quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Whahaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Rnnz het volgende:
Wow, Robijn, je hebt een nieuw topic geopend.
![]()
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?quote:
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik moet daar echt de tijd voor nemen...jullie wachten maar even hoor...en bovendien...hier is geen link, zoals in SHO?
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:53 schreef denthemen het volgende:
Overigens heb ik de biografie uit gelezen op vakantie, erg interessant
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon quoten van de vorige OP, copy/paste en dan even de [quote] gedeeltes weghalen
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vind het niet tof hoe hij afgeschilderd wordt tijdens zijn huwelijk met Lisa Marie Presley.
Vraag gewoon een mod om hem even over te zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee thanks, maar vanavond kijk ik hoe of wat, wellicht maak ik een nieuwe.
Ja, maar waarom lees ik het danquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, je moet ook niet alles te serieus nemen
Wellicht, als het me vanavond niet luktquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vraag gewoon een mod om hem even over te zetten
Omdat je het wil lezen?quote:
Nou ja. Ik ben zo benieuwd naar alles van hem, dat ik gewoon de waarheid wilquote:
Zoon woont niet meer thuis.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Nu moeten we vast wachten tot de zoon van Robijn1961 thuis is, om een OP te maken. IK WIL EEN OP ZIENNNN
Schaduw? Zou niet weten hoe dat moetquote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ach als je maar een beetje schaduw in je plaatje verwerkt ben ik al snel tevreden.
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).quote:
Zeg zeg, niet zo oordelen, wat ik beloof doe ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).
Vreemd trouwens...ik zie je nooit hier..en dan opeens zo'n opmerking.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Reaktie volgt vanavond (of morgen, of volgende week, of misschien heb ik volgende maand nog wel ergens wat tijd over om te reageren).
TT = Topic Titelquote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Euh...wat is het verschil tussen TT en OP?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ach als je maar een beetje schaduw in je plaatje verwerkt ben ik al snel tevreden.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk zelfs dat de tragiek het succes overschaduwdequote:Op maandag 20 juli 2009 13:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ahhh okee. Ja...zo voel ik het, wat MJ betreft.
Ik ook. Het begon al bij zijn jeugd.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef JX het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de tragiek het succes overschaduwde
Wtf, lol.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef Flow3r het volgende:
http://hubpages.com/hub/Rare-Michael-Jackson-Photos![]()
[ link | afbeelding ]
haha, twijfel ik geen moment aan, kon het alleen niet laten even te reagerenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zeg zeg, niet zo oordelen, wat ik beloof doe ik ook.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Sakura het volgende:
[..]
haha, twijfel ik geen moment aan, kon het alleen niet laten even te reageren
Ik loop hier wel vaker even langs, maar reageer niet vaak.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vreemd trouwens...ik zie je nooit hier..en dan opeens zo'n opmerking.
Ongetwijfeld. Voor mij wordt komende woensdag zo'n dagquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef KELDER het volgende:
komende dagen/weken/maanden gaan deze topics, logischerwijs, volstaan met posts ala 'vandaag had ik bij het concert moeten zijn'.., voor mij wordt komend weekend ook beetje raar gok ik zo...
Sony had dus het meeste geld over, en gaat er nog meer voor krijgen dan ze heeft moeten betalenquote:Michael Jackson film details revealed
Plus new Motown 50 collection of singer's hits released
A film based on the 80 hours of rehearsal footage for Michael Jackson's London O2 Arena residency, which had been due to kick off earlier this month until the singer passed away, is set to be released by Sony Pictures.
The company is expected to pay over £30 million to promoters AEG Entertainment, who own the rights to the footage, reports Variety.
Kenny Ortega, who directed the hit film 'High School Musical', is expected to helm the project.
As well as rehearsal footage the film will reportedly feature at least three videos which had been set to broadcast during the late singer's shows in the UK capital, and will be released before the end of the year.
One of the videos will be an alternative version of Jackson's iconic music video for 'Thriller'. The videos were meant to be presented in 3D, but it has not been revealed whether the film will present them in the format.
Meanwhile, a new 'stripped-down' compilation album featuring 11 new mixes of Jackson's hits taken from original Motown session tapes, both solo and with The Jackson 5, has been released today (July 20).
The tracklisting of 'Michael Jackson: The Motown 50 Mixes' is:
'I'll Be There'
'Ben'
'Who's Loving You'
'Ain't No Sunshine'
'I Want You Back'
'ABC'
'We've Got A Good Thing Going'
'With A Child's Heart'
'Darling Dear'
'Got To Be There'
'Never Can Say Goodbye'
http://www.nme.com/news/michael-jackson/46211
Robijn goed gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 19:11 schreef Robijn1961 het volgende:
OP is klaar, heb alleen de foto veranderd.
December, zeggen ze nu.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef matthijst het volgende:
Tvp, benieuwd naar de releasedatum van die DVD.
Als we Friedman moeten geloven, voor kerst 2009quote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef matthijst het volgende:
Tvp, benieuwd naar de releasedatum van die DVD.
Que?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef matthijst het volgende:
Cool.
Kunnen die kankergasten niet ff hun bek houden.
Stinkitalianen of Spanjaarden waarschijnlijk...
The way you makey me feeleh...
Stinkhoer,
Gaat et?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef matthijst het volgende:
Cool.
Stinkhoer,
Dat wijf wat de hele tijd door dat filmpje heen zit te lullen.quote:
Matthijst are you OK?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef matthijst het volgende:
Cool.
Stinkhoer,
Ooh, maar misschien had je dit even moeten uitleggen....gelijk. Dan hadden we het gesnaptquote:Op maandag 20 juli 2009 20:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat wijf wat de hele tijd door dat filmpje heen zit te lullen.
Die bij Bad zegt dat het Thriller is en dan vervolgens wakker wordt...
Totdat iemand erachter ook maar een keer begint te "sssssttt"-en, omdat ze d;r kwek moet houden.
Kutaccent, klinkt als een Italiaanse schreeuwbek, die je over de hele wereld hoort tetteren...
En nee, da's geen vooroordeel, da's een feit.
Wauw, wat een eerbetoon.quote:
Die eerste vind ik de mooiste foto van MJ die er isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen
In het Larry King interview zegt ie ook eerst iets van, mensen liegen die zeggen dat ze hun kinderen niet af en toe een (corrigerende) tik geven. Vervolgens zegt hij zelf dat hij nooit Michael heeft geslagenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef denthemen het volgende:
Die moeten ze eens aan een boom ophangen die lafbek
En als ik zo hoor hoe Mark Lester met die kinderen omgaat, denk ik dat niet Katherine / Joe, niet Janet, niet Debby en ook niet dr. Klein voor die kinderen moet zorgen. Die Lester is volgens mij de enige heldere, 'niet beschadigde' van het stel. Laat ik het zo zeggen; hij is de enige die ze een normale jeugd kan geven zo lijkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Echt, heartbreaking inderdaad![]()
Ik hoop ook zo dat die kinderen gewoon met elkaar samen kunnen opgroeien. En als ik zo lees wat Lester zegt, dan is Paris al aardig volwassen in haar doen en laten. Maar wat zielig voor Blanket he, gewoon nog te jong om het te begrijpen...
Couldn´t agree more. Ik mag alleen maar hopen dat er tijdens de voogdijzaak naar wordt gekeken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En als ik zo hoor hoe Mark Lester met die kinderen omgaat, denk ik dat niet Katherine / Joe, niet Janet, niet Debby en ook niet dr. Klein voor die kinderen moet zorgen. Die Lester is volgens mij de enige heldere, 'niet beschadigde' van het stel. Laat ik het zo zeggen; hij is de enige die ze een normale jeugd kan geven zo lijkt.
Voor die kinderen kan dit, wellicht wat gechargeerd gesteld, het begin van het einde worden als ze niet bij de juiste personen terecht komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef Robijn1961 het volgende:
Allemaal zo verdrietig. Die narcistische vader, dat gedoe rond de kinderen, gedoe om het testament.
En dan moeten we nog wachten tot december ook, op de rehearsals:)
Ik snap je natuurlijk. Maar ik kan helaas niets doen aan waar de kinderen terecht zullen komen. We kunnen er alleen maar het beste van hopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Voor die kinderen kan dit, wellicht wat gechargeerd gesteld, het begin van het einde worden als ze niet bij de juiste personen terecht komen.
Dan wil ik nog wel even wachten voor een DVD.
Ik zal je straks ff PMenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
Is er hier iemand die mij aan wat dvd's van concerten kan helpen? Via marktplaats e.d. is veel te verkrijgen, maar ik doe het liever via hier. PM me maar
Ik kwam net tijdens het kijken van the simpsons opeens achter de reden van jou usernamequote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kwam net tijdens het kijken van the simpsons opeens achter de reden van jou username
Oh, wat erg. Nu ga ik je ongegeneerd ook vragen. Zou je mij ook kunnen pm'en met wat je zoal hebt verzameld qua concertregistratiesquote:
Damn, dan kijk je zeker slechts zelden naar de Simpsons?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kwam net tijdens het kijken van the simpsons opeens achter de reden van jou username
Mwah, valt meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Damn, dan kijk je zeker slechts zelden naar de Simpsons?
Nou.......vooruit dan maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:06 schreef Bevin het volgende:
[..]
Oh, wat erg. Nu ga ik je ongegeneerd ook vragen. Zou je mij ook kunnen pm'en met wat je zoal hebt verzameld qua concertregistraties?
Toch leuk, mocht je kaarten hebben voor die data.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Watskeburt? Robijn, you're leaving us?![]()
Oh, trouwens ik hoor net op TV dat de Jackson 5 (4) en Janet dus definitief gaan optreden in Londen, 29 en 30 augustus. Waarschijnlijk met wat andere artiesten als Usher, Justin Timberlake, Mariah Carey en Lionel Richie.
wahahahaaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef Rnnz het volgende:
Nou ja, dat is het dus. Ik had net een film gekeken, zette de normale TV weer aan en plots... daar was Shownieuws...![]()
Dat is de reden dat ik de bron niet erbij vermelde, bang dat jullie me zouden uitlachen.![]()
Maar ff serieus, Shownieuws dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
wahahahaaGa je nou Rnnz ook van het forum verjagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |