Jah ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze op hun 15-16de al een paypal account hadden , maar denk je dat als ik mijn banknummer ingeef en dan (online) een overschrijving maak naar paypal mijn account bevrozen is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik had in iedere geval een Paypal account voordat ik 18 was, maar misschien waren de regels toen (<2004) anders.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=62288&sid=71d0f8e106891e7df567f98e7fb70e39quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef Cahir het volgende:
Ik heb 3 euro overgemaakt naar mijn PayPal account ooit en hij doet het nog steeds. Mijn geboorte datum werd degelijk wel gevraagd.
Volgens mij is het voor Paypal niet te controleren hoe oud de rekeninghouder is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef xxliillixx het volgende:
[..]
Jah ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze op hun 15-16de al een paypal account hadden , maar denk je dat als ik mijn banknummer ingeef en dan (online) een overschrijving maak naar paypal mijn account bevrozen is?
Want een account aanmaken is heel gemakkelijk en daar word denk ik zelfs je geboortedatum niet gevraagd..
Je moet er ook geen geld op gooien! Dom.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:49 schreef xxliillixx het volgende:
[..]
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=62288&sid=71d0f8e106891e7df567f98e7fb70e39
Hierdoor twijfel ik wat
Of in iedere geval, niet eenvoudig te controleren. Het is niet zo dat er bij elke transactie die je doet een check uitgevoerd wordt of je wel of niet 18 bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor Paypal niet te controleren hoe oud de rekeninghouder is.
Jah maar das wel de bedoeling hé, anders kan je er nog altijd niets mee doen ..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je moet er ook geen geld op gooien! Dom.
Okee, met zo weinig kennis verdien jij inderdaad geen PayPal rekening.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:59 schreef xxliillixx het volgende:
[..]
Jah maar das wel de bedoeling hé, anders kan je er nog altijd niets mee doen ..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Okee, met zo weinig kennis verdien jij inderdaad geen PayPal rekening.
Je hebt niet eens op paypal.nl gekeken manquote:Uw bankrekening koppelen
De derde stap is het koppelen (bevestigen) van uw bankrekening, zodat u op internet kunt gaan betalen. Dit is een belangrijke stap, want PayPal wil zeker weten dat de bankrekening u toebehoort en alleen u toegang heeft tot uw financiële gegevens.
Nee idd, op paypal.be...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:17 schreef Cahir het volgende:
www.paypal.nl
eerste drie stappen
https://cms.paypal.com/nl/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=marketing_nl/first_steps
[..]
Je hebt niet eens op paypal.nl gekeken man!
Kerel -.- , ik heb al lang zo'n account, het gaat juist om dat storten... Ik ben er ook helemaal niet bang voor ofzo xD het is gewoon sneu als m'n account bevroren is tot m'n 18=Geen ebay als ik het ook via een (ongemakkelijke) omweg kan doen..quote:
Jah eigenlijk wel ja.. Ik dacht dat paypal zoiets was als proton of zoals je belkrediet op je gsm..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Cahir het volgende:
Koop gewoon iets, PayPal schrijft het automatisch af van je bankrekening. Kom je daar nu pas achter
Volgens mij klopt je verhaal niet zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:15 schreef bug_me_not2 het volgende:
Tip:
Als verkoper geen Paypal accepteren want je wordt gegarandeerd een keer genaaid door dit 'prachtige' bedrijf. Ze staan erom bekend om zonder aantoonbare redenen geld vast te houden, of zodra een koper klaagt zonder pardon het geld terug te storten naar de verkoper terwijl je prima kan aantonen de spullen verzonden te hebben...
Dan geloof je mij niet en ga je zelf maar zoeken op internet naar klachten over Paypal...quote:Volgens mij klopt je verhaal niet zo
Ik heb nooit gezegd dat ik 18 was...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef Sitethief het volgende:
Als je als minderjarige een rekening opent bij Paypal en je liegt over je leeftijd kan je dat later wel problemen bezorgen. Onthoud dat wel.
Goed puntquote:Nee, je zegt dit:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |