De poster zal ongetwijfeld dyslexie aanvoeren als excuus....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan, te erg voor woorden dit
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:21 schreef BOPE het volgende:
Geachte MJ fan's.Ik vroeg me al jaaren af waarom Michael altijd van die plijster om zijn vingertoppen wikkelde.
Als iemand het weet wil ik het graag ff horen.
enquote:volgens mij hebben het in geen zins over het besturingssysteem
@treinhomo: wat is een raisor (je sig)quote:ze denken vrij kortzinnig
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Van een ander forum
[..]
en
[..]
@treinhomo: wat is een raisor (je sig)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef misteriks het volgende:
[..]
dude, ik reageer OT en heeft niets te zien met de uitgehollen begrippen als discriminatie en rascisme
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
Dat er nog geen cynthetische luiers waren en de poepluiers in de wasmachine gingen.
Hahaha, leuk! Ik hoorde ook wel eens mensen praten over "de spil zijn in het web". Je moet echt heel erg woordblind zijn om contaminaties te kunnen maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:37 schreef Rasing het volgende:
Uit het Red Hot Chili Peppers-topic:
[..]
Een mooie contaminatie, dunkt mij.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
Owjeej, nog eentje die straks een topic opent omdat de inboelen weggehaald is door de bank. Zo sneu
quote:Zouden die Polen al geneutraliseerd zijn?
In deze context kon ik het niet laten om hem hier te posten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
haha ok, weer wat geleerd!hele relaxende muziek IMHO
![]()
Thx, dat was um inderdaad, TMF Dance lied weer eens geen aftiteling zien
Scheermes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef Vanyel het volgende:
@treinhomo: wat is een raisor (je sig)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef Timmor het volgende:
In vista/W7 kan je tenminste die melding 4 uur postpownen
Scheer je weg!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Een klassiek voorbeeld van "wie een kaal graaft voor een ander", whehehe.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef franksetank het volgende:
de islam hebben meer overeenkomsten...
Zo boos dat de opmerking wat steviger aangezet moest worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:46 schreef badwurm het volgende:
[..]
Welke "onderzoeker" is dat wel geweest dan die een dergelijk gelul in de ruimte heeft laten horen? Nog nooit is er relatieve rust, vrijheid of vrede geweest in een islamitisch land of rijk. En kom niet met dat lachwekkende sultanaat van cordoba op de proppen zetten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Je verwittigd daar een leuk pleonasme.
²
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:13 schreef MdMa98 het volgende:
Nee echt,dit topic is![]()
Bedenken dat je vriendje anders is door het cultuurverschil![]()
"hij houdt van koken" hoe origineel![]()
"Hij is beschermder"![]()
Duidelijk nog weinig kaas gegeten jij![]()
Samenvattig: Topic is 10x
ga je nou elke d/t fout melden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
2 in 1 zin:
cijfermatig: hoe wordt je belazert door de STAATSloterij.
Let op, alleen meisjesuitjes zijn zoet genoeg voor dit receptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een kom kommersoepje:
Je neemt 2 komkommers, haalt de pitjes eruit met een lepeltje (schraap je er langs)
Dan snijd je hem in blokjes.
Een uitje (1 medium grote) of liever een sjarlotje (3 stuks) Die snipperje en bak je glazig in de olijf olie.
wordt je -> word jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bovendien staat er maar één fout.
Toch?
Schrinken, schronk, geschronken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:56 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
De VVD en CDA voeren centrum links beleid, kinderbijslag, huursubsidie, noem maar op. Ik durf te wedden dat onder VVD en CDA bestuur de grootte van de overheid nog nooit geschronken is.
[..]
Blijkbaar zijn ze een beetje bang van me.
Rare kronkel heeft die user gehad toen hij dacht schrinken de vertaling van to shrink is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Schrinken, schronk, geschronken.
Het duurde toch nog even voor ik doorhad hoe het nou wel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |