nu heb je dezelfde titel opnieuwquote:Op zondag 23 april 2006 17:50 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
kunnen we dit topic snel ff vol lullen ik wil van die titel af, anders komen er alleen maar reacties daarover
Dit is idd beter anders krijg je binnekort weer ene Isnovi die komt discucieren hoeveel beter andere artiesten wel niet zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Vind ik eigenlijk ook Bergie![]()
[..]
nu heb je dezelfde titel opnieuw![]()
de OP is hier wat meer geupdate![]()
Vertel?quote:Michael Jackson mag zich al lang niet meer 'The King of Pop' noemen.
Ik denk dat hij wel iemand is die haarinplantaten draagtquote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef Rnnz het volgende:
Nah altijd? Heel soms toch? Die pepsi commercial was rond '84 ofzo. Kan me niet voorstellen dat ie al die tijd een pruik heeft gehad.
Nou, op die laatste foto (met die Japannert) lijkt 't me toch echt wel een pruik.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef Rnnz het volgende:
Nah altijd? Heel soms toch? Die pepsi commercial was rond '84 ofzo. Kan me niet voorstellen dat ie al die tijd een pruik heeft gehad.
Ja, het ligt aan de wereld, wij zijn gewoon een stelletje negatieve klootzakken.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef MJboard het volgende:
Het is een slimme zet geweest, de mensen adoreren hem in Japan. Gek werden ze toen hij op het podium kwam. Die mensen zijn veel positiever, veel aardiger. Die gasten van MTV noemden The King Of Pop, de host van MTV Amerika had hem gewoon uitgelachen.
De wereld wordt gewoon negatief, verstandig dat Michael het opzoekt in een nog positieve sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |