Dat is waarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je 'bewijs' toch al he
Helemaal niet, interesse.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vertel jullie niks meer, jullie plagen mij dan alleen maar
Tsk, mannen moeten gewoon zoenen als je dat zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen maar zoenen.
Dat had ik hem ook gezegden na wat tegensputteren (raar woord) gebeurde het toch. Was niet heel bijzonder, maar gewoon even lekker.
oeee dominantquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsk, mannen moeten gewoon zoenen als je dat zegt.
Idd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zou exact de aanpak bij mij zijn die averechts zou werken hehe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook je macho latino reputatie om aan te denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou exact de aanpak bij mij zijn die averechts zou werken hehe.
Zo frappant. Normaal wordt een jongen geprezen als hij daaraan denkt en zoiets zegt. Nu is de situatie compleet andersomquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
En hij nog wel: "nee moeten we niet doen.. we hebben nu gewoon gezellig contact"
ligt maar net aan de vrouw die je treft denk ik en de situatie in kunnen schattenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo frappant. Normaal wordt een jongen geprezen als hij daaraan denkt en zoiets zegt. Nu is de situatie compleet andersom
Geeft wel weer aan dat vrouwen ook met de wind meewaaien als ze het uitkomt
You know mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook je macho latino reputatie om aan te denken.
Je zou tegen mij nee zeggen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou exact de aanpak bij mij zijn die averechts zou werken hehe.
Aangezien vrouwen jarenlang gestreden hebben om gelijke rechten neem ik dus ook aan dat dat voor de mannen ook geld als zij geil zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hitsige vrouw moet je gewoon niet laten wachten, waar zijn jullie mannen anders voor.
Komt omdat het niks voorstelt, komop. zoenen! Verandert de situatie echt niet vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo frappant. Normaal wordt een jongen geprezen als hij daaraan denkt en zoiets zegt. Nu is de situatie compleet andersom
Geeft wel weer aan dat vrouwen ook met de wind meewaaien als ze het uitkomt
Gewoon, om lekker alleen thuis op de bank te hangen, ow wacht dat was ik een beetje zatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hitsige vrouw moet je gewoon niet laten wachten, waar zijn jullie mannen anders voor.
Jij bent een ander verhaal, dat weet je tochquote:
mij zeker welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij bent een ander verhaal, dat weet je toch
Ik heb het al eens meegemaakt dus het kan welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt omdat het niks voorstelt, komop. zoenen! Verandert de situatie echt niet van
Nee dat is iets heel anders. Wij vrouwen kunnen heel tevreden met wat zoenen en knuffelen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aangezien vrouwen jarenlang gestreden hebben om gelijke rechten neem ik dus ook aan dat dat voor de mannen ook geld als zij geil zijn.
Bengeltje is één van de weinige die het bij mij enigzins zo voor elkaar heeft dat ik luister naar haar.quote:
Tis tot nu toe bij mij nog niet gebeurd. Niet dat ik dagelijks zoen met vriendenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb het al eens meegemaakt dus het kan wel
Geld andersom ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk nog welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee dat is iets heel anders. Wij vrouwen kunnen heel tevreden met wat zoenen en knuffelen zijn.
Jullie moeten gelijk iets stijfs naar binnen duwen.
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee dat is iets heel anders. Wij vrouwen kunnen heel tevreden met wat zoenen en knuffelen zijn.
Jullie moeten gelijk iets stijfs naar binnen duwen.
Onweerstaanbare cg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis tot nu toe bij mij nog niet gebeurd. Niet dat ik dagelijks zoen met vrienden
had dat ooit wel met een vriendin.. of het wel verstandig was enzo, omdat zij dan misschien wel eens verliefd zou worden. Maargoed ik ben dan ook onweerstaanbaar
en er is toen uiteindelijk wel gezoend haha
Lekker hoor! Zo makkelijk weg kunnen gaan is ideaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Half idd.. ik ga straks echt naar huis.
Alleen wil m'n baas mij nog om half 11 spreken, anders was ik al weggeweest.
Krijg je als je geen stagegedoe meer hebt, maar ook geen werknemer bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker hoor! Zo makkelijk weg kunnen gaan is ideaal
Gister te laat gaan slapen en teveel rose gehadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:17 schreef DarkSamba het volgende:
@Bengeltje en CG, wat scheelt eraan. Te veel bezig geweest de afgelopen dagen?
Hier ook, mits er niet 5 collega's op vakantie zijn en je in je 1tje achterblijftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je geen stagegedoe meer hebt, maar ook geen werknemer bent
al is hier vrijkrijgen toch al super makkelijk
Oh, dat is opzich wel lekker ja... Ben zelf werknemer, maar bezig met een eigen bedrijf te startenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je geen stagegedoe meer hebt, maar ook geen werknemer bent
al is hier vrijkrijgen toch al super makkelijk
Maar de rose was natuurlijk wel lekker?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister te laat gaan slapen en teveel rose gehad
Welkom bij de 17:00 club, zal ik maar zeggen danquote:
Ook, en mijn rug nog steeds. Steken, misselijk, duizelig door de spanning wat ik er in voel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:17 schreef DarkSamba het volgende:
Ik mag ook tot een uurtje of 17:00 (is wel jammer met dit weer)
@Bengeltje en CG, wat scheelt eraan. Te veel bezig geweest de afgelopen dagen?
Toen welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef DarkSamba het volgende:
Maar de rose was natuurlijk wel lekker?
Oh, dat ijs lijkt me wel watquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook, en mijn rug nog steeds. Steken, misselijk, duizelig door de spanning wat ik er in voel.
Maar nu even naar het centrum kijken voor badlakens en een lekker flink ijs nemen.
Dat is wel minder dan, ja...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen wel
Alleen vind mijn lichaam het weer es niet leuk en wil het eruit hebben
Zeikwijfie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen wel
Alleen vind mijn lichaam het weer es niet leuk en wil het eruit hebben
Ik zal er een foto voor je van maken, heb je ook iets.quote:
* DarkSamba zit met smart te wachten op de foto...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeikwijfie.![]()
![]()
[..]
Ik zal er een foto voor je van maken, heb je ook iets.![]()
Was het maar zeik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |