abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2026 @ 23:13:34 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220760920
Aan de ene kant jammer dat het een incompleet verhaal is. Hoewel ik van de tijd voor Thriller eigenlijk nauwelijks iets weet, dus dat is wel interessant.

Ik begrijp ergens ook wel dat degenen achter deze film zijn neergang liever niet in beeld brengen. Dat is niet alleen een aaneenschakeling van pijnlijke momenten. Maar ook zijn er nog allerlei raadsels waar die film ook nooit een duidelijk antwoord op kan geven.
pi_220765506
Het is wel een flinke hit die film, en alle muziek van MJ staat ook weer hoog in de charts, wat dat betreft goed gescoord van het Jackson kamp dit jaar.
pi_220769596
Deze documentaire al gezien?
Wat jankt die Cascio trouwens lelijk.
Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:11:00 #279
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220771715
Leuke beelden, dat wel. Die neus :D

Booty rumble *O*
Vagina sniffing :Y

Wel bijzonder, die hush money rond minuut 38. Maar in dat contract zal vast geen misbruik genoemd staan, voor 680.000 per jaar zou ik het niet doen, als ik in de poep genomen was. Daar was meer te halen.

Aparte familie. Al eerder geprobeerd de boel te neppen met die homemade nummers voor 't Michael album.
Bijzonder dat ze nog weer 8 jaar na Leaving Neverland uit de kast komen. En zomaar een meisje erbij :D

"Important for the world to know, that he truly was a bad person."
Echt, heeft niks met geld te maken :')
Dude is 17 jaar dood, wat valt er nog te winnen dan. De ene helft van de wereld vond het altijd al een pedo, de andere helft, waaronder ik, boeit het verder weinig.
Film breekt records, dus wie willen ze nog overtuigen.

Haha, die Nicole bij 47min, "When I was 16, I declined".
Interviewster lachend: "And that was all it took?" :')

Ja hoor, Aldo heeft ook "nee" gezegd, aan de telefoon, 3 dagen voor z'n dood.

En Eddie liet zich nog misbruiken toen hij ruimschoots volwassen was _O-
"I am angry, I am sad, I'm disgusted... and bit of a pussy".

Wat een fuckin soap.
Als het er nou 1 was, maar de hele familie is misbruikt? Komen paps en mams binnenkort ook voorbij?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220772318
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 05:52 schreef quirina het volgende:
Deze documentaire al gezien?
Wat jankt die Cascio trouwens lelijk.
Ik heb er een paar minuten naar gekeken, maar zodra in de reportage direct wordt uitgegaan van de waarheid van wat de familie zegt, en Diane Sawyer over Neverland zegt: “which in FACT was a horror house”, is er wat mij betreft geen sprake meer van een objectieve reportage of van hoor en wederhoor. Ik zie daardoor weinig waarde in het verder afkijken ervan. Het heeft meer weg van een roddelprogramma dan van een professionele, journalistiek eerlijke reportage.
pi_220772350
Zouden ze ook foto's / filmpjes hebben van MJ die in hun kelder werkt aan Breaking News, Monster, en Keep Your Head Up voor het Michael 2010 album?
pi_220772476
Frank Cascio heeft in 2011 nog een boek gepubliceerd: My Friend Michael: An Ordinary Friendship with an Extraordinary Man

In het boek beschrijft Frank MJ zeer positief, hij presenteert hem als een genereus en verkeerd begrepen persoon en verdedigt hem tegen beschuldigingen van misbruik. De beschrijvingen in het boek en interviews uit die tijd geven aan dat Cascio “de geruchten, leugens en beschuldigingen” wilde weerleggen en “de echte Michael” wilde tonen. Ik zie hierin een patroon zoals bij Wade Robson, die decennialang Jackson verdedigde tot hij geld nodig had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')