.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Rnnz het volgende:
Smooth Criminal is op enkele keren op de BAD Tour na nooit live uitgevoerd.
Deze is ook 'gewoon' pre-recorded. Dacht dat je dat wel zou weten DrDentz
Nee.quote:
En nu lekker slapenquote:
welterusten, MJ had toch ook heel veel niet gereleasde songs?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ben mee met DrDentz ik dacht ook altijd dat het live was......ben blij dat jij dat ook zegt!
Whoehoe kan lekker slapen nu......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
ok, bedankt, ga ze nu meteen luisterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Hier staan er een paar:
Michael Jackson's nooit uitgegeven nummers
Hij had nog aardig wat in de pijpleiding zitten inderdaad. Daarentegen, dat had Michael altijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:30 schreef piepie het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)eady-rolling-in.html
Het geld rolt binnen!
Zo erg als je leest hoeveel plannen hij had voor de toekomst. Dat had mooi kunnen worden!
60 nieuwe songs voor meerdere albums, een film, de tourquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:30 schreef piepie het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)eady-rolling-in.html
Het geld rolt binnen!
Zo erg als je leest hoeveel plannen hij had voor de toekomst. Dat had mooi kunnen worden!
Hadden jullie me toch bijna mooi van me slaapje gehouden, maar gelukkig optijd uitgezetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij had nog aardig wat in de pijpleiding zitten inderdaad. Daarentegen, dat had Michael altijd. Van een hoop is nooit wat gekomen
ja, inderdaad, ik heb het filmpje net bekekenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:29 schreef Yenthe het volgende:
Wat is zijn stem hier laagvanaf 2:34, helemaal het verschil met Heal the World, die daarna start...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |