Ik denk dat je straks een mailtje van hem krijgt met de vraag om even te zeggen of er 2 kleine bedragen zijn gestort (een paar cent), en zo ja wat die 2 bedragen precies zijn. Dat is nl het laatste controlemechanisme van paypal om er voor te zorgen dat paypal-account X ook bij bankrekening Y hoort. Gevolg is dat jij eind v/d maand een paypal afschrijving van een paar duizend euro te verstouwen krijgt van een paypal account die je helemaal niks zegt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:01 schreef riiflow het volgende:
Hey, ik zou iemand wat sturen. hij vroeg me rekeningnummer en ik gaf het,
nu hoor ik niks meer van hem, mijn vraag kan hij wat doen met mijn rekeningnummer, want ik heb helemaal geen verstand met rekeningnummers enzo
Dit dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik denk dat je straks een mailtje van hem krijgt met de vraag om even te zeggen of er 2 kleine bedragen zijn gestort (een paar cent), en zo ja wat die 2 bedragen precies zijn. Dat is nl het laatste controlemechanisme van paypal om er voor te zorgen dat paypal-account X ook bij bankrekening Y hoort. Gevolg is dat jij eind v/d maand een paypal afschrijving van een paar duizend euro te verstouwen krijgt van een paypal account die je helemaal niks zegt.
Goeie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik denk dat je straks een mailtje van hem krijgt met de vraag om even te zeggen of er 2 kleine bedragen zijn gestort (een paar cent), en zo ja wat die 2 bedragen precies zijn. Dat is nl het laatste controlemechanisme van paypal om er voor te zorgen dat paypal-account X ook bij bankrekening Y hoort. Gevolg is dat jij eind v/d maand een paypal afschrijving van een paar duizend euro te verstouwen krijgt van een paypal account die je helemaal niks zegt.
Je kent het?....quote:
Ja, is een nieuwe scam. Zijn al een heleboel mensen ingetrapt. Vooral bedrijven die hun rekeningnummer en paypal logo op hun website hebben staan.quote:
Zo bedoelde ik het niet helemaal...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, is een nieuwe scam. Zijn al een heleboel mensen ingetrapt. Vooral bedrijven die hun rekeningnummer en paypal logo op hun website hebben staan.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet helemaal...![]()
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Inboelen??? je bedoelt inboedel?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
Owjeej, nog eentje die straks een topic opent omdat de inboelen weggehaald is door de bank. Zo sneu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |