Dan zou ze jou dat toch wel vertellen zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
CG.
Meneer de vriend? Je bent niet meer single?
Tegen jou niet. .van jou hoorde ik het pas na een paar maandenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou ze jou dat toch wel vertellen zeker?.
Nietesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegen jou niet. .van jou hoorde ik het pas na een paar maanden
Mij vertelt ze pas iets als ik flink ga trekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou ze jou dat toch wel vertellen zeker?.
Jij weet meer dan ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegen jou niet. .van jou hoorde ik het pas na een paar maanden
Waaraanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij vertelt ze pas iets als ik flink ga trekken.![]()
[..]
Single = vrij. Dus het kan kloppen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:45 schreef Belsezar het volgende:
Ja jij, maar ik zit ook in de singles sc maar die is gewoon leeg. Al die singles zijn vrij kennelijk.
Bengelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Single = vrij. Dus het kan kloppen.
Goedemorgen.
Het heeft zo zijn voordelenquote:
Niet zo bijdehand op de vroege morgen he Bengeltjeliefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Single = vrij. Dus het kan kloppen.
Goedemorgen.
Even quoten om ervoor te zorgen dat het brave nu volledig verdwenen is en je het niet kan edittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen.. ik ben BRAK!!!
Gister bij een vriend wezen eten en we gingen gelijk aan de rose. Was gewoon gezellig totdat ik een 2 wijntjes teveel op had en geil werd haha. Zo erg dat ik op een gegeven moment op z'n schoot zat en wou zoenen
Hangover?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen.. ik ben BRAK!!!
Gister bij een vriend wezen eten en we gingen gelijk aan de rose. Was gewoon gezellig totdat ik een 2 wijntjes teveel op had en geil werd haha. Zo erg dat ik op een gegeven moment op z'n schoot zat en wou zoenen
dat was de alcoholquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:05 schreef Belsezar het volgende:
Even quoten om ervoor te zorgen dat het brave nu volledig verdwenen is en je het niet kan editten
Ik mét net zo braaf als zonderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was de alcohol
zonder alcohol ben ik heel braaf
dan kan je er niet over meepratenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:10 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik mét net zo braaf als zonder(al heb ik nog nooit meer dan 2 drankjes op een avond op
)
Túúúúúrlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was de alcohol
Alcohol is nooit een excuusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was de alcohol
Totdat er rare dingen gebeuren en dan welquote:
Ik ben immer braafquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lit.![]()
Ben jij ondeugend als je drinkt?
Maar uhh je wou zoenen, is dat ook gebeurd?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totdat er rare dingen gebeuren en dan wel
Ook dan nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totdat er rare dingen gebeuren en dan wel
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook dan nietKennelijk wist je precies wat je deed want je herinnerd het je nog prima. Dus je was wel degelijk bewust aanwezig bij wat je deed
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar uhh je wou zoenen, is dat ook gebeurd?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[quote]Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook dan nietKennelijk wist je precies wat je deed want je herinnerd het je nog prima. Dus je was wel degelijk bewust aanwezig bij wat je deed
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar uhh je wou zoenen, is dat ook gebeurd?
Nee, ik wou alleen maar zoenen.quote:
Leer eerst maar eens quotenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Die CG, nu kan ze er niet meer omheen
Als het er maar staatquote:
Ik hou al op met quoten hehequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vertel jullie niks meer, jullie plagen mij dan alleen maar
je hebt je 'bewijs' toch al hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |