quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Whahaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?quote:
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef denthemen het volgende:
Overigens heb ik de biografie uit gelezen op vakantie, erg interessant
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalen
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.
Vraag gewoon een mod om hem even over te zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.
Ja, maar waarom lees ik het danquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemen
Wellicht, als het me vanavond niet luktquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vraag gewoon een mod om hem even over te zetten
Omdat je het wil lezen?quote:
Nou ja. Ik ben zo benieuwd naar alles van hem, dat ik gewoon de waarheid wilquote:
Zoon woont niet meer thuis.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Nu moeten we vast wachten tot de zoon van Robijn1961 thuis is, om een OP te maken. IK WIL EEN OP ZIENNNN
Schaduw? Zou niet weten hoe dat moetquote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ach als je maar een beetje schaduw in je plaatje verwerkt ben ik al snel tevreden.
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |