Nog niet klaar, maar het nieuws zou deze week komen. Als het niet weer verzet wordt.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:44 schreef SexPistol het volgende:
Wat bleek nu uit die autopsie of zijn ze nog niet klaar daarmee?
Oh jawel jawel, de LAPD komt met een verklaring naar buiten.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:45 schreef quirina het volgende:
Het was een overdosis en op een of andere manier heb ik het gevoel dat wij er voor de rest niets meer over zullen horen.
Volgens mij zou dat in overleg met de familie, en dan nog kan ik me voorstellen dat het in verband met een nog lopend onderzoek misschien niet altijd even wijs is om het meteen naar buiten te brengen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:46 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh jawel jawel, de LAPD komt met een verklaring naar buiten.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:46 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh jawel jawel, de LAPD komt met een verklaring naar buiten.
Ik ben echt heel benieuwd hoe dat gaat lopen he. En waar hij bgraven gaat worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja als ze die dokter echt iets ten laste kunnen leggen wel ja. En dat is de bedoeling denk ik ook.
Verder heb ik het idee dat ze puur tijd zitten te rekken om MJ toch op Neverland te kunnen begraven.
Okee dan.quote:
Nou ja, dokter fout of niet, er zal toch een doodsoorzaak verklaring moeten komen. Die is nl. nog helemaal niet officieel naar buiten gebracht.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja als ze die dokter echt iets ten laste kunnen leggen wel ja. En dat is de bedoeling denk ik ook.
Verder heb ik het idee dat ze puur tijd zitten te rekken om MJ toch op Neverland te kunnen begraven.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee dan.
Aangezien dit topic niet zo heel snel loopt, maak ik morgen een nieuwe.
Jaaa neee, een nieuw OP natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Huh?
Een nieuwe OP bedoel je toch? Waarom zou je een nieuw topic maken?
Ik denk helemaal niet dat ze verplicht zijn het naar buiten te brengen toch? Ik denk dat ze het uiteindelijk heel erg lastig geheim houd en dat om speculatie's te voorkomen wellicht wel vertellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou ja, dokter fout of niet, er zal toch een doodsoorzaak verklaring moeten komen. Die is nl. nog helemaal niet officieel naar buiten gebracht.
Nou, ze weten dat "de hele wereld" erop zit te wachten. Sja ik geef ook maar door wat er gezegd is hoor, door de politie aldaar. Ze zouden deze week met een verklaring komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat ze verplicht zijn het naar buiten te brengen toch? Ik denk dat ze het uiteindelijk heel erg lastig geheim houd en dat om speculatie's te voorkomen wellicht wel vertellen.
quote:
Oh nou...dan volsta ik maar met een mooie foto van hem. Primaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef matthijst het volgende:
OP's hebben niet zoveel nut in dit soort topics. Aangezien 95% van de lezers elk MJ topic volgt en zsm door de OP heenscrollt. Pagina 1 is doorgaans een halve lengte op en een halve pagina tvp.
Ze had een afspraak met een arts die tijdelijk kantoor houd in het kantoor van Kleinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Debbie Rowe bij Klein op kantoor moet?
Misschien afspraken maken over de bezoekregeling met zijn donorkoters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |