abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71238727
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef tijger74 het volgende:
(..)
Misschien is het toch beter na te gaan gaan of deze relatie wel is, wat jij wilt dat het graag is.
Met andere woorden: houd jouw vriendin wel evenveel van jouw sex als andersom?
(..)
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef Xebrozius het volgende:
Overigens is er nog iets wat je over het hoofd ziet, kwaliteit boven kwantiteit. Als ik echt goede seks heb gehad hoef ik echt niet die week nog een keer (zou leuk zijn uiteraard maar de behoefte is dan toch écht minder).
(..)
you must be joking

dan hou jij zeker niet van je vriendin
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:41:55 #202
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_71240126
Ik was ooit de vrouw in het verhaal van TS. Had weinig zin en had totaal geen behoefte aan seks. En wat dan totaal niet helpt is erover zeuren of elke keer wanneer je inig zoent, het laten uitdraaien op meer dan alleen zoenen.
De routine moet eruit. Verrassingen tijdens de seks, ook qua tijden, maar vooral handelingen. Het moet in ieder geval niet voorspelbaar worden (nu zal hij z'n hand daarheen doen en nu daar, etc).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_71240145
Het is in ieder geval vervelend als je wat dat betreft niet op 1 lijn zit.
pi_71269992
Heel herkenbaar topic. Mijn verhaal is als volgt.

Ik heb een relatie gehad van ruim 7 jaar tijd. In het being was het dikke mik, allebei hartstikke verliefd op 7 elkaar, sex zo'n beetje elke dag dat we elkaar konden zien. Sex was ook redelijk afwisselend, verschillende standjes, nieuwe dingen proberen, massages vooraf etc etc. Na verloop van tijd ging de spanning er een beetje van af, maar dit bleef letterlijk bergafwaarts gaan. Niet alleen kwantiteit maar ook kwaliteit nam af.

Ik kaartte dit best vaak aan, en de ene keer werd er begripvol gereageerd (alleen veranderde er niks) en de andere keer werd er gezegd dat het mijn probleem was en dat zij het wel best vond zo. Op gegeven moment bereikten we een punt waarop we misschien 1x sex hadden per twee weken, soms zelfs langere tussenpozen. Ik had er zelf ook geen zin meer in op een gegeven moment. Mezelf aftrekken onder de douche was nog spannender dan de sex die we nog hadden. Ze wilde altijd maar hetzelfde; zij wilde bovenop en meer niet, geen andere standjes of locaties. Ook moest het altijd van mij komen; als ik niks probeerde, of geen poging deed haar opgewonden te krijgen dan hadden we simpelweg ook geen sex. Ze was overigens ook een beetje vreemd (naar mijn mening), ze beweerde nooit gemasturbeerd te hebben bijvoorbeeld. Ik heb het haar ook in 7 jaar tijd, nooit zien doen. Ze bleek gewoon weinig tot geen intresse in sex te hebben, en ik kon daar simpelweg geen vrede mee hebben.

Dit heeft naar mijn mening onze relatie ook teniet gedaan. Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan.

Nu heb ik een meisje gevonden waarbij ons sexleven simpelweg perfectie is. We voelen precies goed aan wat de ander lekker en leuk vind, vinden het allebei interessant en gewoon lekker. Zij wilt meestal zelfs meer sex dan ik om zou vragen, en waarom niet? We kunnen allebei sexuele handelingen verrichten, de ander klaar laten komen zonder dat de druk er is dat de ander ook klaar _moet_ komen. We kunnen uitgebreid over sex praten, wat we lekker vinden, suggesties doen, etc etc. Dit is iets wat ik altijd heel erg gemist heb in mijn vorige relatie. Ik ben er dan ook blij om dat het stukgelopen is, en heb alleen spijt dat ik het niet eerder geaccepteerd heb dat zij simpelweg niet de ware was.

Sorry voor the wall of text, moraal van het verhaal is: na langdurige incompatibiliteit met sex, als je niet tevreden bent, ga op zoek naar een ander. Auto, huis, geld, rekeningen, huisdieren, vrienden familie - niet aan denken. Dat is allemaal bijzaak en kan opgelost worden. Ik heb het meegemaakt, het is ff rot regelwerk allemaal, maar wanneer het allemaal achter de rug is, en je ontmoet de ECHTE ware, ga je er geen moment spijt van hebben.
pi_71270097
hoe lang ben je nu bij die ECHTE ware dan
pi_71270599
Nu bijna 2,5 jaar, waarvan een half jaar samenwonend. Sexleven is vanaf dag 1 onveranderd goed gebleven.
pi_71284280
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef andreasje het volgende:
Nu bijna 2,5 jaar, waarvan een half jaar samenwonend. Sexleven is vanaf dag 1 onveranderd goed gebleven.
Mooi verhaal Andreas.

Het is vaak een combinatie van dingen ook. Mijn vriendin en ik zijn nu 4 jaar samen en we hebben echt niet zoveel sex meer zoals op dag 1. Het is echter nog wel steeds goed en blijkbaar genoeg voor ons allebei. Ik trek me daarnaast nog wel eens af als ik daar behoefte aan heb, maar dat gaat niet ten koste van de sex of de relatie.

Het gaat allemaal om het evenwicht eigenlijk, hoe gelukkig je met elkaar bent en daarin is sex inderdaad een belangrijk issue: vaak is het een thermometer voor de status van de relatie.
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_71614344
heb altijd jarenlange relaties - maar seks wordt nooit minder

[ Bericht 8% gewijzigd door Manono op 05-08-2009 06:29:47 ]
pi_71620651
Jij bent ook de vrouw in de relatie.. naar mijn mening ligt het grotendeels aan haar. Als zij het leuk en lekker vind dan volgt de man in 99 % van de gevallen automatisch wel. En ik heb het nu even niet om skills in sex ofzo, maar simpele interesse - mijn ex had gewoon geen interesse in sex, vond het niet interessant genoeg om er tijd en moeite in te steken. Mijn huidige vriendin vind het geweldig, en dat levert een wereld van verschil op.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:51:36 #210
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_71620698
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef andreasje het volgende:
Jij bent ook de vrouw in de relatie.. naar mijn mening ligt het grotendeels aan haar. Als zij het leuk en lekker vind dan volgt de man in 99 % van de gevallen automatisch wel. En ik heb het nu even niet om skills in sex ofzo, maar simpele interesse - mijn ex had gewoon geen interesse in sex, vond het niet interessant genoeg om er tijd en moeite in te steken. Mijn huidige vriendin vind het geweldig, en dat levert een wereld van verschil op.
Maar interesse in seks wordt extra gestimuleerd als de skills van de man goed zijn en seks leuks is. Is de seks bagger, dan raakt de interesse kwijt. En de vrouw neemt daar sneller genoegen mee dan de man.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_71620798
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar interesse in seks wordt extra gestimuleerd als de skills van de man goed zijn en seks leuks is. Is de seks bagger, dan raakt de interesse kwijt. En de vrouw neemt daar sneller genoegen mee dan de man.
Daar ben ik het mee eens dat het zeker wel invloed heeft, maar als de vrouw geen interesse heeft om sex te exploren, krijgt de man ook minder ruimte om de seks te stimuleren en leuk te maken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:00:27 #212
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_71620913
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef andreasje het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens dat het zeker wel invloed heeft, maar als de vrouw geen interesse heeft om sex te exploren, krijgt de man ook minder ruimte om de seks te stimuleren en leuk te maken.
Het is dan vaak een neergaande visuele cirkel.
pi_71620970
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het is dan vaak een neergaande visuele cirkel.
En als ik eerlijk moet zijn ben ik ook zeker aan mezelf gaan twijfelen in mijn vorige relatie, of ik dingen verkeerd deed of dat ik simpelweg niet goed genoeg was om haar te stimuleren. Ik kon haar wel klaar laten komen, maar zelfs daar leek ze gewoon.. geen interesse in te hebben. Het was een vreemde relatie..

Vertrouwen in mezelf compleet hersteld met huidige vriendin echter
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:17:12 #214
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_71621378
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef andreasje het volgende:
En als ik eerlijk moet zijn ben ik ook zeker aan mezelf gaan twijfelen in mijn vorige relatie, of ik dingen verkeerd deed of dat ik simpelweg niet goed genoeg was om haar te stimuleren. Ik kon haar wel klaar laten komen, maar zelfs daar leek ze gewoon.. geen interesse in te hebben. Het was een vreemde relatie..

Vertrouwen in mezelf compleet hersteld met huidige vriendin echter
Maargoed daarvoor is communicatie ook heel belangrijk. Maargoed dat had ik ook niet in m'n vorige relatie, dus dat was ook allemaal niks. haha.

Mooi zo
pi_71695252
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:23 schreef 49R het volgende:

[..]

Voor betere sex moet je over het algemeen in het professionele circuit zijn....

Vrouwen met een zelfde behoefte aan sex als een man zijn zeeer zeldzaam.
Ik wil net zo vaak, misschien wel vaker, dan mijn vriend
pi_71695330
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:59 schreef andreasje het volgende:

Nu heb ik een meisje gevonden waarbij ons sexleven simpelweg perfectie is. We voelen precies goed aan wat de ander lekker en leuk vind, vinden het allebei interessant en gewoon lekker. Zij wilt meestal zelfs meer sex dan ik om zou vragen, en waarom niet? We kunnen allebei sexuele handelingen verrichten, de ander klaar laten komen zonder dat de druk er is dat de ander ook klaar _moet_ komen. We kunnen uitgebreid over sex praten, wat we lekker vinden, suggesties doen, etc etc. Dit is iets wat ik altijd heel erg gemist heb in mijn vorige relatie. Ik ben er dan ook blij om dat het stukgelopen is, en heb alleen spijt dat ik het niet eerder geaccepteerd heb dat zij simpelweg niet de ware was.

Je zou zo een kloon van mijn vriend kunnen zijn
pi_71697605
Het probleem van TS zal wel niet meer spelen, maar welicht lezen er andere mannen mee die zelfde soort problemen hebben.
Kaart eens aan of ze bij de dokter om een andere anticonceptie wil vragen! Mijn relatie is er ook op stukgelopen, en er is zelfs een topic voor, depressief door de pil.

Verder bijna alle bovengenoemde tips lief en zorgzaam, communicatie, variatie [edit] oh, en glijmiddel, als ze klagen over pijn [/edit]... wil allemaal wel eens helpen! maar soms, soms zit het er niet in . Als ik van sommige vrouwen hoor die nooit masturberen, hun fantasiën niet willen delen (hebben ze die überhaupt wel?), dan betwijfel ik of ze wel van seks houden... misschien alleen van intimiteit en knuffelen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Panthera1984 op 08-08-2009 17:38:21 ]
And the druids turn to stone...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')