Zoontje Michael Jackson: `Is papa op vakantie?`21 juli 2009, Dinsdag
Arme Blanket Jackson. De jongste telg van de overleden Michael Jackson snapte helemaal niets van alle ophef rond de begrafenis en de dood van zijn vader. Mark Lester, de peetoom van de drie kinderen, vertelt aan 'Hello!' Magazine dat hij een zeer emotioneel moment had met Blanket.
"Na de herdenkingsdienst keek Blanket mij zeer verward aan en zei dat hij dacht dat papa simpelweg alleen op vakantie was", aldus Mark. "Het is voor mij duidelijk dat het kereltje nog steeds niet weet wat er nou precies aan de hand is met zijn vader. Hij zei: 'Waar is papa naartoe? Op vakantie?' Mijn hart brak."
Hoewel oudere broer Prince erg stil en ingetogen was, was Paris juist erg hartverwarmend voor iedereen, zo vertelt Mark. "Ik vertelde haar dat haar vader altijd in haar hart zal bljven en dat zeker de helft van de wereld hem zal blijven herinneren. Paris antwoordde dat ze alleen maar blij was dat hij nu rust heeft..."
Mark zou deze kerst samen met Michael vieren en Paris vertelde hem dat ze al cadeautjes had voor zijn kinderen. "Ze was erg teleurgesteld dat mijn dochters niet op de herdenkingsdienst waren. Ze vroeg of we dan wel met deze kerst konden komen en of ze dan de cadeautjes wel kan geven. Ik was erg geraakt en hoop nog steeds dat dit kan.
De vriend van de King of Pop denkt dat een eventuele ruzie over de voogdij een ramp voor de kinderen zal zijn. "Zeker als ze worden opgesplitst. Blanket heeft een andere onbekende moeder en het zou daarom ook niet goed zijn als Prince en Paris nu teruggaan naar hun moeder Debbie Rowe. Ze hebben haar in jaren niet meer gezien. Ik moet er niet aan denken dat de drie uit elkaar worden gehaald!"
http://www.showbiznewz.nl(...)apa-op-vakantie.htmlArme Blanket.