Het kan altijd beter, er is nog best wel veel compressie gebruikt vind ik. Maar het is nog altijd beter dan de versies die er al waren natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 23:33 schreef Rnnz het volgende:
Heb vandaag ook even dat München concert binnengehaald, in RTL 5 kwaliteit wel te verstaan.Nu nog even uitpakken en dan ff kijken hoe het er uit ziet.
Ik vind deze mooiquote:
Sorry sorry, wilde alleen laten merken dat ik met jullie meeleefquote:Op maandag 13 juli 2009 23:51 schreef Robijn1961 het volgende:
Wil je me er aub niet aan herinneren?Ik zou volgende week woensdag rond deze tijd flauwvallen..
Cant wait to see itquote:you know eternal moonwalk
i had 9 guys in work on chairs...with me wearing a white sock on my hand....sliding backwards....all recorded on a camera phone, it will be uploaded soon, once the guy that recorded it has cropped the vid
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het kan altijd beter, er is nog best wel veel compressie gebruikt vind ik. Maar het is nog altijd beter dan de versies die er al waren natuurlijk
Whehe, jij vraagt wel erg veel hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Klopt.Het is geloof ik ook geen HD-kwaliteit, maar in elk geval beter dan wat we hadden.
![]()
Wat hebben we toch eigenlijk weinig... wat er nog op mijn verlanglijstje staat voor kerstmis:
- een Destiny Tour concert van de 2e leg (dus met Off The Wall, Rock With You, Don't Stop 'Til You Get Enough en Shake Your Body)
- een Triumph Tour concert in goede kwaliteit
- een Victory Tour concert in goede kwaliteit
- een BAD Tour '88 concert
- een Dangerous Tour concert in Tokio (met BAD en The Way You Make Me Feel en Slash op Black or White)
en en en...
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Wil je me er aub niet aan herinneren? Ik zou volgende week woensdag rond deze tijd flauwvallen..
Stelletje homo's!quote:En Bobbie:
Inderdaad
Mijn ingestudeerde "Michael, I love YOU!!!" komt nou ook niet meer van pas
Nee, ik zou ook niet flauwvallen, maar ik denk dat ik me wel 2 uur lang als een MJJCommunity.com-fan gedraag.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:59 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje homo's!![]()
![]()
Hahaha geintje, niet slaan hoor![]()
oke, ik zou niet flauwvallen, maar heb wel eens hard "Michael!" geschreeuwd, dus...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou op 8 september gaan maar zou eerst m'n kaartje kopen van KingOfPop/een van z'n klonen/, een geheime transactie ergens op een verlaten station in het Zwolse achterland.
Ik denk, dat als ik hem live had kunnen zien, dat ik dan twee uur met open mond daar gestaan had.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:03 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook niet flauwvallen, maar ik denk dat ik me wel 2 uur lang als een MJJCommunity.com-fan gedraag.
Ik haal hem iig even binnenquote:Michael Jackson The King Of Pop - DiscoGraphy 1971 - 2008
Michael Jackson - Got to be there
Michael Jackson - Ben
Michael Jackson - Off the wall
Michael Jackson - Thriller
Michael Jackson - Bad
Secret Song - NEVER RELEASED
Michael Jackson - Dangerous
Michael Jackson - Off The Wall
Michael Jackson - History (book 1) CD 1
Michael Jackson - History (book 1) CD 2
Michael Jackson - Scream
Blood On The Dance Floor (with Lyrics)
Instrumental Collection
Michael Jackson - Invincible
Michael Jackson - Thriller
Michael Jackson - The Ultimate Collection CD1
Michael Jackson - The Ultimate Collection CD2
Michael Jackson - The Ultimate Collection CD3
Michael Jackson - The Ultimate Collection CD4
Michael Jackson - Michael Jackson - Bad / Smooth Criminal (Court Room Mixes) -Vinyl
Michael Jackson - Rosh Amplitude Dub Re Edit
Michael Jackson - Thriller Chus and Ceballos Unreleased Remix CDS
Michael Jackson - King Of Pop CD1
Michael Jackson - King Of Pop CD2
A Cappella
Michael Jackson - Bonus
Michael Jackson feat Eve - Remix Divers
Dat zijn die zogenaamde "secret songs"quote:Tracklisting
---------------------------------------------------------------------
1. (00:03:44) Michael Jackson - FEAT EVE
2. (00:04:30) Michael Jackson - FEATURING B
3. (00:03:27) Michael Jackson - Fly Away
4. (00:04:05) Michael Jackson-Sidah Garreth - Je ne veux pas la fin de nous
5. (00:07:50) Michael Jackson vs Kool & The - Billie Fresh(D1mka's Refreshin
6. (00:04:34) Michael Jackson - Someone In The Dark
7. (00:04:15) Michael Jackson & Siedah Garret - Todo mi amor eres tu
Thanks, niet veel bijzonders dus.quote:
Een echte fan heeft alles origineel en legaal verkregen uit de winkel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:13 schreef vosss het volgende:
Op FTD staat een mooie post. Even zoeken op "Michael Jackson The King Of Pop".
Dit zit er in:
[..]
Ik haal hem iig even binnen
Ik ga dat in de gaten houden, want daar wil ik heen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Thanks, niet veel bijzonders dus.![]()
---------------------------------------------------------------
Fans Michael Jackson bijeen zonder concert
Uitgegeven: 13 juli 2009 21:08
Laatst gewijzigd: 13 juli 2009 22:09
LONDEN - Honderden fans van Michael Jackson hebben zich in Londen voor de hal verzameld waar de Amerikaanse superster deze maandagavond zijn comeback zou maken. De zanger stierf eind juni.
Enkele fans hadden zich als hun idool verkleed. Ook werden liedjes van Jackson gezongen.
Voor de hal, de O2-Arena, hingen foto's en borden met spreuken als Michael Jackson: 1958 - Forever en We miss you.
De menigte nam een minuut stilte in acht op het moment dat de deuren hadden moeten opengaan.
Tot de bijeenkomst was onder meer opgeroepen op fanwebsites en het internetnetwerk Facebook. In de hal in Londen waren vanaf maandag 13 juli vijftig optredens van de King of pop gepland.
De concertreeks This is it was in mum van tijd uitverkocht.
Eerbetoon
Naar verluidt overwegen organisaties de This is it-productie, het ''laatste meesterwerk'' van Jackson, alsnog op de planken te brengen als een soort eerbetoon.
Als datum wordt 29 augustus genoemd, de dag waarop de zanger 51 jaar zou zijn geworden, meldde de Britse omroep BBC.
© ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |