Deze nog even uit vorig topic.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nieuws van TMZ:
Jackson Toxicology Report -- Propofol Plus ...
Multiple law enforcement sources tell us the toxicology report in the Michael Jackson case shows Jackson had a lethal amount of the anesthetic Propofol in his system -- but that wasn't the only drug.
We're told the toxicology findings show there was also Xanax -- generic is called alprazolam -- in Jackson's system. Xanax is used to treat anxiety.
But our sources say Propofol was -- as one source put it -- "front and center in terms of why he [Jackson] died."
Xanax is een kalmeringsmiddel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef Fiddlergurl het volgende:
Wat een shitbericht.Xanax hoor je veel over in het wereldje der celebs....
Ja ik weet het, maar ik bedoelde dat veel celebs er verslaafd aan zijn.quote:
quote:
ik baal ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik baal alleen maar als een stekker dat ik hem nooit live heb gezien.
Dat kan ik me voorstellen. Ik had het er pas nog met de vriendin over met wie ik in de Arena naar History ben geweest, dat was haar eerste MJ concert en ze belde pas nog omdat hij dood was natuurlijk om herinneringen op te halen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik baal alleen maar als een stekker dat ik hem nooit live heb gezien.
Dat heb je maar mooi...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef Shitney het volgende:
Over concerten gesproken:
Ik ben in de Kuip, in Wembley en in Barcelona naar Bad geweest, en in de Kuip en in Stockholm naar Dangerous en in de Arena naar History. Ik had ook kaarten voor Antwerpen geloof ik dat het was, maar ik vond History niet zo'n denderende tour dus die heb ik toen verkocht. Vond zelf Bad in Wembley het gaafste concert waar ik ooit naartoe geweest ben. Ik had ook hoge verwachtingen van MJ in de O2, want Prince in de O2 was fantastisch.
En nu ben ik echt stikjaloers op je. En Michael, en Prince.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef Shitney het volgende:
Over concerten gesproken:
Ik ben in de Kuip, in Wembley en in Barcelona naar Bad geweest, en in de Kuip en in Stockholm naar Dangerous en in de Arena naar History. Ik had ook kaarten voor Antwerpen geloof ik dat het was, maar ik vond History niet zo'n denderende tour dus die heb ik toen verkocht. Vond zelf Bad in Wembley het gaafste concert waar ik ooit naartoe geweest ben. Ik had ook hoge verwachtingen van MJ in de O2, want Prince in de O2 was fantastisch.
Ik heb Prince ook een paar keer gezien. Diamonds and Pearls tour, 2 keer in de O2 en ik ben naar nog een concert eind jaren tachtig geweest maar ik weet niet meer hoe die tour heette. Was volgens mij in Goffert Park denk ik, of dat was Lenny Kravitz, ik weet het echt niet meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En nu ben ik echt stikjaloers op je. En Michael, en Prince.
6 concerten! Wtf
Én Lenny Kravitz...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb Prince ook een paar keer gezien. Diamonds and Pearls tour, 2 keer in de O2 en ik ben naar nog een concert eind jaren tachtig geweest maar ik weet niet meer hoe die tour heette. Was volgens mij in Goffert Park denk ik, of dat was Lenny Kravitz, ik weet het echt niet meer.
Hier nog één. Ik baal zo ontzettend dat ik vroeger niet naar een HIStory concert mocht van m'n ouders omdat ik te jong was. Hij zou vast nog wel een keer optreden over een paar jaar was het antwoord. Nou, mooi niet hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En nu ben ik echt stikjaloers op je. En Michael, en Prince.
6 concerten! Wtf
Net alsof je er als 2-jarige iets van zou hebben onthouden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
Me broer en zus zijn naar de dangerous concert geweest in Rotterdam ik mocht niet mee want ik was te jong
Goh, waar ken ik dat vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
Me broer en zus zijn naar de dangerous concert geweest in Rotterdam ik mocht niet mee want ik was te jong
haha, ik was daarentegen bijna 11. Dat kon toch welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Net alsof je er als 2-jarige iets van zou hebben onthouden.
ik was 3 jaar was ik maar 15 jaar ouderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Net alsof je er als 2-jarige iets van zou hebben onthouden.
Yep.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Morgenochtend maar even CNN kijken dus
het begint zeker om 8 uur in de ochtendquote:
Of een herhaling kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het begint zeker om 8 uur in de ochtend
Maar staat niet hoe laat het begintquote:
Heb even gekeken, het wordt 21.00 uur Amerikaanse tijd uitgezonden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar staat niet hoe laat het begint
11 uur een prima tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik dacht dat Larry King altijd om 11u. 's ochtends hier wordt uitgezonden
Mooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even gekeken voor de zekerheid, idd om 11u hier op CNN
Mijn vader had tickets voor Dangerous tour Bucharest (die jaquote:
Same here... ik maar vragen of het mocht, en helaas...quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
Ik ook niet. Normal zo rond een uurtjes of twee in de middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |