quote:Of wat er door anderen gezegd wordt...
Op dinsdag 4 februari 2003 22:32 schreef Elevation het volgende:
Neemt iedereen automatisch aan dat alles wat hij tijdens die interviews gezegd heeft waar is?
Je kunt hier maar beter geen mening over hebben, niemand weet \'t immers..
Vergelijk anders MJ met... iemand als Ozzy Osbourne.. je wilt toch ook totaaaaaal niet weten wat die gast allemaal heeft uitgespookt in z\'n leven?
Zal vast niet allemaal even top geweest zijn
quote:Ach, hij heeft het geld er ook voor. Veel ouders zouden dat geen probleem vinden. Maarja, dan is er ook nog weer een andere kant. Hij heeft veel geld, we kunnen ook roddels over hem verspreiden van seksueel misbruik. Dan kunnen we hem ook aanklagen voor enkele miljoenen.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:29 schreef tong80 het volgende:[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
Dat hij de kans geeft tot insinuaties is al dom.
Die man leeft buiten de realiteit.
Maar goed, het is een kindervriend. Bij wie ik mijn kinderen met een gerust hart te leen zou geven.
Ajb Michael, geef ze maar een warm nest.
quote:Lieverd, er is niks anders als dit! Of geloof je de vorige verhalen van de media waar hij seksueel misbruikt is? Het gebeurd allebei door middel van media. Dan mag je dus kiezen wat je het meest geloofwaardig vindt. En iemand direct een pedofiel noemen vind ik wat ver gaan.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:32 schreef Elevation het volgende:[..]
[..]Neemt iedereen automatisch aan dat alles wat hij tijdens die interviews gezegd heeft waar is?
quote:Je hebt het toch gehoord? Je hebt het toch gezien?
Op dinsdag 4 februari 2003 22:33 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik niet.
quote:Misschien een eerlijk antwoord als je geinterviewd wordt?
Op dinsdag 4 februari 2003 22:31 schreef Imi het volgende:
Wat voor spectaculairs kunnen we er dan nog bij verzinnen?
quote:Nou er zijn anders genoeg mensen die het iig van Michael Jackson wel willen weten.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:37 schreef Theeboon het volgende:Vergelijk anders MJ met... iemand als Ozzy Osbourne.. je wilt toch ook totaaaaaal niet weten wat die gast allemaal heeft uitgespookt in z\'n leven?
Die Jackson is volslagen gek. Zoveel is wel duidelijk. Zo'n labiel persoon had natuurlijk al in een vroeg stadium in een inrichting moeten worden opgenomen, dan was-ie mischien nog te redden geweest. Maar goed, hij was en is natuurlijk ook een mega-melkkoe voor de showbiz- en de mediawereld dus hebben hem geëxploiteerd tot de laatste druppel en hem z'n gang laten gaan met al zijn miljoenen. Gevolg: de huidige freakshow.
Best wel tragisch.
quote:Nee, maar Ozzy weet zichzelf te relativeren.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:37 schreef Theeboon het volgende:
En de vleermuis waar ie de strot van doorbeet was al dood.
quote:Wad een grappuhmakur is ut tog
Op dinsdag 4 februari 2003 22:33 schreef dutchmage het volgende:
hey sunchaser je had gelijk om 22.31 marre wedde dat hij heeft gew8 tot het zolaat was..?
quote:Was laats ook een docu over op MTV..
Op dinsdag 4 februari 2003 22:37 schreef Theeboon het volgende:[..]
Of wat er door anderen gezegd wordt...
Je kunt hier maar beter geen mening over hebben, niemand weet \'t immers..
Vergelijk anders MJ met... iemand als Ozzy Osbourne.. je wilt toch ook totaaaaaal niet weten wat die gast allemaal heeft uitgespookt in z\'n leven?
quote:Yep.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:38 schreef Imi het volgende:Je hebt het toch gehoord? Je hebt het toch gezien?
That's why.
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:20 schreef Cora het volgende:
Ik weet niet of het al eerder gezegd is, maar wat mij opviel was dat hij ergens in het begin of midden van het interview zei dat zijn derde kind van een vrouw was waar hij een relatie mee had (gehad).Op het eind van het interview is het ineens een draagmoeder die hij niet kent?
Vreemd, dat maakte voor mij het hele interview ongeloofwaardig.
Jammer.
Hij is overduidelijk getraumatiseerd en leeft in een droomwereld. Hij heeft moeite met de werkelijkheid te accepteren en gelooft zijn eigen verzinsels. Volgens mij is ier er echt van overtuigd dat zijn leugend de waarheid zijn. Zelfs daar kan ie de werkelijkheid niet meer scheiden van de realiteit.
quote:Een eerlijk antwoord kan de hele shit op die vrouw storten. Hij had beter kunnen vertellen dat 'ie het niet wou zeggen maar dan was het weer geen open interview. Nu vroeg die interviewer alles al een aantal maal, laat staan als 'ie dingen niet wil zeggen.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:39 schreef Cora het volgende:
Hier verder?
[..]Misschien een eerlijk antwoord als je geinterviewd wordt?
Of anders gewoon geen interview geven als je toch wil liegen.
quote:maar het blijft, de man zag er niet echt op zijn gemak uit. De vragen die werden gesteld waren nog mild. Als ik tegenover Michael had gezeten zou ik, en dan lieg ik niet, echt zo verschrikkelijk bang zijn geweest. Zo nu en dan zag je een uitbarsting van spontaniteit en iedere keer zat er in mijn achterhoofd, een mens dat de werkelijkheid niet begrijpt en er geen deel van uitmaakt, die kan zijn emoties nooit goed de baas zijn, die kan alle kanten uitschieten.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:30 schreef Eightball het volgende:Dat durfde hij (denk ik) wel en ik (neem aan) dat hij dat ook gedaan heeft.
Op het einde van het interview gaf hij in zijn commentaar ook aan dat hij tijdens de sessie veel meer vragen had gesteld en dat Michael/ zijn management geen toestemming gaven dit in de documentaire
te verwerken.Een contract/ vetodeal dus.
Ik zou puntjes schijten, bang om de verkeerde vraag te stellen en vervolgens aan de grillen van mr. Jackson te zijn overgeleverd en wat er in dat hoofd omgaat is niet wat ik zou willen weten. Dat is een donker broeinest van absurditeit waar Edgar Allen Poe waarschijnlijk nog een puntje aan kan zuigen of Lewis jaloers op zou zijn.
Deze man staat zo ver van de werkelijkheid af dat de fantasiewereld die hij in zijn hoofd heeft zitten gruwelijker moet zijn dan wat wij ons ook voor kunnen stellen. Zo onschuldig als een kind is hij echt niet, kinderlijk zeker, maar kinderen zijn ook gruwelijk veroordelend tegenover hun leeftijdsgenoten, zijn wreed en medogenloos op het schoolplein als ze dat willen zijn, en nemen alles wat ze zien aan voor waar als het maar geloofwaardig word gepresenteerd.
Michael Jackson is 44, heeft een kinderlijke geest, maar gecombineerd met de perversiteiten van het volwassen leven, dat hij zeker weten geproefd heeft, kan ik hem nooit vertrouwen, hij is onberekenbaar, labiel en in mijn ogen gevaarlijk. Hij heeft geen enkele controle op zijn geestelijke toestand en is zelf overgeleverd aan impulsen.
telkens vraag ik me af, zit hij op het randje of is hij er al overheen gegaan en pretendeert hij dat er nog een vleugje redelijkheid in hem zit...
Ik kreeg nogal medelijden met MJ, toen zijn jeugd ter sprake kwam, maar een beetje ongemakkelijke gevoelens bij bv het ZOO tripje
Hij kwam wel 'eerlijk' over ten opzichte evt misbruik, maar niet compleet overtuigend, maargoed all there is zijn zijn woorden, al vraag ik mij wel af wat hij heeft gezegd dat niet uitgezonden mocht worden!
Hmmm over eerlijk gesproken, daar bedoel ik meer mee qua emotie, maar hij heeft een behoorlijk eigen wereldje geschapen, waarbij hij wellicht ook alleen zijn wereld geloofd....
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 04-02-2003 22:43]
erg zielige man iig...
quote:Maar dan geloof je het toch automatisch?
Op dinsdag 4 februari 2003 22:40 schreef tong80 het volgende:[..]
Yep.
That's why.
quote:Schuif die ouders wat geld toe en ze zijn ook weer blij
Op dinsdag 4 februari 2003 22:40 schreef Qarinx het volgende:
Het is overigens al 10 jaar geleden dat er die aanklacht tegen hem werd ingediend.. het verbaast me dat, als hij dus die kinderen bij zich laat slapen en hij daar ook nog eens zo eerlijk over is, dat er niet meer mensen zijn die daar dan aangifte van hebben gedaan...
quote:anders komt het nooit op
Op dinsdag 4 februari 2003 22:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Schuif die ouders wat geld toe en ze zijn ook weer blij
![]()
quote:Nee, maar ja, iedereen weet dat als je iets niet wil zeggen dat je dan niet de ene keer moet zeggen: ja, ik had een relatie met haar.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:41 schreef Imi het volgende:
Een eerlijk antwoord kan de hele shit op die vrouw storten. Hij had beter kunnen vertellen dat 'ie het niet wou zeggen maar dan was het weer geen open interview. Nu vroeg die interviewer alles al een aantal maal, laat staan als 'ie dingen niet wil zeggen.
quote:Waarschijnlijk denkt hij, op een vreemde manier, ze zo te beschermen?
Op dinsdag 4 februari 2003 22:41 schreef BDisOKE het volgende:
Vind het ook heel erg fout dat die kinderen denken dat ze geen moeder hebben....![]()
erg zielige man iig...
Ik moest alleen aan de toekomst denken, ooit komen ze er toch wel achter, lijkt mij...
quote:Idd, dat is het enige waar die ouders aan denken.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Schuif die ouders wat geld toe en ze zijn ook weer blij
![]()
Dat je daarmee de hele reputatie van een man om zeep helpt lijkt niet te helpen. Hij heeft zelfs last van zenuwinstortingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |