Ik vind dat niet, maar dat kan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wat irritant als die tvp's![]()
(Het wordt trouwens sterk afgeraden omdat het nutteloze posts genereert en een topic zo veel sneller vol is, er is een bookmark functie!!! Dus of je post een zinnige post, of je gebruikt de bookmarkfunctie, maar het is gewoon posts verspillen in een topic als er alleen maar tvp instaat)
Om Robbie Williams de nieuwe king of Pop te noemen vind ik wel een beetje overdreven DrDentz!
En over 'A place with no name', dat vind ik dus nog steeds plagiaat, ook al heeft America toestemming geeven en zeggen ze zelfs vereerd te zijn dat MJ een riedeltje uit hun Horse with no name gebruikt. Het toont voor mij in ieder geval aan dat de creativiteit ver te zoeken was de laatste tien jaar.
Iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zet Threatened nog maar een keer op! Koningsnummer!
Dat valt best mee en als ik dat zeg is dat een understatement voor de rest hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog zo'n onbekend meesterwerkje:
Ja, ik verwijder ze ook als ik ze zie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:12 schreef ElizabethR het volgende:
(Het wordt trouwens sterk afgeraden omdat het nutteloze posts genereert en een topic zo veel sneller vol is, er is een bookmark functie!!! Dus of je post een zinnige post, of je gebruikt de bookmarkfunctie, maar het is gewoon posts verspillen in een topic als er alleen maar tvp instaat)
Om Robbie Williams de nieuwe king of Pop te noemen vind ik wel een beetje overdreven DrDentz!
En over 'A place with no name', dat vind ik dus nog steeds plagiaat, ook al heeft America toestemming geeven en zeggen ze zelfs vereerd te zijn dat MJ een riedeltje uit hun Horse with no name gebruikt. Het toont voor mij in ieder geval aan dat de creativiteit ver te zoeken was de laatste tien jaar.
Hoe bedoel je? Heeft ze een statement gedaan ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:46 schreef mmetje41 het volgende:
Wat een trut die Oprah voor mij heeft ze nu afgedaan!
Ok, voor de mensen die 'm nog niet gehoord hadden waarschijnlijk wel...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat valt best mee en als ik dat zeg is dat een understatement voor de rest hier
Wat heeft ze op haar kerfstok?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:46 schreef mmetje41 het volgende:
Wat een trut die Oprah voor mij heeft ze nu afgedaan!
'Plagiaat'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ze heeft de nep-bom zelf geplaatstquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:20 schreef quirina het volgende:
Wat is er met Oprah?
Wat heeft ze gedaan?
Péééép, wrong answerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Wat lullen jullie, Kanye West is de nieuwe King of Pop. Zegt ie zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |