quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Whahaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?quote:
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef denthemen het volgende:
Overigens heb ik de biografie uit gelezen op vakantie, erg interessant
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalen
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.
Vraag gewoon een mod om hem even over te zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.
Ja, maar waarom lees ik het danquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemen
Wellicht, als het me vanavond niet luktquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vraag gewoon een mod om hem even over te zetten
Omdat je het wil lezen?quote:
Nou ja. Ik ben zo benieuwd naar alles van hem, dat ik gewoon de waarheid wilquote:
Zoon woont niet meer thuis.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Nu moeten we vast wachten tot de zoon van Robijn1961 thuis is, om een OP te maken. IK WIL EEN OP ZIENNNN
Schaduw? Zou niet weten hoe dat moetquote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ach als je maar een beetje schaduw in je plaatje verwerkt ben ik al snel tevreden.
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).quote:
Zeg zeg, niet zo oordelen, wat ik beloof doe ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).
Vreemd trouwens...ik zie je nooit hier..en dan opeens zo'n opmerking.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).
TT = Topic Titelquote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Euh...wat is het verschil tussen TT en OP?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ach als je maar een beetje schaduw in je plaatje verwerkt ben ik al snel tevreden.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk zelfs dat de tragiek het succes overschaduwdequote:Op maandag 20 juli 2009 13:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ahhh okee. Ja...zo voel ik het, wat MJ betreft.
Ik ook. Het begon al bij zijn jeugd.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef JX het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de tragiek het succes overschaduwde
Wtf, lol.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef Flow3r het volgende:
http://hubpages.com/hub/Rare-Michael-Jackson-Photos![]()
[ link | afbeelding ]
haha, twijfel ik geen moment aan, kon het alleen niet laten even te reagerenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zeg zeg, niet zo oordelen, wat ik beloof doe ik ook.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Sakura het volgende:
[..]
haha, twijfel ik geen moment aan, kon het alleen niet laten even te reageren
Ik loop hier wel vaker even langs, maar reageer niet vaak.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vreemd trouwens...ik zie je nooit hier..en dan opeens zo'n opmerking.
Ongetwijfeld. Voor mij wordt komende woensdag zo'n dagquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef KELDER het volgende:
komende dagen/weken/maanden gaan deze topics, logischerwijs, volstaan met posts ala 'vandaag had ik bij het concert moeten zijn'.., voor mij wordt komend weekend ook beetje raar gok ik zo...
Sony had dus het meeste geld over, en gaat er nog meer voor krijgen dan ze heeft moeten betalenquote:Michael Jackson film details revealed
Plus new Motown 50 collection of singer's hits released
A film based on the 80 hours of rehearsal footage for Michael Jackson's London O2 Arena residency, which had been due to kick off earlier this month until the singer passed away, is set to be released by Sony Pictures.
The company is expected to pay over £30 million to promoters AEG Entertainment, who own the rights to the footage, reports Variety.
Kenny Ortega, who directed the hit film 'High School Musical', is expected to helm the project.
As well as rehearsal footage the film will reportedly feature at least three videos which had been set to broadcast during the late singer's shows in the UK capital, and will be released before the end of the year.
One of the videos will be an alternative version of Jackson's iconic music video for 'Thriller'. The videos were meant to be presented in 3D, but it has not been revealed whether the film will present them in the format.
Meanwhile, a new 'stripped-down' compilation album featuring 11 new mixes of Jackson's hits taken from original Motown session tapes, both solo and with The Jackson 5, has been released today (July 20).
The tracklisting of 'Michael Jackson: The Motown 50 Mixes' is:
'I'll Be There'
'Ben'
'Who's Loving You'
'Ain't No Sunshine'
'I Want You Back'
'ABC'
'We've Got A Good Thing Going'
'With A Child's Heart'
'Darling Dear'
'Got To Be There'
'Never Can Say Goodbye'
http://www.nme.com/news/michael-jackson/46211
Robijn goed gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 19:11 schreef Robijn1961 het volgende:
OP is klaar, heb alleen de foto veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |