abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71694020
Michael Jackson in een notendop

Michael Joseph Jackson (August 29, 1958 – June 25, 2009), dubbed the "King of Pop", was an American musician and one of the most commercially successful entertainers of all time. His unique contributions to music and dance, along with a highly publicized personal life, made him a prominent figure in popular culture for four decades.

He started a solo career in 1971, having made his debut in 1964 as a member of The Jackson 5. His 1982 album Thriller remains the best-selling album of all time, with four others — Off the Wall (1979), Bad (1987), Dangerous (1991), and HIStory (1995) — among the best selling. He popularized several physically complicated dance moves, such as the robot and the moonwalk. He is widely credited with having transformed the music video from a promotional tool into an art form, with videos for his songs "Billie Jean", "Beat It" and "Thriller" making him the first African American artist to amass a strong crossover following on MTV.

A double-inductee into the Rock and Roll Hall of Fame, his other achievements feature multiple Guinness World Records — including the "Most Successful Entertainer of All Time" — 13 Grammy Awards, 17 number one singles (including the four number ones with Jackson 5), and estimated sales of over 750 million records.[2] He was also a notable philanthropist and humanitarian who donated millions of dollars to 39 charities, and also raised money through his own Heal the World Foundation.

Jackson's personal life generated significant controversy. His changing appearance was noticed from the early 1980s, with changes to the shape of his nose and to the color of his skin drawing media publicity. He was accused in 1993 of child sexual abuse, although no charges were brought. He married twice, first in 1994 and again in 1996, and brought up three children, one of them born to a surrogate mother. In 2005, he was tried and acquitted of child molestation allegations; the singer cited monetary interest of some of parents and persecution out of vengeance. Jackson died at the age of 50 on June 25, 2009, in Los Angeles, California after suffering from cardiac arrest. His memorial service was broadcast live around the world.

Hier weer verder!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_71694092
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nieuws van TMZ:

Jackson Toxicology Report -- Propofol Plus ...

Multiple law enforcement sources tell us the toxicology report in the Michael Jackson case shows Jackson had a lethal amount of the anesthetic Propofol in his system -- but that wasn't the only drug.

We're told the toxicology findings show there was also Xanax -- generic is called alprazolam -- in Jackson's system. Xanax is used to treat anxiety.

But our sources say Propofol was -- as one source put it -- "front and center in terms of why he [Jackson] died."
Deze nog even uit vorig topic.

Leuke mix dus voor je lichaam
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:25:38 #3
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71694132
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71694140
Wat een shitbericht. Xanax hoor je veel over in het wereldje der celebs....
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:27:22 #5
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71694184
Kut kut kut. Wanneer komen ze nou eens met een officieel rapport.
Waiting for This is it!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:30:23 #6
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71694257
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef Fiddlergurl het volgende:
Wat een shitbericht. Xanax hoor je veel over in het wereldje der celebs....
Xanax is een kalmeringsmiddel.
Waiting for This is it!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:35:05 #7
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71694384
Daily dose of Jackson:

And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71694519
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Xanax is een kalmeringsmiddel.
Ja ik weet het, maar ik bedoelde dat veel celebs er verslaafd aan zijn.

Shitney: Briljante post
pi_71694625
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef Shitney het volgende:
Daily dose of Jackson:

[ afbeelding ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:44:24 #10
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71694647
Over concerten gesproken:

Ik ben in de Kuip, in Wembley en in Barcelona naar Bad geweest, en in de Kuip en in Stockholm naar Dangerous en in de Arena naar History. Ik had ook kaarten voor Antwerpen geloof ik dat het was, maar ik vond History niet zo'n denderende tour dus die heb ik toen verkocht. Vond zelf Bad in Wembley het gaafste concert waar ik ooit naartoe geweest ben. Ik had ook hoge verwachtingen van MJ in de O2, want Prince in de O2 was fantastisch.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71694721
Ik baal alleen maar als een stekker dat ik hem nooit live heb gezien.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:52:16 #12
189430 Anonymousz
pi_71694921
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
ik baal ook
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:57:19 #13
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71695124
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Ik had het er pas nog met de vriendin over met wie ik in de Arena naar History ben geweest, dat was haar eerste MJ concert en ze belde pas nog omdat hij dood was natuurlijk om herinneringen op te halen.

Als je MJ al fantastisch vindt op een cd, of in een videoclip, ik kan je vertellen, dat was echt niets vergeleken bij de energie van MJ op het podium. Ik vond History echt zijn slechtste tour, maar zelfs toen was het echt madness.

Als MJ opkwam, dan ging werkelijk het dak eraf. ik ben naar heel veel concerten geweest in mijn leven, maar de waanzin zoals ik die bij MJ heb meegemaakt, heb ik echt nooit meer meegemaakt. Hij kwam op, bewoog alleen zijn vinger bijvoorbeeld, of zette zijn bril af ofzo, en ik zweer het je, alsof er een kernbom afging ofzo. Totale, complete, waanzinnige gekte. En of je nu wilde of niet, je deed er aan mee. Ik ben geen krijsende fan, ik ben meestal vrij rustig tijdens concerten, maar ook ik gilde de longen uit mijn lijf. Je kon er niks aan doen, je kon niet anders dan helemaal uit je stekker gaan, alsof er 100.000 volt door de zaal ging. En men kan zeggen van MJ wat ze willen, ik ben naar heel veel concerten geweest, van de grootste artiesten zoals Prince, Madonna, Kravitz, Janet, Beyoncé, Bon Jovi, Springsteen, Whitney, Tina turner, George Michael, Diana Ross en ga zo maar door, maar er is maar 1 artiest die altijd een flawless concert neerzette en dat was MJ. Van de eerste tot de laatste seconde was het altijd perfect. Soms zelfs te perfect, want omdat ik al heel vaak was geweest vond ik om die reden History niet zo denderend, maar ik kan niet anders zeggen dat MJ in zijn shows altijd totale perfectie nastreefde.

Nu hij dood is en zoveel mensen zeggen of schrijven dat ze het zo jammer vinden dat ze hem nooit live gezien hebben, ben ik echt superblij dat ik hem wel gezien heb. Want nu achteraf realiseer ik me dat het eigenlijk historische momenten zijn geweest, waar miljoenen mensen jaloers op zullen zijn en ik was daar gewoon bij.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:57:22 #14
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71695126
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef Shitney het volgende:

Ik ben in de Kuip, in Wembley en in Barcelona naar Bad geweest, en in de Kuip en in Stockholm naar Dangerous en in de Arena naar History. Ik had ook kaarten voor Antwerpen geloof ik dat het was, maar ik vond History niet zo'n denderende tour dus die heb ik toen verkocht. Vond zelf Bad in Wembley het gaafste concert waar ik ooit naartoe geweest ben. Ik had ook hoge verwachtingen van MJ in de O2, want Prince in de O2 was fantastisch.
Dat heb je maar mooi...
Ik ben stikjaloers, en vind mezelf oerstom. Ben 2x naar de Police geweest, en heb Paul McCartney gezien. Maar ik had ook naar MJ moeten gaan.
Verder: only the good die young
Waiting for This is it!
pi_71695211
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef Shitney het volgende:

En nu ben ik echt stikjaloers op je. En Michael, en Prince.

6 concerten! Wtf
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:00:53 #16
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71695243
Bad in Wembley Stadium zal ik echt tot mijn dood niet meer vergeten. Ik kan nog zo het gevoel oproepen van de eerste seconde dat 72.000 mensen tegelijk compleet gék werden omdat MJ daar stond.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:06:44 #17
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71695444
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Rnnz het volgende:

[..]

6 concerten! Wtf
Ik heb Prince ook een paar keer gezien. Diamonds and Pearls tour, 2 keer in de O2 en ik ben naar nog een concert eind jaren tachtig geweest maar ik weet niet meer hoe die tour heette. Was volgens mij in Goffert Park denk ik, of dat was Lenny Kravitz, ik weet het echt niet meer.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:17:27 #18
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71695757
Oh ja, naar de Eagles ben ik ook geweest. Wil ik nog wel een keer heen. Verder wil ik nog wel naar Eric Clapton, Sting...en van de Nederlanders van Velzen.
Waiting for This is it!
pi_71695804
Jaloers. Op.

Jou

Damn
-
pi_71696165
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik heb Prince ook een paar keer gezien. Diamonds and Pearls tour, 2 keer in de O2 en ik ben naar nog een concert eind jaren tachtig geweest maar ik weet niet meer hoe die tour heette. Was volgens mij in Goffert Park denk ik, of dat was Lenny Kravitz, ik weet het echt niet meer.
Én Lenny Kravitz...
pi_71696225
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Rnnz het volgende:

[..]

6 concerten! Wtf
Hier nog één. Ik baal zo ontzettend dat ik vroeger niet naar een HIStory concert mocht van m'n ouders omdat ik te jong was. Hij zou vast nog wel een keer optreden over een paar jaar was het antwoord. Nou, mooi niet he
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:31:44 #22
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71696247
Waiting for This is it!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:33:03 #23
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71696282
Hoop balende mensen hier vanavond!
Een wijze les. Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen, en in mijn geval: richt je niet alleen op 1 muziekstroming.
Waiting for This is it!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:35:20 #24
189430 Anonymousz
pi_71696357
Me broer en zus zijn naar de dangerous concert geweest in Rotterdam ik mocht niet mee want ik was te jong
pi_71696399
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
Me broer en zus zijn naar de dangerous concert geweest in Rotterdam ik mocht niet mee want ik was te jong
Net alsof je er als 2-jarige iets van zou hebben onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')