Shomonquote:
Nee, 2 fails achter elkaar. Eerst dat ik dat topic per ongeluk sluit, en nu dit weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
dacht ook al, zat te zoeken naar nummer 64
dit kan je zeker niet meer veranderen ofwel?
SHAMONEquote:
ooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Will You Be There op mijn computer.
Treatened op de mijne heerlijk nummer!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Will You Be There op mijn computer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEHEEE
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:50 schreef Bevin het volgende:
Padadampam padadampam padadampampampamHij zingt het live hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEHEEE
Serieus dan klinkt het gewoon vet...krijg altijd de rillingtjes van die tour!quote:
Ik ben mee met DrDentz ik dacht ook altijd dat het live was......ben blij dat jij dat ook zegt!quote:
Idd, BAD Tour is hij op zijn best livequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:57 schreef veuvje het volgende:
Daarom is de BAD toer ook zo vet om te zien....echt live en hoe!
Grapje, het is toch playback.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ben mee met DrDentz ik dacht ook altijd dat het live was......ben blij dat jij dat ook zegt!
Whoehoe kan lekker slapen nu......
* hij houdt ons voor de gek, goh.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Rnnz het volgende:
Smooth Criminal is op enkele keren op de BAD Tour na nooit live uitgevoerd.
Deze is ook 'gewoon' pre-recorded. Dacht dat je dat wel zou weten DrDentz
Nee.quote:
En nu lekker slapenquote:
welterusten, MJ had toch ook heel veel niet gereleasde songs?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:11 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ben mee met DrDentz ik dacht ook altijd dat het live was......ben blij dat jij dat ook zegt!
Whoehoe kan lekker slapen nu......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
ok, bedankt, ga ze nu meteen luisterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Hier staan er een paar:
Michael Jackson's nooit uitgegeven nummers
Hij had nog aardig wat in de pijpleiding zitten inderdaad. Daarentegen, dat had Michael altijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:30 schreef piepie het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)eady-rolling-in.html
Het geld rolt binnen!
Zo erg als je leest hoeveel plannen hij had voor de toekomst. Dat had mooi kunnen worden!
60 nieuwe songs voor meerdere albums, een film, de tourquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:30 schreef piepie het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)eady-rolling-in.html
Het geld rolt binnen!
Zo erg als je leest hoeveel plannen hij had voor de toekomst. Dat had mooi kunnen worden!
Hadden jullie me toch bijna mooi van me slaapje gehouden, maar gelukkig optijd uitgezetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij had nog aardig wat in de pijpleiding zitten inderdaad. Daarentegen, dat had Michael altijd. Van een hoop is nooit wat gekomen
ja, inderdaad, ik heb het filmpje net bekekenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:29 schreef Yenthe het volgende:
Wat is zijn stem hier laagvanaf 2:34, helemaal het verschil met Heal the World, die daarna start...
Ja die staan in een fonds voor zijn kids en dan schijnt La toya ook nog een harde schijf uit het huis van Michael gehaald te hebben met allemaal nummers....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
hij had toch ook allerlei nummers op de naam van z'n kinderen gezet (nog niet uitgebrachte nummers)
zodat zijn kinderen daar later nog goed van konden leven (qua geld enzo)
nice, hij moet ook nog wel veel niet uitgebrachte nummers hebben, aangezien hij bij elk album toch wel begon met 100 songsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja die staan in een fonds voor zijn kids en dan schijnt La toya ook nog een harde schijf uit het huis van Michael gehaald te hebben met allemaal nummers....
Jep, dus op het moment dat ik met me rollatortje en me ipod aangesloten op me gehoorapparaat rondschuivelen heb ik nog steeds nieuwe nummer van Michael! Leuk vooruitzichtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
nice, hij moet ook nog wel veel niet uitgebrachte nummers hebben, aangezien hij bij elk album toch wel begon met 100 songs
achter de geraniums nog steeds naar Michael luisteren (en stiekem de moonwalk doen)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef veuvje het volgende:
[..]
Jep, dus op het moment dat ik met me rollatortje en me ipod aangesloten op me gehoorapparaat rondschuivelen heb ik nog steeds nieuwe nummer van Michael! Leuk vooruitzicht
Prachtig uitzicht toch en dan me niet bestaande kleinkinderen (moet je toch eerst kinderen willen) met zijn muziek doodgooien en ze inderdaad de moonwalk leren en samen met oma naar You Tube filmpjes van hem kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
achter de geraniums nog steeds naar Michael luisteren (en stiekem de moonwalk doen)
Eentje kan de druppel zijn he. Maar ik vind het interessanter om te weten hoe dat propofol überhaupt in zijn huis is gekomen (dat is al verboden) en hoe het vervolgens in zijn lichaam is gekomen.. En Michael kan het wel gewild hebben, die Murray moest ten eerste al weten dat je dat spul niet eens in huis mag hebben en ten tweede moet ie ook wel kunnen bedenken dat je dat niet oneindig in iemand kan blijven pompen.. als hij het al heeft toegediend.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:14 schreef veuvje het volgende:
Het blijft een lastige zaak met die dokter!!
Ik bedoel als hij schuldig is hij schuldig maar we moeten niet op zoek gaan naar een zondebok, hij nam en wilde de medicatie zelf!
Kijk heeft hij de fout gemaakt om het infuus verkeerd af te stellen dan ben je hartstikke schuldig, je bent verdorie niet voor niks een dokter!
Dat is wat ze moeten uitzoeken hoe het kan dat hij ondanks dat hij al meerdere dosissen gehad aan deze dosis overleed...dat vraag ik me af!
Maar het merendeel (>90%) zou niet eens af zijn. Ze hebben waarschijnlijk veel melodieën gecomponeerd etc en waarschijnlijk hebben ze dus dat merendeel al in een beginfase afgekeurd. Die kun je nu ook niet uitbrengen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
nice, hij moet ook nog wel veel niet uitgebrachte nummers hebben, aangezien hij bij elk album toch wel begon met 100 songs
Nou met een infuus (want dat was het) is de afstelling heel erg belangrijk als een vloeistof te snel druppelt dan gaat het fout ja en als arts moet je dat weten!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:48 schreef Bevin het volgende:
[..]
Eentje kan de druppel zijn he. Maar ik vind het interessanter om te weten hoe dat propofol überhaupt in zijn huis is gekomen (dat is al verboden) en hoe het vervolgens in zijn lichaam is gekomen.. En Michael kan het wel gewild hebben, die Murray moest ten eerste al weten dat je dat spul niet eens in huis mag hebben en ten tweede moet ie ook wel kunnen bedenken dat je dat niet oneindig in iemand kan blijven pompen.. als hij het al heeft toegediend.
Zou kunnen, maar je weet het niet. Smooth Criminal en Another Part Of Me haalden in eerste instantie ook de cut niet, wie weet heeft ie nog wel een paar pareltjes uiteindelijk ook echt niet uitgebracht, zou mij op zich niet eens verbazen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd naar die 60 nummers....
Zal wel veel zooi bij zitten, anders had ie het al wel uitgebracht...
Ik hoorde dat zelfs Billy Jean de cut bijna niet gehaald had, omdat Quincy niet tevreden er over was.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar je weet het niet. Smooth Criminal en Another Part Of Me haalden in eerste instantie ook de cut niet, wie weet heeft ie nog wel een paar pareltjes uiteindelijk ook echt niet uitgebracht, zou mij op zich niet eens verbazen.
Ja tuurlijk is dat met geld gekochtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef veuvje het volgende:
[..]
Nou met een infuus (want dat was het) is de afstelling heel erg belangrijk als een vloeistof te snel druppelt dan gaat het fout ja en als arts moet je dat weten!
Hoe dat spul in huis komt is mij opzich vrij duidelijk....veel geld dan krijg je alles!
En die man kreeg 50.000 dollar betaalt per maand en zat diep in de schulden....maar boven dat alles was hij er van overtuigd dat niemand er achter zou komen!
Thriller zou eerst misschien niet eens worden uitgebracht door de economische crisis toenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zelfs Billy Jean de cut bijna niet gehaald had, omdat Quincy niet tevreden er over was.
Toen ging MJ flippen en terecht....blijkt achter af!
Billie Jean niet.. ze waren alleen niet tevreden over de 'afmixing' van het nummer. Het was vooraf al duidelijk dat een 'cornerstone' van het album zou zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zelfs Billy Jean de cut bijna niet gehaald had, omdat Quincy niet tevreden er over was.
Toen ging MJ flippen en terecht....blijkt achter af!
Is niet eens bijzonder veel voor een goede prive cardioloog. Alleen zo goed was ie blijkbaar niet.. zou ie überhaupt wel een cardioloog zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Robijn1961 het volgende:
Murray kreeg niet 50.000 dollar per maand betaald, maar 150.000 dollar. Klein verschil.
Er gaan geruchten dat het enkel een basisarts was...maar wat daarvan waar is?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Is niet eens bijzonder veel voor een goede prive cardioloog. Alleen zo goed was ie blijkbaar niet.. zou ie wel een cardioloog zijn?![]()
Denk het ook! En dan de kokkin...die heeft zelf verklaard dat ze Murray 's morgens zag sjouwen met zuurstofflessen naar boven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef Bevin het volgende:
Omdat ie hem niet tegensprak en precies deed wat ie wilde zeker
Zit er dik in. Er komen nu verhalen dat ie dik in de schulden zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
het ging hem uiteindelijk alleen maar om het geld (Murray)
Jaja, niets mensenlijks was hem vreemd die Murray.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
het ging hem uiteindelijk alleen maar om het geld (Murray)
nee, ipv dat hij ff goed z'n werk doet en niet de kantjes eraf loopt, dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:15 schreef Bevin het volgende:
[..]
Jaja, niets mensenlijks was hem vreemd die Murray.
Nou erg goed werk heeft ie niet gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef veuvje het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat Murray ook de prive arts is geweest van James Brown en dat daarom Michael hem wilde hebben!
Nee klopt dat is het rare aan het verhaal!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou erg goed werk heeft ie niet gedaan.
Ja ik was de tel kwijt..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef Fiddlergurl het volgende:
Tvp, was m kwijt na gisteravond!
Wat een toparts danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef veuvje het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat Murray ook de prive arts is geweest van James Brown en dat daarom Michael hem wilde hebben!
TMZ zit meestal goed! Plaats maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
Er staat weer een 'roddeltje' op tmz, maar die plaats ik ff in SHO, daar past ie beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |