nu heb je dezelfde titel opnieuwquote:Op zondag 23 april 2006 17:50 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
kunnen we dit topic snel ff vol lullen ik wil van die titel af, anders komen er alleen maar reacties daarover
Dit is idd beter anders krijg je binnekort weer ene Isnovi die komt discucieren hoeveel beter andere artiesten wel niet zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Vind ik eigenlijk ook Bergie![]()
[..]
nu heb je dezelfde titel opnieuw![]()
de OP is hier wat meer geupdate![]()
Vertel?quote:Michael Jackson mag zich al lang niet meer 'The King of Pop' noemen.
Ik denk dat hij wel iemand is die haarinplantaten draagtquote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef Rnnz het volgende:
Nah altijd? Heel soms toch? Die pepsi commercial was rond '84 ofzo. Kan me niet voorstellen dat ie al die tijd een pruik heeft gehad.
Nou, op die laatste foto (met die Japannert) lijkt 't me toch echt wel een pruik.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef Rnnz het volgende:
Nah altijd? Heel soms toch? Die pepsi commercial was rond '84 ofzo. Kan me niet voorstellen dat ie al die tijd een pruik heeft gehad.
Ja, het ligt aan de wereld, wij zijn gewoon een stelletje negatieve klootzakken.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef MJboard het volgende:
Het is een slimme zet geweest, de mensen adoreren hem in Japan. Gek werden ze toen hij op het podium kwam. Die mensen zijn veel positiever, veel aardiger. Die gasten van MTV noemden The King Of Pop, de host van MTV Amerika had hem gewoon uitgelachen.
De wereld wordt gewoon negatief, verstandig dat Michael het opzoekt in een nog positieve sfeer.
voordat je zulke dingen gaat roepen laat je dan eerst ff informeren, Michael heeft hetquote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef PDOA het volgende:
Ja, maar Elvis heeft Rock & Roll op de kaart gezet. Wat heeft Wacko Jacko gedaan, behalve het betasten en dronken voeren van kleine jongetjes?
15 jaar geleden is Dangerous uitgekomen het best verkochte album van de jaren 90,quote:Op maandag 29 mei 2006 23:36 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Zelfs als je hem als persoon even weglaat, en gewoon puur naar z'n muziek kijkt.. wat heeft 'ie dan de laatste 15 jaar gedaan wat het zou rechtvaardigen om hem te vereren als the king of pop, rock & soul?
Ik denk dat het niet alleen gaat om wat hij de laatste vijftien jaar heeft gedaan (al denk ik dat mensen Dangerous en HIStory periodes vaak onder onderschatten). Het gaat erom wat hj teweeg heeft gebracht.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:36 schreef roelofjan het volgende:
Zelfs als je hem als persoon even weglaat, en gewoon puur naar z'n muziek kijkt.. wat heeft 'ie dan de laatste 15 jaar gedaan wat het zou rechtvaardigen om hem te vereren als the king of pop, rock & soul?
Offtopic: Rock Your Body is geschreven voor Michael, maar hij wilde het niet. Ga nou niet zeggen dat 'ie niks heeft bereikt de afgelopen 15 jaar. Invincible was kut, zeker voor een niet-fan. Blood on the Dance Floor was geniaal, de nieuwe nummers dan, het is gewoon z'n imago en de andere muzieksoorten die op dat moment in de martk lagen (zoald de Magarena enzo) die dat tot een geflopt album hebben gemaakt. HIStory (deel 2 dan) is simpelweg een geniaal album, dat voor mij gewoon tussen Thriller en Dangerous thuishoort, qua muziek. Hij laat daar echt een andere, agressievere kant zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef Joeks79 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen gaat om wat hij de laatste vijftien jaar heeft gedaan (al denk ik dat mensen Dangerous en HIStory periodes vaak onder onderschatten). Het gaat erom wat hj teweeg heeft gebracht.
Ik noem even een twee van de grootste sterren van de laatste jaren:
- Justin Timberlake
- Usher
Deze twee artiesten (en vele, vele anderen) hebben niet alleen inspiratie opgedaan bij Michael Jackson, maar het meeste wat ze doen is simpel een kopie van wat hij eerder heeft gedaan.
Zowat het heel Justified lijkt voor Michael te zijn geschreven.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:21 schreef Pido het volgende:
[..]
Offtopic: Rock Your Body is geschreven voor Michael, maar hij wilde het niet.
Dat bleek toch allemaal niet te kloppen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:43 schreef Joeks79 het volgende:
2 Seas Records heeft een nieuw album gepland staan voor eind 2007.
Waarom heb ik daar dan geen MJNI-Hotshot over gehad? Dat is zo'n beetje de enige info die ik lees..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat bleek toch allemaal niet te kloppen...
Allerlei kranten en sites halen hier dus gelijk uit dat hij bezig is met een nieuw album (hij zal vast wel iets aan het doen zijn, hij heeft de afgelopen tijd vast wel vaker muziek opgenomen) maar berichten over een nieuwe single of album zijn nog nooit bevestigd. Zo bleek ook dat gedoe rond 50 cent een hoax te zijn.quote:I am incredibly excited about my new venture and I am enjoying being back in the studio making music.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |