Zit er dik in. Er komen nu verhalen dat ie dik in de schulden zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
het ging hem uiteindelijk alleen maar om het geld (Murray)
Jaja, niets mensenlijks was hem vreemd die Murray.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
het ging hem uiteindelijk alleen maar om het geld (Murray)
nee, ipv dat hij ff goed z'n werk doet en niet de kantjes eraf loopt, dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:15 schreef Bevin het volgende:
[..]
Jaja, niets mensenlijks was hem vreemd die Murray.
Nou erg goed werk heeft ie niet gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef veuvje het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat Murray ook de prive arts is geweest van James Brown en dat daarom Michael hem wilde hebben!
Nee klopt dat is het rare aan het verhaal!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou erg goed werk heeft ie niet gedaan.
Ja ik was de tel kwijt..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef Fiddlergurl het volgende:
Tvp, was m kwijt na gisteravond!
Wat een toparts danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef veuvje het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat Murray ook de prive arts is geweest van James Brown en dat daarom Michael hem wilde hebben!
TMZ zit meestal goed! Plaats maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
Er staat weer een 'roddeltje' op tmz, maar die plaats ik ff in SHO, daar past ie beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |