Thanksquote:
Ik had liever de langere versiequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Andere versie, deze is ingekort?
Normaal hoor je dat gedeelte van "You're a vegetable" toch nog?
Nee deze is gewoon... 'verneukt'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Andere versie, deze is ingekort?
man, zit met alles in de war nu![]()
Klopt ik ben ook zeker geen fan van deze clip terwijl ze gisteren toch de gewone uitzonden....MTV foei!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee deze is gewoon... 'verneukt'
Er zit een raar versneld effect overheen waardoor het er totaal niet uitziet. Heel blurry.
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze staat ook op de Number Ones DVD. Wat voelde ik me toen bestolen. Alleen maar baggerversies, van alle clips.
dat is inderdaad klote, andere clip is wel een stuk beter jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze staat ook op de Number Ones DVD. Wat voelde ik me toen bestolen. Alleen maar baggerversies, van alle clips.
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef veuvje het volgende:
[..]
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragen
Duh, vond het al verdacht dat er geen tracklisting op de cover stondquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef veuvje het volgende:
[..]
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragen
Thanx voor de tip!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.![]()
Dan heb je de volledige versie van Bad, Number Ones geeft je een ingekort clipje.
Zelfde geldt voor The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal, Black or White.. en You Rock My World is ook niet de volledige clip.
You rock my world die volledige clip op mijn mp4 gezetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.![]()
Dan heb je de volledige versie van Bad, Number Ones geeft je een ingekort clipje.
Zelfde geldt voor The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal, Black or White.. en You Rock My World is ook niet de volledige clip.
De hele clip is volgens mij eigenlijk een knipoog naar Michael's complete oeuvrequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
You rock my world die volledige clip op mijn mp4 gezetDat dansje van Chris aan het eind
prachtig gewoon
Precies, Chris zegt ook telkens van die uitdrukkingen die Michael normaal gesproken ook altijd gebruikt (vooral in het begin doet hij dat)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De hele clip is volgens mij eigenlijk een knipoog naar Michael's complete oeuvre
zoals cjome on ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Precies, Chris zegt ook telkens van die uitdrukkingen die Michael normaal gesproken ook altijd gebruikt (vooral in het begin doet hij dat)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |